نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

دخترم هستي من

متفرقه

1393/9/6 1:22
نویسنده : مامانيه نيكا
611 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزترينم... سلام مهربونم...سلام شيرينم...

شما 11ماه 22 روزتونه ولي هنوز دندون درنياوردين يكي دو هفته پيش رفتيم دكتر واكسن زدي و دكتر گفت تا چند وقت ديگه دندون در مياري و اصلا جاي نگراني نيست قدو وزنتم عاليه بود ماشاالله...

خلاصه وار درمورد اتفاقاي اين چند وقت مينويسم ي هفته پيش رفتيم تولد هليا كه تقريبا دو هفته از شما بزرگتره خوب بود خوش گذشت ولي شما كمي اذيت كردي ... اونجا خيلي كارا و شيرين بازيا انجام دادي... وقتي داشتيم ميومديم خونه تو ماشين خوابيدي و وقتي بابابهزاد شما رو كه تو كرير خواب بودي مياورد بيرون از كرير افتادي خدا خيلي رحم كرد اگه بدوني چي بر منو بابايي گذشت...خدارو شكر بخير گذشت از همون شب حالت بد شد تب كردي و غذا اصلا نميخوردي فرداي اون روز تبت خيلي شديد شد  واست مسكن گذاشتم و تا شب بيحال بودي و هيچي نميخوردي و مدام بغلم بودي و تو خونه را ميرفتيم طرفاي شب حالت بهتر شد كمي غذا خوردي و بابايي اومد و عمو علي بازي كرديو شب راحت خوابيدي ولي از فردا ديگه تب نكردي ولي غذا نميخوردي و اگه ي كوچولو هم ميخوردي درجا بالا مياوردي ... وااااي كه چه روزايي بود الان دو روزه خداروشكر بهتري ولي بازم كم غذا ميخوري و اونم بزور...

اينروزا وابستگيت بهم خيلي زياد شده مدام ميگي بغلم كن هيچ كجا نميتونم برم مدام مياي سرتو ميزاري رو پاعام و خودتو تو بغلم ميندازي كه من كلي عششششق ميكنم... من حدس ميزنم همه بي اشتهايت بخاطر دندون دراوردنته اميدوارم زودتر دندون كوچولوت دربياد و مارو خوشحال كنه وااااي كه وقتي دندونتو ببينم خيلي خيلييييي خوشحال ميشم همش منتظر اون روزم...

11ماه و 16 روزگيت رفتيم اتليه ...

چند روزه ديگه دختركم 1ساله ميشه و من با تمام وجودم منتظر اونروزم روز تولدت جمعه ميشه كه ما شنبه جشن تولدتو ميگيريم اونم خونه خاله ملوك( دوستمون) قرار بر اين بود رستوران بگيريم ولي همه گفتن و فكر كردم كه خيلي خسته بشي و مدام بايد بغلم باشي و خيلي سخت باشه بنايرين تصميم براين شد خونه خاله ملوك بگيريم ( خونه خودمون كوچيكه) خيلي خيلي كار دارم و امروز ليست كارايي كه بايد انجام بدم تهيه كردم خدا كنه همه چي خوب پيش بره...

الان كه دارم مينويسم شما كنارم خوابي و فردا در اسرع وقت به اين پست عكس اضافه ميكنم

دختر كوچولويي نازو دوست داشتنيم با تمام وجودم دوستت دارم و عاشقتمممممم

پسندها (4)

نظرات (15)

