نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دخترم هستي من

جشن تولد 1 سالگی نیکا عسلی

1393/9/16 20:43
نویسنده : مامانيه نيكا
4,929 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه شب جشن تولدت رو خونه خاله ملوك گرفتيم و حسابي خوش گذشت اصلا فكر نميكردم انقدر همه چي خوب پيش بره و خوش بگذره و همه راضي باشن مهمان ها كه اصلا دلشون نميخواست برن ...

جمعه روز تولدت بود و ما فرداش يعني شنبه جشن گرفتيم جمعه شب رفتيم خونه خاله ملوك و تزئين كرديم...

تم تولد دختر نازم صورتي و بنفش بود ( ادم برفي وپنگوئن) خودم طرح و مدل و رنگشو انتخاب كردم و دوست گلم ارزو جون مامان درسا كوچولو زحمت طراحيشو كشيد و خيلي ممنونم ازش چون هر مدل و هر طوري كه ميخواستم با حوصله و دقت انجام ميداد شايد ي چيزو بارها رنگشو و مدلشو نپسنديدم و دوباره با دل وجون اون چيزي كه من ميخواستم رو در مياورد بازم مرررسي ارزو جون...

خيلي تو اينترنت گشتم و دوست داشتم تمي باشه كه شاد و دخترونه باشه و هم ساده و شيك و بالاخره با كنار هم گذاشتن چند مدل اون چيزي كه ميخواستم رو پيدا كردم...

یک هفته مانده به تولدچاپ كردم وشبا به محض اينكه نيكا ميخوابيد تا نزديكاي صبح مشعول قيچي كردن و چسباندن و پاپيون زدن و... بودم كه بالاخره يك شب مانده به تولد كاردستيام اماده شدن 

ناگفته نماند كه ريسه ها ي تولدت مبارك به انگلسي و الماني يك طرح ديگه بودن كه اشتباهن سايز بزرگ چاپ كرده بودم و مجبور شدم بعضي قسمت ها رو كات كنم كه اندازه دلخواه بشن...

تو پست بعدي در مورد جشن تولدت مفصل توضيح ميدم...

تولدت مبارک به المانی

کلاه نیکا... برای دو نا مهمان کوچولوها ساده با ادم برفی بود که فراموش کردم عکس بگیرم بعضی از عکسها واسه ی اخرای تولده...

غذاها شامل کشک و بادمجون/ سالاد الویه/ فسنجون / جوجه کباب و کباب کوبیده 

میز شام رو من نچیدم وگرنه این پیازارو تو سبد سبزیا میزاشتمخندونک

کشک فراموش کردم خونه ملوک حون ببرم

کیک تولد... كه زحمتشو عمو محمد ( باباي  هليا) كشيدن...

واما عکسای نیکا جونمممممم

اوین / نیکا / هلیا که دو هفته از نیکا بزرگتره

بعد از مراسم کیک لباسای نیکا عوض کردم که راحت باشه...

وسط تولد نیم ساعت خوابیدی... تو بغل خاله پردیس

و در اخر عکس بعضی چیزارو میزارم چون زیاد تو عکسها مشخص نیستن چون من نتونستم درست و بموقعه عکس بگیرمخجالت

از خیلی از چیزا فراموش کردم عکس بگیرم...

در کل شب بسیار بسیار خوبی بود و به همه خیلییییییییییییی خوش گذشت از همه لحاظ راضی بودم از غذاها مهمانها خیلی تعریف کردن و همه از تزیتات خیلی خوششون اومده بود و انشالله سال بعد منزل خودمون بهتر و بیشتر تزیین میکنم...

 

پسندها (8)

نظرات (17)

