نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

دخترم هستي من

سومین سالگرد اشنایی منو بابایی 22/06/2014 و بازی ایران با ارزانتین...

1393/4/1 2:58
نویسنده : مامانيه نيكا
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلممممبوسمحبت

عزيز دلم امروز سومين سالگرد اشنايي منو بابايي بود، درست ٣سال پيش همچين روزي واسه اولين بار بابايي رو ديدم و منو بابايي دلامونو به هم باختيم... امروز بابايي ميگفت ٣سال از اون روز خيلي قشنگ ميگذره و من ٣ساله تو رو دارم و خداهم بهمون يه دختر خوشگل داده...

خدا جونم ممنونم كه بهزادو سر راهه من قرار دادي و من الان احساس خوشبختي كنم...

بهزادم، عزيزم، عمرم، نفسم، عشقم، مهربونم بخاطر همه خوبيهات يه دنيا ممنونم ومن در كنار تو و دختر خوشگلمون احساس ارامش و خوشبختي ميكنم و احساس ميكنم خوشبخت ترين زن دنياهستم

دختر نازم امروز بازي ايران با ارزانتين بود وااااااااي نميدوني چقدر خوب بازي كردن واقعا ايران گل كاشت خيلي خيليييييییییییییییییییییییییي خوب بازي كردن با دل و جونشون و غيرتشون بازي ميكردن ولي اصلا حقشون نبود دقيقه اخر گل بخورن يعني وقتي گل خورديم دوست داشتم بشينم زار بزنم جلو خودمو خيلييييييییییییییي گرفتم گريه نكنم واقعا دلم داشت اتيش ميگرفت قلبم از ناراحتي داشت از تو سينم ميزد بيرون... الهي بميرم حتما مردم داشتن اماده ميشدن برن بيرون جشن بگيرن و شادي كنن كه دقيقه اخر گل خورديم بميري مسي ...حالم از داور و مسي و نكونام بهم ميخوره خيلي اعصابم خورد شد درسته يه دونه گل خورديم ولي برنده اين بازي ما بوديم واقعا عالييييييييي بازي كردن  دستشون واقعا درد نكنه و ما بهشون افتخار ميكنيم. امیدوارم بازی بعدی موفق بشیم...

دختر نازم امشب وقتی میخواستم بخوابی تصمیم گرفتم چند تا عکس ازت بگیرم تا واسم یادگاری بمونه که سومین سالگردمون تو اینقدی بودی...

اینجا لباساتو عوض کردم تا ببرم بخوابونمت... 

الهی من قربونت برم عزیز دلممممممم 

وقتی عکس میگرفتم فلش میزد چشمای خوشگلت اذیت میشد نگاه دوربین نمیکردی...

مامانی عاشق این عکستم سیم لبتابو دیدی میخوای بگیریش

مثل همیشه عاشقتم عشق کوچولووووووووووووووووووووووومحبتبوس

پسندها (12)

نظرات (23)