مامان آروین(مهناز )
6 آذر 93 8:51
سلام عزیزم خدا رو شکر که حال نیکا جون خوبه و طوریش نشد من پیشاپیش تولد یکسالگی نیکا جون رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم همیشه در سایه پدر و مادرش شاد و سالم باشه من بیصبرانه منتظر عکسای آتلیه هستم اگر رمز گذاشتش منو یادت نره هااااااااااااااا میبوسمتون
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام مهناز جونم خیلی ممنون گلم مرسی از دعای خوبت حتما عزیزم اگه رمزدار گذاشتم اولین نفر واسه شمای مهربون و با معرفت میفرستم اروین عسل رو ببوس
عمه فروغ
6 آذر 93 9:31
سلام بلا به دور ان شاا.. هميشه تنت سالم باشه ان شاا.. هر چه زودتر مرواريدات هم در مياد
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون سلامت باشید...
مامان افسانه
6 آذر 93 11:19
سلام دوست عزیزم خدا خیلی رحم کرده خدا رو شکر چیزی نشده منم خیلی ذوق تولد دنیا رو دارم اونم تولدش 14 اذره ان شاالله همه چیز عالی میشه و حسابی خوش میگذره بهتون
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام مهربونم اره عزیزم خدارو شکر بخیر گذشت... منم امیدوارم همه چی همون طور که میخوایم پیش بره... بیشتر نگرانیه من از نیکاست که اذیت نشه راستی 14 اذر واسه دنیا جونی تولد میگیری؟؟؟
زهرا
6 آذر 93 13:09
سلام مهشاد جون خوبی؟؟؟؟؟عزیزم خدا رو شکر که به خیر گذشت نیکا جون چطوره؟؟؟؟؟؟ امیدوارم زود زود دندون های خوشگلش دربیان دیگه اذیت نشه تولدشم هم پیشاپیش مبارک نگران نباش انشاالله همه ی کارهات خوب پیش میره و یه تولد حسابی براش میگیری به من سر بزن کم پیدا شدی
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزیز دلممممم... فدات شم نیکا هم خوبه خیلی خیلییییییی ممنون زهرای گلممممم ببخش عزیزم نیکا اصلا اجازه هیچ کار بهم نمیده الانم اومده لب تاب ازم بگیره از ذست این فسقلیاااااااااااااااااااااا
شيطونك
6 آذر 93 16:14
سلام مهشاد جان خسته نباشي عزيزم نگران نباش همه چيز خوب پيش ميره عشف منم دندوناش در مياد نگران نباش عكسا رو رمز دار گذاشتي به منم رمز بدي ها
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزيز دلم... سلامت باشي مرررسي چشم حتما
مامان طاها
6 آذر 93 16:14
سلام.چه بد که دخترمون مریض شد و خدا رو شکر خوب شد.امیدوارم تولدت خیلی خیلی خوب پیش بره عزیزم.
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزيز دلم مرررسي منم اميدوارمببوس طاها جوني رو
زهرا عمه
6 آذر 93 22:28
سلام عشقم خدا رو شکر که خوب شدی عزیزم کاش میشد تولدت پیشت بودم هر موقع یادم می افته گریم می گیره ایشا ا... تولد 2 سالگیت
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزيز دلم... عزيزم گريه چرا اميدوارم زود ببينيش
مامان مینای آرتین
6 آذر 93 22:42
سلام خانمی... خداروشکر بخیر گذشته مواظب گل دختر نازمون باش... تولدت مبارک عسل خانمی... عزیزم امیدوارم همه چیز خوب پیش بره همونجوری بشه که دلت میخواد
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام مينا جونم... مرررسي عزيزم اميدوارم... ببوس ارتين نفسو
شیطونک
7 آذر 93 3:24
اینا هم وایه عشقم نیکا
مهزاد مامان عرفان
7 آذر 93 20:44
سلام ماماني نيكا. عيزم دخملت داره يكساله ميشه ها. قراره چيكار بكني براش؟
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزيزم ... بله دخترم 1ساله شد عرفان جوني رو كلي ببوس
مامانى عسل
7 آذر 93 21:09
خدارو شکر نیکا جونی چیزیت نشد عزیزم بلا دور باشه ازت گلم.عزیزم نگران نباش انشالله همه چی به خوبی برگزار می شه و یه روز خاطره انگیز واسه نیکاجونی میشه.منم در انتظار دندونای عسلیم
مامانيه نيكا
پاسخ
اره خدارو شكر...مرسي عزيز دلم...منم اميدوارم انشالله دندونلي خوشگل خااانوم زودي در بياد... ميبوسمت گلم عروسك خانومو بيوس
مامان هستی
8 آذر 93 15:28
سلام گلم خوبی؟ نیکاجونم خوبه؟ حتما واسش اسپند دود کن ماشاالله انقدر خوشگل شده چشمش میزنن نازنازی رو. بازم خدا رو شکرکه حالش خوبه از طرف من محکم ببوسش
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزيز دلم مرسي ما خوبيم شما خوبين؟؟؟ ممنون عزيزم چشمات قشنگ ميبينن ميبوسمت گلم هستي جونمو ببوس
مامان محمد پارسا
9 آذر 93 12:48
منم3 پیشاپپیش تولد نیکا جونو بهت تبریک می چشگم. خوشحال می شم به وبلاگ ما هم یه سر بزنی من نوبئلاگ یکا جونو اد کردم
مامانيه نيكا
پاسخ
ممنون عزيزم... چشم حتما
مامان طاها
14 آذر 93 0:40
سلام.نیکا جونم یکسالگیت مبارک ایشالله هزار سال زنده باشی
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزيزم خيلي خيلي ممنون روز تولد نيكا شما اولين نفري بودي كه اينجا تيريك گفتي مررررررررسي ميبوسمت عزيزم طاها وروجك و ببوس
مامان مهدیس
3 دی 93 15:09
سلام چه دخمل با مزه ای دارین نازی دوست داشتین به ما هم سر بزنید
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام مررسي نظرلطفتونه...