نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

دخترم هستي من

بعد از تقریبا ۴ سال

1399/3/11 3:09
نویسنده : مامانيه نيكا
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم نیکای من 😘خیلی وقته چند سال میشه که اینجا چیزی ننوشتم امشب دلم خواست که برات بنویسم✍🏻الان شما ۶ ساله شدی و از دو ماه و ۱۵ روزه دیگه قراره بری مدرسه و من خیلی خوشحالم.... خوشحالم از اینکه تو رو دارم و روزی هزار بار خداروشکر میکنم برای بودنت ♥️ از بعد از تولد دو سالگیت اتفاق های خیلی بدی افتاد و وقتی شما ۳ ساله بودی من از پدرت جدا شدم به هزارو یک دلیل و البته به یک دلیل خیلی بزرگ و بد ....خیلی روزهایی بدی منو تو پشت سر گذاشتیم روزهایی که با یاداوریش تمام تنم میلرزه ....

منو تو خیلی روزهای بدو سختی رو پشت سر گذاشتیم که فقط خدا میدونه ولی هر چی بود تموم شد و‌الان منو شما با هم زندگی می‌کنیم و مطمئنم روزی میرسه که بهت افتخار کنم هر چند که الان هم با تمام وجودم بهت افتخار میکنم تو بهترین دختر دنیایی، مهربون ترین. مسئولیت پذیر ترین. قشنگترین و کامل ترین دختر دنیاااااا 😘😘😘😘 من با داشتن تو خوشبخت ترین زن دنیامممم♥️♥️

تمام دلخوشی من تو هستی نیکای من و مطمئن باش من برای ارامش و آسایش تو تمام تلاشم رو میکنم و اجازه نمیدم کوچکترین چیزی ارامش رو از تو بگیره و مطمئن باش همیشه مثل کوه پشتم و اگه بارها خطا کنی و یا اشتباه کنی من همیشه در کنارتم و با جان و دلم ازت دفاع میکنم و نمیزارم کسی یا چیزی ناراحتت کنه🙏🏻👩‍👧

قراره از جمعه هفته آینده یک شب پیش خانواده ‌پدریت بمونی یعنی پدر بزرگ و مادر بزرگت و من از الان ناراحتم که یک شب پیشم نیستی چون عادت ندارم که حتی یک شب پیشم نباشی ولی فکر میکنم اونجا بهت خوش بگذره و همین خوش بودنت برام کافیه ....نمیدونی نیکا که مادرا همیشه نگرانن ولی من تو رو به خدا سپردم و مطمئنم خدا خیلی حواسش بهت هست و هواتو داره♥️♥️

پسندها (4)

نظرات (2)

عمه فروغعمه فروغ
14 خرداد 99 21:23
در کنار هم همیشه به خوشی ایام رو سپری کنین،خوشحالم از حضور دوبارتون🌹
مامانی اریانمامانی اریان
15 مرداد 99 1:56
سلام عزیزم 🥰🥰🥰 مامان مهربون دلمون خیلی برای نیکا جون تنگ شده خیلی گشتم دنبالت نمیدونم منو یادت میاد یا نه من مامان اریان هستم که قدیم خیلی باهام حرف میزدی درمورد خورد و خوراک و رفتارهای بچه ها اریان و نیکا جون هم سن هستن خیلی از اتفاقی که برات افتاده ناراحت شدم و واقعا قلبم لرزید الهی خدا صبر زیاد و قدرت بی انتها بهت بده و همیشه موفق باشی یادمه اون موقع آلمان زندگی میکردین نمیدونم هنوزهم اونجایین یا نه  عزیزم به ما سر بزن عکس نیکاجون رو برامون بزار واقعا دلم براش تنگ شده گذشته ها گذشته امیدوارم بهترین آینده رو در کنار دختر شیرینت داشته باشی  قوی باش دوست عزیزم ❤️❤️❤️❤️