نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

دخترم هستي من

اولین خریدواولبن مریضی

1393/2/12 2:18
نویسنده : مامانيه نيكا
413 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم سلام دیروز واسه اولین بار مریض شدی الهی من بمیرم واست مامانی ظهر بود که دیدم تب داری ولی زیاد نبود بعد سوپ دادم خوردی که همون موقع بالا اوردیش یکی دو ساعت بعد دیدم تبت بالا رفته واست شیاف گذاشتم. بعد از ظهر دیدم تبت پایین اومده با بابایی رفتیم بیرون واست دو سه دست لباس خریدیم مبارکت باشه مامانی اولین بار بود بعداز به دنیا اومدنت واست لباس خریدیم بیرون که بودیم اصلا حال نداشتی ما هم زود اومدیم چند تا عکس دیروز واست میزارم اا

زبونشو ببین 

 

 

 

مامانی چرا تعجب کردی؟؟؟ غذا خوردی هر کاری کردم دور لبت تمیز نشد غمگین

نیکا جونم منو ببین کحا رو نگاه میکنی ؟؟ 

افرین دختر گلممممممممممممم 

مامانی کجا رفتی ؟؟؟؟؟؟ 

اومدیم اینجا (dm) که پوشک تو عوض کنم وواست غذا بگیرم مگه گذاشتی ببین 

شب حالت بهتر بود سوپ خوردی خوابیدی شب چندین دفعه بیدار شدی صبح دوباره تب کردی واست شیاف گذاشتم یه کم با بابایی بازی کردی بهت فرنی دادم دوباره خوابیدی بیدار که شدی تبت بالا رفته بود زنگ زدم از خاله مهتاب و خاله مزگان که چیکار کنم گفتن بهت استامینوفن بدم ولی رو استامینوفن نوشته بود اگه درشو باز کردین فقط تا یک ماه قابل استفادست منم چند مدت پیش بازکرده بودم دیگه هم نداشتم یه سری دارو مامان جون واسم اورد گفتم تو خونه داشته باشم . امروز اینجا هم تعطیل رسمی بود دکترت نبود. دیدم استامینوفن نمیتونم بدم شربت سرما خوردگی دادم ولی همینجور تبت بالا بود دیگه زنگ به ماما زنگ زدم ماما گفت چیزی نیست نگران نباش واسش دو یا سه ساعت دیگه شیاف بذار شیر یا اب یا ابمیوه حتی گفت چای بهت بدم بخوری اگه تا فردا بهتر نشدی ببرمت دکتر خدا کنه دیگه تب نکنی الان که مینویسم ساعت 23.33 هست تبت پایین اومده خوابی امیدوارم تا فزدا خوب خوب شی انشاالله دیگه هیچ وقت مریض نشی 

الهی بمیرم که حال نداری 

اینجا شبه بهتر شده بودی قربونت برمممممممممممم 

الهی من دورت بگردم امید وارم دیگه مریض نشی انشاالله هیچ بچه ای مریض نشه امروز که تب داشتی اینقدر ترسیده بودم کلی استزس گرفته بودم خوب من برم انگار داری بیدار میشی 

پسندها (3)

نظرات (6)

فریاد
13 اردیبهشت 93 15:23
سلام مامانی نیکا خانوم ممنون که به وب اریانم سر میزنید منم همیشه به وب شما سر میزنم.راستی شما غذای کمکی رو چطوری شروع کردید مگه سوپم میشه به نی نیه 5 ماهه داد؟
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم من اریان جونو خیلی دوست دارم.نیکا 4 ماهش بودبردمش پیش دکترش گفتم میتونم بهش غذا بدم گفت اره از سبزیجات شروع کن. میگفت اول از هویج شروع کن هویج ابپز کن بعد خوب لهش کن (من حتی از صافی هم رد میکنم)بعد تا 3 روز بهش بده بعد از 3 روز سیب زمینی اضافه کن من بعد از سیب زمینی 3 روز بعدمرغ اضافه کردم زنگ زدم از ماما هم پرسیدم گفت هر چیز جدیدی که به سوپش اضافه میکنی چند روز فرصت بده بعد گفت کم کم چیزای دیگه هم اضافه کن مثل(کدو کلم بروکلی جعفری شویدو دیگه هرچی دوست داشتی. ببخشید طولانی شد گفتم شاید به دردتون بخوره.اینجا(المان)از 4 ماهگی به بچه هاشون غذا میدن
فریاد
13 اردیبهشت 93 15:25
راستی برا سرما خوردگی اویشنم خوبه من هروقت اریان سرما میخوره بهش میدم واسه تبشم میتونی یه دستمال ولرم نه خیلی سرد رو بزاری رو پیشونیش تا تبش کم شه
مامانيه نيكا
پاسخ
ممنون گلم ازراهنمایت میشه بگید اویش چجوری باید بهش بدم؟
مامان هستی
13 اردیبهشت 93 21:59
آخی نبینم نیکا کوچولومون مریض باشه خداروشکرکه بهتر شدی عروسکم
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام خاله جونم مرسي هستي جونمو از طرف من ببوسين
zahra.amme
14 اردیبهشت 93 21:47
rooz milade to roozsodoor eshgast eshge man tavllodet mobarak
esmat hazbi
14 اردیبهشت 93 21:59
amshabbah naz daneh goli dar sabzeh resid.gooii besateesh moddavem beh man resid.noorsetareiidar rooz tavallodeat engar keh fereshtehii az azal resid.fereshtei naz man tavallodat mobarak bad.
فریاد
16 اردیبهشت 93 13:45
ممنون ار راهنماییت مامان نیکا جون اویشن رو هم باید مثل چایی دم کنی یه قاشق اویشن توی کتری بریز من توش نبات هم میریزم تا شیرین بشه میتونی شکر هم بریزیبیماریه بچه خیلی سخته امیدوارم هیچ وقت نیکا جون بیمار نشه
مامانيه نيكا
پاسخ
khahesh mikonam azizam ,mamoon golam az rahnamait kheili lotf kardi, are vaghean ishala hiche nini mariz nashe