نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

دخترم هستي من

روز مادر مبااارك

1394/1/21 12:39
نویسنده : مامانيه نيكا
887 بازدید
اشتراک گذاری

" تقدیم به همه مادران دنیا "
در عالم کودکی به مادرم قول دادم که تا همیشه هیچ کس را بیشتر از او دوست نداشته باشم ، مادرم مرا بوسید و گفت : نمی توانی عزیزم !
گفتم می توانم، من تو را از پدرم و خواهر و برادرم بیشتر دوست دارم.
مادر گفت یکی می آید که نمی توانی مرا بیشتر از او دوست داشته باشی..
نوجوان که شدم دوستی عزیز داشتم ،ولی خوب که فکر می کردم مادرم را بیشتر دوست داشتم.
معلمی داشتم که شیفته اش بودم ولی نه به اندازه مادرم..
بزرگتر که شدم عاشق شدم ، خیال کردم نمی توانم به قول کودکی ام عمل کنم ولی وقتی پیش خودم گفتم کدامیک را بیشتر دوست داری باز در ته دلم این مادر بود که انتخاب شد...
سالها گذشت و یکی آمد... یکی که تمام جان من بود...
همانروز مادرم با شادمانی خندید و گفت دیدی نتوانستی...
من هرچه فکر کردم او را از مادرم و از تمام دنیا یشتر می خواستم.او با آمدنش سلطان قلب من شده بود.
من نمی خواستم و نمی توانستم به قول دوران کودکیم عمل کنم...
آخر من خودم مادر شده بودم...
 
 
" روز مادر مبارک "

پسندها (11)

نظرات (10)

مامان هانیه
21 فروردین 94 19:21
زنان قبل از مادر شدن پری و بعد از آن تبدیل به فرشته می شوند.فرشته زمینی روزت مبارک.
✿مامان آروشا✿
22 فروردین 94 9:00
سلام عزیزم، زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند . فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک.
مامان آروین(مهناز )
22 فروردین 94 11:01
خیلی زیبا بود عزیزم روز مادر بر شما مبارک
عمه فروغ
22 فروردین 94 13:43
روز مادر بر شما و مادر محترمتان مبارک ان شاا.. که زنده باشید و سایتون بالا سر گل دخترتون باشه
مامانی اریان
23 فروردین 94 19:43
متن خیلی خیلی قشنگی بود...روز مادر وروز زن.رو به شما مادر مهربون که اینهمه برای نیکا جونم وقت میزارید تبریک میگم
مامان افسانه
25 فروردین 94 2:17
سلام دوست عزیزم روزت مبارک باشه الهی همیشه کنار دخمل نازت شاد باشی چقدددددر متن قشنگی بود چشمام پر شد از خوندنش باورم نمیشه منم دیگه یه مادرم واقعا یه حس و حال عجیبیه مادر بودن خدایا شکرت
مامان طیبه
2 اردیبهشت 94 0:33
روزشماهم مبارک مهشاد جان
مامانى عسل
2 اردیبهشت 94 16:53
روز مادر مبارک مهشاد جان خدا همیشه تورو واسه نیکا جونی نگهت داره
مامان صفورا
5 اردیبهشت 94 16:58
مهشاد جوووووووووووووووووووووووووووون خوبی ؟ مه رو چطورن؟ امیدوارم همیشه رو لبتون لبخند باشه عکس سه نفره خیلی خوشگل بود
مامان صفورا
21 اردیبهشت 94 0:55
تقدیم به دوسته گلم