مهزاد مامان عرفان
1 تیر 93 11:36
سلام عزیزم. سالگرد این عشق زیباتو مبارک گلم. انشالله صدساله بشه این سالگرد. عزیزم. این همیشه برنده و پاینده هست.من ناراحت نیستم. عزم ملی در تمام عرصه های ورزشی وجود داره. انشالله بازی های دیگه موفق بشن/
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam,mamnoon golam... Omidvaram...
مامان آروین(مهناز)
1 تیر 93 11:48
سلام عزیزم سالگرد آشنائئتون مبارک ان شاءالله همیشه در کنار دختر نازتون خوشبخت باشید . آخخخخخخخخخ که حرف دل منو زدی در مورد فوتبال الهی که هر سه تاشون بمیرن که نذاشتن برای اولین بار به مرحله بعدی صعود کنیم الهی بمیرم واسه مردم ایران
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizaaaaam, mamnoon golam hamin tor shoma... Vaghean kheiliiiiii narahat konande bod arvine nazamo az tarafe ma bebos
شیطونک
1 تیر 93 11:48
واقعا ایرانی ها گل کاشتن دست مریزاد ولی دستم به اون داور برسه جفت چشماشو درمیارم خبر مرگش سالگرد ازدواجتون مبارک خوشبخت بشین خواهش میکنم وقتی نیکا جووووووووووووووون رو شیر میدی واسه من دعا کن
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azize delam, chashm azizam...
شیطونک
1 تیر 93 11:49
پیش منم بیا مهشاد خانوم خوشحال میشم
مامانيه نيكا
پاسخ
chashm khanoomi
مامانی آیلین
1 تیر 93 14:54
سلام عزیزم سالگرد آشنایتون مبارک انشالا سالیان سال با عشق زندگی کنید نیکا جونم ببوسین
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon aziz delam, ayline khoshgelamo mibosam
مامان مریم
1 تیر 93 17:11
مبارکتون باشه دختر گلت را ببوس
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon azizam
فاطمه مامان باران
1 تیر 93 22:58
سلام عزیز دلم سالگرد اشناییتون مبارک عزیزم امیدوارم سالهای سال در کنار دختر نازتون سعادتمند و خوشبخت باشین گلم عسل کوچولوی مارو ببین خدا مثل همیشه ناز و مامانیه الهی فدااااااااااااااااااات بشم خاله میبوسمت خوشگلم وای خدا فوتبال و نگو که هنوزم دارم میسوزم ما اماده شده بودیم بریم بیرون اخه دامادمون شرط بندی کرده بود و قرار بود مهمونمون کنه به خاطر خود بچه های تیم خیلی ناراحت شدم باختشون وحشتناک بود
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon azizam, merc mehrabonam... Vay kheili kheili narahat konande bod, elahi bemiram... Mibosamet azizam, barane golamo bebos
مامان آرمیتا
2 تیر 93 0:34
سلام به خوشگل خوردنی خاله ویه تبریک حسابی برای مامانی مهربون بخاطر سالگرد آشناییتون آرزوی خوشبختی براتون دارم
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khale jonam, merc azize delam kheili lotf kardid, hamintor shoma golam
مامانی اریان
2 تیر 93 11:56
سالگرد اشناییتون مبارک ایشالله همیشه کنار هم به خوبی و خوشیزندگی کنید خیلی خوشحالم که احساس خوشبختی میکنی ایشالله همیشه شاد باشی ...اره واقعا منم ناراحت شدم منم خیلی از بازیه ایران خوشم اومد اما دقیقه ی اخر گل رو ندیدم چون برقامون رفت ... پس نیکا جونم سیم دوست داره؟درست مثله اریان
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon azize delam, lotf dari... Are nika asheghe simo , kontoroletvva chizai ke aslan behesh marbot nist Ariyan jonamo mibosam
مامان جووووووون
2 تیر 93 20:40
سلام گلم خوبی مهشاد جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینم اون چیزی که خواسته بودی ینی کدی که اگه بزاری تو وبت کسی نمیتونه عکسای وبتو کپی کنه اول برو تو تنظیمات وبلاگ بعد هم تو کادر دومی که کنارش نوشته اسکریپت های اختصاصی این کد رو کپی کن و بعد هم پزینه ذخیره تنظیمات رو بزن ---------------------------------------------------------------------------------------- !--locking Right click by : fa-tools.ir--> کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ اینا هم مال نیکا
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizaaaaam, mamnoon, kheili kheili lotf kardi... Mibosamet azizam
مامان جونم(سوگند من)
3 تیر 93 0:24
عاشقتم نیکا جونم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس مامانیش دلم برات تنگ شده بود از طرف من خودتو نیکا جونمو بغل کن و ببوس ماشالله روزبروز خوشگلتر و بزرگتر و خانم تر میشه
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale jonam Mamnoon azizam del be del rah dare ma ham hamintor Bazam merc azizaaaaam, mibosamet golam sogande nazamam bebos
مامان جونم(سوگند من)
3 تیر 93 0:25
سالگرد عشقتون مبارک هزارساله بشه این عشق
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoonam azizaaaam
مامان مهربان
3 تیر 93 1:24
سلام خانمی تبریک امیدوارم همیشه شاد و سالم باشیدوسایه اتون رو سر نیکای گلم لباس خوابش منو کشته ..گلها مال تو و اقای همسری
مامانيه نيكا
پاسخ
salam golam, kheili mamnoon azizam Bazam merc mibosamet khanoomi amir ali jonamo bebos
مامان طاها
3 تیر 93 17:16
مبارک باشه مامانی نیکا جون.ایشالله سالیان سال باهم به خوشی و سلامتی زندگی کنید. نازدار من تو هم مثل طاها خیلی فضولیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا.
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon azize delam Are khale che joraaaaaaaaaaaam Tahaye golamo mibosam
مامانی
3 تیر 93 22:50
خیلی نازه دوسش دارم عین بچه خودم سالگرد منم نزدیکه
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon azize delam, kheili lotf dari... Azizam pisha pish mobarak... Mibosamet golam yasna khoshgelamo bebos
مادر آینده
4 تیر 93 16:51
سلام واااااای ماشااله خدا حفظش کنه عزیزمی
مامانيه نيكا
پاسخ
salam golam, merc azizaaaaam
مامان جونم(سوگند من)
6 تیر 93 0:15
رمز خصوصی
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizaaaaaaaaaaam
مامانی
9 تیر 93 18:03
سالگردتون مبارک عزىزم.انشالله سال به سال سه نفرىتون کنار هم خوش و خوشبخت باشىن.اون کوچولورو هم ببوسش
مامانيه نيكا
پاسخ
mamoon azizam, asal jono bebosin
mahtab
10 تیر 93 0:35
سلام عزیز دلم خوشکلم جونم عمرم زندگی نفس عسل هیجان امید ارزو خیلی خیلی دوست دارم
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale mahtab jonaaaaaaaM
نینا
20 تیر 93 11:25
منتظر رمزتون هستم.
مامانی اریان
20 تیر 93 19:24
سلام مهشاد جون وااااااای نمیدونی چه دلم تنگ شده واسه نیکا جونم قـــــــــــــــربونش عزیزم چند وقتی بود این شیطون بلای ما لپ تاپمو خراب کرده بود و نمیتونستم تایپ کنم حتی رمزوبمو با هزار زحمت مینوشتم نمــــــــــی دونی....منم رمز میخوام بدو بیا...راستش هی میومدم وبتو چک میکردم اما نمیتونستم رمزتو بپرسم بدو بدو...
مامانيه نيكا
پاسخ
salam aziiiiiiiizam, ghorbon ariyan beram maaaaaan, ferestadam vasat azizam
مامان مهيار
23 تیر 93 3:44
به به مبارك باشه سومين پيوند عشقتون ايشالا 120 سالگي عشقتون .... اين شيطونك شيرين هم خوب دل مارو برده.
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azize delam
مامان مینای آرتین
23 تیر 93 17:59
مبارک باشه خانمی... قربون چشمهای خوشگلت برم
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizaaaam Khoda nakone khale jonam , merc