نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

دخترم هستي من

تولدت مبارك قشنگ ترين اتفاق زندگيم

1393/9/14 3:49
نویسنده : مامانيه نيكا
1,800 بازدید
اشتراک گذاری

نيكاي من 1سالگيت مبارك عزيزم 

اميدوارم 120ساله شي عزيز مامان اگه بدوني چه حسي دارم چقدر خودمو واسه اين روز اماده كردم ... خيلي خيلي خوشحالم كه تو رو دارم تو قشنگ ترين و بهترين و هيجان انگيز ترين اتفاق زندگيمي...

از وقتي تو اومدي دنيا واسم ي جور ديگه شده ...

1سالگيت مبارك خوشگلم  الان يك حسي دارم كه قابل توصيف نيست كلي مطلب و چيزايي جورواجور پيدا كرده بودم روز تولدت اينجا بزارم ولي دوست داشتم خودم واست بنويسم حس و حالمو...

دختر قشنگم1ساله كه من مامان شدم

1ساله كه بهزاد بابا شده

1ساله كه ما خوشبخت تر شديم

1ساله كه  روزا و شبا ي رنگ و بوي ديگه داره

1ساله كه من واقعااااا هر روز خدارو شكر ميكنم بخاطر وجودت

1ساله كه  من هر روز به شوق تو از خواب بيدار ميشم 

1ساله كه من ...

تو اين 365 روز چه روزا و شب هايي با هم گذرونديم كه من همين الان دلم واسه اون روزا تنگ شده ...

اولين خنده ... اولين غلت زدن... اولين چهار دست و پا رفتن... اولين ايستادن...اولين نشستن... اولين غذا خوردن... اولين ماما گفتن وحرف زدن ... چقدر اين اولين هارو دوست دارم ...

پر از يك حسيم كه نميدونم چي بنويسم اون چيزي كه تو دلم ميگذره رو نميدونم چطور بنويسم واقعاا خوشحالم از ته دلم خوشحالم ... از ته دلم خوشحالم كه تورو دارم و بدون كه مامان هميشه و هميشه از ته دلش دوستت داره و جونش به جونت بستس...  

پارسال هميچين روزي من چه حس و حالي داشتم  مدام از پرستارا ميپرسيدم فكر ميكنيد كي زايمان كنم و اونا ميگفتن فردا عصر و همينم شد و شما فرداش ساعت 6:34 دقيقه عصر بدنيا اومدي واو روز شد بهترين و زيبا ترين روز زندگيم 

امشب شب تولدته و كنارم خوابي و من مشغول تداركات تولدتم انشالله شنبه شب تولدت جشن ميگيريم 

نيكاي نازم تولدت مبارك 

واست بهترينارو ارزو ميكنم ... اميد وارم تو زندگيت همه سالم و شاد باشي و پيوسته احساس خوشبختي كني و از همه چي بهترينا نصيبت شه و هر چي ارزوي خوبه...

 

پسندها (9)

نظرات (21)

