نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

دخترم هستي من

مریضی ودکتر

1393/2/19 15:13
نویسنده : مامانيه نيكا
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازممحبت

عشق کوچولو چند روزی بود که حسابی مریض شده بودی اول یه دفعه تب کردی یکی دو روز تب داشتی بعد تبت اومد پایین ولی دوباره تب کردی  بعد بردیمت بیمارستان (روز تعطیل بود دکتر خودت نبود) وقتی رسیدیم بیمارستان تبت پایین اومده بود دکتر معاینه کرد گفت چیز خاصی نیست پرستار اونجا ازت کلی خوشش اومده بود بهت میگفت موش کوچولو بغلت کرده بود میگفت با مامان بابا خدافظی کن بیا با من بریم تو همینطور به من نگاه میکردی خلاصه دکتر یه شربت داد بعد خدا روشکر دیگه تب نکردی ولی دیگه غذا خیلی کم میحوردی همون یه کم هم که میخوردی بالا میاوردی مدام گریه میکردی عزیز دلم تا اینکه بردیمت پیش دکتر خودت اونم کامل معاینه کرد ازمایش گرفت بعد گفت هیچ چیز خاصی نیست یه دونه قطره داد ...دکتر دست تو گرفت که کمرتو ببینه خودت بالا اومدی دکتره کلی ذوق کرد میگفت این ورزشکار میشه اون روز واکسن هم زدی ولی خدا رو شکر تب نکردی 

الان دو روزه که خدا روشکر خیلی بهتر شدی. تو این چند روز که مریض بودی حسابی لاغر شدی خیلی روزای سختی بود امیدوارم دیگه هیچ وقت مریض نشی عزیز دلم  

 

الهی بمیرم واست مامانی که حال نداری (بیمارستان)

فدات شم مامانیییییی      

لباساتو دراورده بودم که معاینه شی کلی گریه کردی بعد یه کوچولو خوابیدی اینجا

تازه بیدار شدی الهی دورت بگردم  

بعد از بیمارستان رفتیم شام خوردیم شما هم خواب بودی   

الهی دورت بگردم دختر قشنگم   محبت

اینحا مطب ذکتر خودته قربونت برم مامانیییییییییی بوس

کجا رو نگاه میکنی عسل طلا محبت  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mahtab
22 اردیبهشت 93 1:18
امیدوارم عزیزه دله خاله هیچ وقت مریض نشه☺😘🙏💋👪
مامانيه نيكا
پاسخ
ishala khahariiiiiiiiii
mahtab
22 اردیبهشت 93 1:21
قربونت برم تو خود زندگی وعشقی ماشالله مامان وبابای خیلی دوست دارن تو نفسشونی
زهرا
27 اردیبهشت 93 23:15
سلام ایشالله هیچ وقت جیگر عمه مریض نشه راستی برای تابستون که همو میبینیم اماده شو من که از همین الان اماده ام
مامانيه نيكا
پاسخ
ishalaaaaa azizam chashm hatman be omid didar