نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

دخترم هستي من

چهار ماهگی

1393/2/9 17:20
نویسنده : مامانيه نيكا
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم چندتا از عکسهای 3تا 4 ماهگی تو واست میذارم 

عزیز دلممممممممم 

این عروسکتو خیلی دوست داری اسمش خانوم بزیه  

اولین باری که عروسکتو دو دستی گرفتی بردی بالا سرت افرین دخترنازم 

قربون چشمات برم من 

ای جانم فدا نشستنت مامانی  

مراحل پایین اومدن 

میمیرم واست عشق کوچولووو 

این لباسی که تنته دوست مامان جون زحمت کشیدن راستی عزیزم پتو نارنجی و تشک های صورتی هم مامان جون وباباجون زحمت کشیدن  

عاشق بازی کردن با دستی 

زندگیییییییییییییییییییییی  

نیکا منتظره مامانی اماده شه بریم بیرون 

قربون اون صورت شیرینت 

خوشمزه هست؟ 

اولین باری که دخترم فرنی خورد  

دورت بگردم نفسم 

قربون خوابیدنت مامانیییییییی 

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان هستی
9 اردیبهشت 93 23:23
ماشاالله چه دخترنازی به مامانی بگو حتما واست اسپند دود کنه اینم یه بوس واسه نیکاجونی.با اجازه من شمارو لینک کردم خوشحال میشم به وبلاگ هستی جونی ام سربزنید
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khahesh mikonam ,kheili mamnoon cheshmaton naz mibine nazare lotfetone khoshal shodim behemon sar zadin hasti joonamo bebos
سمانه
13 اردیبهشت 93 23:02
ای جاااانمممممم هزار ماشاللللله چقده خوشمزه ای شما نیکا خانوووووووووم با مامان خوبت ب منم سربزنید من شمارو لینک کردم
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام ممنون خاله جون خوشحالمون کردین بهمون سرزدین بازم منتظرتونیم منم بااجازه شمارو لینک میکنم
mahtab
14 اردیبهشت 93 22:13
سلام عزیزم جونم عشقم خاله مهتاب دورت بگرده خیلی دوست دارم زندگی را برایت شاد شاد وشادی را برایت دنیا دنیا ارزومندم .از این که تو اومدی به دنیا خوشحالم تو جون دوباره منی
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام خاله جونم ممنون خدا نكنه منم شمارو كلي دوست دارم شما بهترين خاله ي دنيايي اينم كلي بوس واسه خاله جوني
مامان الهام کوچولو
6 خرداد 93 15:41
سلام عزیزم.خانومی وبتو خوندم و خیلی خوشم اومد.اگه مایلی لینک شیم.من و دخترم منتظرتونیم.نیکای ناز نازی و ببوس.
مامانيه نيكا
پاسخ
salam golam, merc azizam ba kamale meil, merc ke behemon sar zadin
سهیلا مامان آیسا
24 مرداد 93 12:17
سلام.وب زیبایی دارین البته با حضور دختری.ماشالا خیلی ناز وتو دل برو. اگه دوست داشتید به ما هم سر بزنید خوشحال میشم
مامانيه نيكا
پاسخ
salam golam, kheili mamnon , lotf darid Chashm hatman miyaym