مامانی اریان
14 آذر 93 11:42
تولد تولد تولدت مبارک نیکا جونه عزیزم وای چه خوشحالم که نیکا جونم بزرگ شد کاش اولین نفری باشم کهتبریک میگه خیلی دوست دارم نیکا جونی
مامانيه نيكا
پاسخ
به به سلام عزيزم مرررسي گلم تولد اريان جونم كم مونده...ما هم خيلي دوستون داريم ميبوسمت اريان رو ببوس
مامانی آیلین
14 آذر 93 14:33
تولدت مبارک پرنسس کوچولو 120 ساله بشی زیر سایه پدر مادر عزیزت
مامانيه نيكا
پاسخ
مررررسي فدات شم مرررسي از دعاي خوبت ببوس ايلين نازو
عمه ی همیشگی تو زهرا
14 آذر 93 15:29
هنوزم هم زمستون به یادت بهاره/تو قلبم کسی جز تو جایی نداره/ صدای دلم نا سازگاره/ سکوتم به جز تو صدایی نداره عزیزم تو اولین کسی هستی که عشقش در قلبم متولد شد و تولد عشق تو در بهار را تا پایان حیات بشر به کما خواهم برد... . . . . . از طرف عمه ی همیشگی تو زهرا
مامانيه نيكا
پاسخ
مرررسي عزيز دلم
عمه ی همیشگی تو زهرا
14 آذر 93 15:39
روز تولدت شد و نیستم اما کنارتو کاشکی میشد جونمو هدیه بدم برای تو می خوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم به جای شمع میخوام برات غمهات و اتیش بزنم هر چی غم و غصه داری یک شبه اتیش بزنم خواستم برات هدیه بگیرم گل گفت که مرا بفرست که مظهر زیبایی ام برگ گفت که مرا بفرست که مظهر ایستاده کی ام به فکر فرو رفتم ناگهان فریاد زدم قلبم را می فرستم چون او مظهر زیبایی ست و مظهر مظهر ایستادگی ست... . . . . . . تمام این پیام هایی که میدهم فقط می خوام بگم تولدت مبارم تمام این حرفها فقط میخوام بگم که دوستتتتتتتتدارممممممممممم عمه ی همیشگی تو زهرا
مامانيه نيكا
پاسخ
ممنون عمه ي نازم مررررسي
بابا جون
14 آذر 93 15:43
تولدت مبارک خوش امدی ستاره اگر چه از راه دور هیچ فایده نداره شمع هارو روشن کن و به جای منم فوت کن . . . . . . . . تولدت مبارکککککککککک
مامانيه نيكا
پاسخ
خيلي ممنون بابا جون
مامان جون
14 آذر 93 15:47
امروز خورشید درخشان تر است و اسمان ابی تر نسیم زندگی زا به پرواز می کشد و پرنده اواز جدید می سراید امروز بهاری دیگر است در روز تولد مهربان ترینم جونم هم میدهم.... . . . . تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککک
مامانيه نيكا
پاسخ
خيلي ممنون مامان جون مرررررسي
فریبا
14 آذر 93 18:20
تولد مبارکککککککککککککککک عشقممممممممممممممممممممممم انشالاه 120 ساله باشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مهشاد جونم خوشحالم کهههههههههههههههههههههه خوبیننننننننننننن در کنار هم دوست دارمممممممممممممممممممممممم ی عالمه نیکار و ببوس از طرف منننننننننننننننننننننننن
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام فريبا جونم خوبي عزيزم؟؟ مرررسي از اين همه محبتت منم خيلي دوست دارم عزيز دلم
مهزاد مامان عرفان
14 آذر 93 19:22
جیغ و داد و ونگ به دنیا اومدی ،‌ بچه قشنگ راستی ،‌ می خواستی به دنیا بیایی؟ اینجا را دوست داری گلابی؟ زندگی را شروع کردی با داد و قال مامان و بابا از اومدنت هستند خیلی خوشحال تولدت کوچولوی قشنگ مبارک
مامانيه نيكا
پاسخ
مرسي عزيزم لطف كردي
زهرا
15 آذر 93 12:03
نیکای عزیزم تولدت مبارک انشاالله 100000000000000000 سالگی تو در کنار پدر و مادر مهربونت جشن بگیری عزیزم برات آرزوی سلامتی و تندرستی و خوشبختی میکنم امیدوارم همیشه توی زندگیت موفق باشی عزیزم مهشاد جون خدا براتون حفظش کنه از طرف من ببوسش
مامانيه نيكا
پاسخ