مامان مینای آرتین
24 آذر 93 22:18
تولد...تولد...تولدت مبارک نیکا جونم... به به چه غذاهای خوشمزه ای، عجب تولد قشنگی... همه چیز خیلی قشنگ و با سلیقه بود مهشاد جون فقط جای ما خالی بود امیدوارم دخترخوشگلم هر سال از زندگیش رو به سلامتی، شادی در کنار پدر و مادر گلش طی کنه و خوشبخت و سعادتمند و خوشحال باشه همیشه.... بووووووووس
مامانيه نيكا
پاسخ
خيلي ممنون مينا جون مرررسي...
مامان افسانه
24 آذر 93 23:40
سلام دوست گلم واقعا همه چیز خیلی عالی بود خدا رو شکر که خیلی خوش گذشته ان شاالله جشن موفقیتهاشو بگیری
مامانيه نيكا
پاسخ
ممنون گلم مرررسي اميدوارم... دنيا جونو ببوس
مامان عسل
25 آذر 93 8:51
واااى نىکا جونى ىکساله شدى.تولد تولد تولدت مبارک عزىىىزم. همه چىز عالى و قشنگ بود دست مامانى باسلىقه ات و باباىىت درد نکنه
مامانيه نيكا
پاسخ
ممنون عزيزم...لطف داري
مامان آروین(مهناز )
25 آذر 93 9:42
دستت درد نکنه مهشاد جون خیلی عالی شده همه چیز قربون نیکای خوشگلم برم منننننننننننننننن که خانمی شده واسه خودش یکسالگیت مبارک عزیزم عکسها و تزئینات خیلی قشنگ بودن مهشاد جون و همینطور غذاها ان شاء الله تولد 120 سالگی نیکا جون
مامانيه نيكا
پاسخ
مرسي مهناز عزيزم...خدانكنه عزيزم ممنون... انشالله... اروين جونو ببوس
شیطونک
25 آذر 93 13:14
سلام مهشاد جونم چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه خبرا؟؟؟؟ آخ فدای دخملمون وووووییییییییییییییییی که چقد ناز شده دیدی گفتم همه چیز خوب پیش میره دستت درد نکنه که انقد زحمت کشیدی آخ فدای قد و بالات نیکا جونم تقدیم به نیکا(ببخشید خاله جونی اگه تکراریه چون همش گیر امتحانامم کمی خنگ شدم) . . . . . . . روز نولد تو میلاد عشق پاکه برای شکر این روز پیشونیم به خاکه انشالله 120 سال عمر با عزت داشته باشی و سالم و موفق باشی هم تو هم خانوادت به منم سر بزن مهشاد جووووووووونم
مامانيه نيكا
پاسخ
ممنونم عزيز دلم ... لطف داري
عمه فروغ
25 آذر 93 18:10
سلام به به چه تولد خوشگلی دست مامان درد نکنه بازم تولدت رو تبریک میگم نیکا جونم ان شاا.. 100000000 ساله بشی
مامانيه نيكا
پاسخ
ممنونم فروغ جان... لطف داري...
مامان طاها
26 آذر 93 1:29
سلام.دوباره تولدت مبارک خوشگله. مامانی دستت درد نکنه.سنگ تموم گذاشتی.خیلی خوش سلیقه و هنرمندی.آفرین.خوش به حال نیکا با این مامان گلی که داره
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزيزدلم، مرررسي قربونت برم ...
مامان آتریسا
26 آذر 93 13:11
نهایت زحمت ونهایت سلیقه .خوش به حال نیکاجون با این مامان وبابا
مامانيه نيكا
پاسخ
فدات شم عزيزم ... مررررسي ببوس اتريسا جوني رو
مامانی اریان
1 دی 93 18:49
سلام مهشاد جون نیکا جونمون چطوره خوش میگذره به دخمله یک ساله ی ما؟؟؟ یه سوال داشتم میخواستم ببینم ما میخواستیم برای اولین بار سفر خارجه داشته باشیم ایا سفر به المان شرایط خاصی داره یا ویزاش فرق داره؟
مامانی اریان
1 دی 93 18:50
سوال قبلی خصوصی بود گلم
مامان يسنا جون
2 دی 93 11:28
سلام مهشاد جان چه تولده توپی گرفتی... یکسالگیش مبارک...البته با تاخیر
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزيزم... خيلي ممنون
مامانی اریان
4 دی 93 8:48
سلام دوست عزیزم من پسرمو توی جشنواره شرکت دادم میشه بهش رای بدید کد76رو به این شماره پیامک کنید1000891010 همچنان منتظر یاری ســـــــــــــبزتان هستیم بیاین دیگه
میترا
4 دی 93 15:08
سلام پسرم تاج سرم مهران تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده مهران احتیاج دارد به رای شما 46 را ارسال کنید به 1000891010 بادتان نرود یک رای یک امتیاز
مامان هستی
6 دی 93 0:00
نیکا جونی تولدت مبارک خوشگل خانوم, وای چه مامان با سلیقه ای داری دست مامانت درد نکنه واقعا خسته نباشی عزیزم ایشالله تولد صدسالگیش, از طرف من عسل خانوم وببوس
مامان صفورا
6 دی 93 1:49
سلام تولد نیکا جون مبارک عزیزم همه چی عالیه و زیبا ولی نداشتیم هااااا مهشاد جون الان نیمه شبو من این موقع ها باید پاشم چیزی بخورم از دوره بارداریم مونده سرم اکثرا نان و خرما میخورم الان غذا هارو دیدم نون و خرما از چشمم افتاد من کباااااااااب ایشالا سایتون رو سر فرشتتون مستدام
زهرا
12 دی 93 1:11
سلام مهشاد جون خوبی عزیزم؟؟؟؟؟ نیکا جونم تولدت مبارک ببخشید که دیر تبریک گفتم انشاالله سال های سال در کنار پدر و مادرت سالم و سلامت زندگی کنی و موفقیت های بزرگتر تو جشن بگیری خیلی عکس ها خوشگل شده بود همه چیز با سلیقه بود آفرین به تو مامان هنرمند
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام زهرا جون مرسي خوبم ممنون گلم مرسي از دعايي قشنگت ... مررررسي
مامانه هستی جووون
28 دی 93 0:53
تولد شیکی گرفته بودی عزیزم خسته نباشی مبارک نیکا جون باشه منم اسمه نیکا رو خیلی دوس داشتم ولی نشد که بذاریم ....
مامانيه نيكا
پاسخ
خيلي ممنون گلم... سلامت باشي اسم هستي هم خيلي قشنگه