نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

دخترم هستي من

8 ماهگی نیکا جونمممممم

1393/5/14 18:51
نویسنده : مامانيه نيكا
534 بازدید
اشتراک گذاری

نيكا جونم ٨ ماهگيت مبارك جشنجشن

چقدراين ٨ ماه زود گذشت انگار همين ديروز بود كه منتظر بودم به دنيا بياي يا اینگار همين ديروز بود كه فقط شير ميخوردي و ميخوابيدی حتي نميتو نستي غلت بزني  الان ديگه بايد دنبالت بدوم چشم بهم ميزنم تو اشبز خونه  و حتي اگه در حمام باز باشه اونجایی،  وااااااي پوشك كردنت بگو، مگه ميذاري همش ميخواي از دستم فرار كني ماجرايي داريم سر پوشك عوض كردن ...

گاهی وقتا دلم واسه اون موقع که نوزاد بودی تنگ میشه... 

خدايا شكرت بابت وجود نيكا

این عکسها دقیقا واسه 8 ماهگیته. اصلا نزاشتی یه عکس درست درمون بگیرم...

صبح رفته بودیم بیرون

اینجا منتظر بابایی هستیم

این عکسو خیلی ذوست دارم یه حس خوبی بهم میده

عزیزمیییییییییییی

یه دفعه لب تابو دیدی ...

الهی دورت بگردم

2014_6_5

پسندها (6)

نظرات (15)

مهزاد مامان عرفان
16 مرداد 93 22:32
دخمل خوشگل ما خانومي شدي ها. ماشالله . مباركه 8 ماهگي مبارك خاله جوني
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon khale joni, merc Erfan jigaro bebos
مامان افسانه بابا پژمان
17 مرداد 93 10:14
8 ماهگیش مبارک ایشالله تولد 80 سالگیش
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam
**مامان آزیتا**
17 مرداد 93 15:19
سلام عزیزم 8ماهگیت مبارک باشه
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon khale jonam Haniye nazo bebos
مامان جونم(سوگند من)
18 مرداد 93 1:38
هشت ماهگیت مبارک عسلم
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khalye nazo mehrabonam
مامان آروین(مهناز )
18 مرداد 93 11:41
8 ماهگیت مبارک نیکا حونیییییییییییی عزیزمیییییییییییییی
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon khalye azizam
مهربوون
18 مرداد 93 12:59
نیکا جوونی 8 ماهگیت مبارک عزیزممممممم.... همیشه بخندی ایشالا دختر ناز
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon khele joni, merccccccc
شیطونک
18 مرداد 93 14:09
8ماهگیت مبارک جیگر من
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale jonam
مامانی
18 مرداد 93 23:41
هشت ماهگىت مبارک عزىزم. چه عکس قشنگى.
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khaleye khobam
مامان مهربان
19 مرداد 93 1:45
8 ماهگیت مبارک عسلم بوووووووووووووووس
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale jon Amir ali jono bebos
مامان آتریسا
19 مرداد 93 11:05
جان, بااون خنده قشنگت .بوس به اون لپای تپلو وخوشگلت
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnon khale joniiiii Atrisa khoshgelo bebos
مامانی اریان
19 مرداد 93 11:11
مبارکه عزیز خاله الهی صد ساله شی قربونت برم... عکسش با دامن صورتی واقعا قشنکه منم خیلی خوشم اومد... میبینم که لپ تاپم محاصره کردی مهندس؟
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale jonam, khoda nakone Are khale, didam ta moghiyat khobe dast be kar shodam Ariyan nafaso bebos
مامان دلنیا
19 مرداد 93 14:14
عزیزم 8ماگیت مبارک حسابی شیطون شدی خاله ماشالله .فدای خنده هات
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khaleye nazam
مامان طاها
20 مرداد 93 2:57
هشت ماهگیت مبارکه خوشگل خانم...بووووووسسسس واااای پوشکو نگو که دلم خونه خواهر...
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale jonam Taha joniro koliiiiii bebos
مامان مینای آرتین
21 مرداد 93 10:41
قربون دختر خوشگلم برم که بالاخره یدونه عکس با گل سر ازش دیدم البته صورت ماهت که معلوم نیست... گل نازم هشت ماااااااااهگیت مبارک عزیزم....
مامانيه نيكا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مرسی ارتین حونو ببوس
فاطمه مامان باران
22 مرداد 93 1:54
سلام مهشاد جون 8 ماهگی دخمل نازمون مبارک وای خدا عکسای جیگرو ببین به خدا میبینمت عسل دلم غش میره مهشاد جون نیکا منو یاد بچگی های باران میندازه یه کم شبیه بچگی های بارانه مخصوصا با این لباس بنفشش چون باران لنگه همینو داشت وای موهای عسل خانومو ببین با کش خوشگلش فدات بشم عزیزم هر وقت میبینمت دوست دارم پیشم باشی بغلت کنم هزار تا ماچ از اون صورت ماهت کنم میبوسمت جیگر طلام
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام گلم مرسی چه خوب که مثل باران جونمه... باران خوشگلمو هزاااااااااااااااااااااااااااااار تا ببوس هیلی دوستش دارم