زهرا جونم ممنون از محبتت عزيزم مرررسي از ارزوهايي خوبت ميبوسمت عزيز دلم
مامان آتریسا
15 آذر 93 13:12
تولدنیکای عزیزخیلی مبارک .ان شااله 120ساله شدنت عزیزم
مامانيه نيكا
پاسخ
خيلي ممنون متشكرم
شيطونك
15 آذر 93 16:04
سلام مهشاد جان تقديم به نيكا كوشولوي من . . . . روز تولد تو ميلاد عشق پاكه براي شكر اين روز پيشوني ام به خاكه انشالله 120 سال عمر با عزت داشته باشي و خوشبخت و سالم باشي عزيززززززززززززززززززززززم
مامانيه نيكا
پاسخ
مررسي عزيزم فدات شم ممنون بابت دعاي خوبت
مامان آروین(مهناز )
16 آذر 93 10:50
سلام مهشید جونم بهت تبریک میگم تولد یکسالگی نیکا جون رو خیلی حس قشنگیه امیدوارم همیشه شادی و سلامتی مهمونتون باشه خیلی میبوسمتون
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام مهناز مهربونم مررسي عزيزم همينطور واسه شما
مامان طاها
17 آذر 93 7:31
به به چه احساس قشنگی.کاملا می فهمم چی میگی و درک میکنم.منتظر عکساییم مامان نیکا جون
مامانيه نيكا
پاسخ
چشم در اولين فرصت عكساي تولدو ميزارم ببوس طاها جوني رو
مامان بهی
17 آذر 93 13:18
تولدت مبارك نيكا خوشگله
مامانيه نيكا
پاسخ
مرسي عزيز دلم
مامان صفورا
19 آذر 93 0:56
لبت شاد و دلت خوش چو گل پرخنده باشی بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی تولد، تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک ایشالا سایتون روسر نیکای ناز مستدام باشه مامن و بابایی مهربونش سلام عزیزم تولدت مبارک کم پیدایی مهشاد جان
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزيز دلم مرسي فدات شم...
عمه فروغ
20 آذر 93 14:18
تولد تولد تولدت مبااااااااااااااااارک 1 سالگیت مبارک نیکا عزیزم ان شاا.. 100 سالگیت رو جشن بگیری ان شاا.. همیشه زنده و پاینده باشی
مامانيه نيكا
پاسخ
خيلي ممنون عزيز دلم مرررسي
مامان افسانه
21 آذر 93 10:58
سلام عزیز دلم تولدت مبارک گل ناز و خوشگلمممم الهی همیشه خوشبخت و سعادتمند باشی عروسکمممم چقدر قشنگ نوشتی دوستم منم از الان دلم برای لحظه به لحظه های رقته با دنیا دلتنگم خیلی حس و حال عجیبیه مادر شدن
مامانيه نيكا
پاسخ
فدات شم عزيزم خيلي ممنون... ببوس عروسك خوشگلمو
مامان دلنیا
21 آذر 93 16:23
سلام عزیزم. تولد گل دخملی مبارک ایشاله 120 ساله شی. فداش بشم پس عکسای نازش کووووووووووووووووو؟؟؟ مامانی زودی عکساشو بذار دلمون اب شد... یه بوس ابدار واسه نیکا عسلی خوشکل
مامانيه نيكا
پاسخ
سلاااااام عزيز دلم خوبي؟؟ عسل خانومم خوبه؟؟ مرررسي گلم عكساشو همين الان گذاشتم عزيزم دلنيا جونمو ميبوسم
مامان مینای آرتین
22 آذر 93 23:44
تولدت مبارک عزیزدلم 120 ساله بشی ااااااااااااااالهی همیشه لبت خندون و دلت شاد و تنت سالم باشه عزیزم... مهشاد جون تولد دختر نازت مبارک عزیزم
مامانيه نيكا
پاسخ
خيلي ممنون عزيزم... مررسي از دعايي خوبت ميبوسمت گلم ارتين نفسو ببوس
مامان آتریسا
23 آذر 93 9:41
شلام عزیزم.خوبید؟سلامتید؟ازتون خبری نیست !!!ان شااله که سلامتید
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام فدات شم... مررسي خوبيم... اين روزا سرم خيلي شلوغه... ميبوسمت عزيزم اتريسا خوشگلموببوس
مامان آروین(مهناز )
23 آذر 93 13:00
سلام مهشاد جون کجایی چرا عکسای تولد نیکا جون رو نمیذاری دلم آب شد از بس اومدم سر زدم و خبری نبود ؟
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام مهناز جووونم همين الان گذاشتم عزيزم ... شرمنده...