نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

دخترم هستي من

اولین لاک زدن نیکا عسلی/ حمام رفتن با بابایی...

1393/3/28 1:02
نویسنده : مامانيه نيكا
3,341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق كوچولو محبت

امروز  برای اولين بار واست لاك زدم واي اگه بدوني چه ذوقي كردم هر وقت پاهاي كوچولوتو ميبينم دلم ضعف ميره... امشب بابايي حمامت كرد و منم كلي عكس و فيلم گرفتم بعدشم اومدي بيرون لباساتو تنت کردم و موهاتو سشوار كشيدم و يه كوچولو با بابايي بازي كردي و بعدخوابیدی  الان هم مثل يه فرشته لالا کردی ... واي ماماني عاشق موبايلي همچين مياي طرفمون و ازمون ميگيري كه من فقط همينطوري نگات ميكنم... از وقتي به دنيا اومدي هنوز فرصت نكرديم خونمونو عوض كنيم ديگه بابايي دنبال يه خونه بزرگتره تا عسل طلا هم يه اتاق واسه خودش داشته باشه، بابايي ميگه از اينجا كه بريم واسه نيكا يه اتاق خیلی حوشگل درست ميكنيم و كلي اسباب بازي واسش ميخريم ميگه دوست دارم وقتي ميرم تو اتاقش .اتاقش  پر از اسباب بازي باشه ... 

داشتم بهت غذا میدادم دیگه نمیخوردی موبایلمو دادم دستت تا حواست پرت شه

عکس های امشب که با بابایی رفته حمام تازه کلی هم اب بازی کرده خانوم کوچولو

لاک زدن خانومچه ... الهی قربون اون پاهای خوشگلت بشمممممممممم

اینم چند تا عکس بعد از حمام... در حال اواز خوندن...

قربون نگاه کردنت مامانییییییییی

قربون خندیدنت عزیز دلممممممممم

مامان فدای اون چشمای خوشگلت بشه با اون نگاه کردنت

دردو بلات به جونمممممممممممممممممممم

پسندها (16)

نظرات (18)

مامان مهيار
28 خرداد 93 2:28
azizam, afieat bashe,khob sarehal omadie avaz mikhone..
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale jon. are mibini badesham rahat khabid
مامانی اریان
28 خرداد 93 8:29
ای جوووووونم پاهای کوچولوشو نیگا وای خدا دختر خوبیش اینه دیگه من که هی هوس میکنم دامن کوتاه بگیرم لاک برا اریان بزنم گل سر وااااااااااای چه کیفی داره خوشششششششششششششششششبحالت عافیت باشه خاله جون
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam, omid varam har vaght khasti khoda ye dokhtar behet bede, mamnoon khale jonam
مامان عرفان
28 خرداد 93 9:39
عزیزم گلم واقعا که نیکا هستی. ماشالله خوب لاک می زنی مامانی . عزیزم عافیت باشه. خدا این دختر چقدر نازه.می بوسمش عزیزم.
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon azizam, lotf darid... Erfan jono bebosid
مامانی
28 خرداد 93 13:52
سلام خوبی ؟ چه ناز شده این ملوسک مامان چه پاهاش بامزه و تپلیه کجا زندگی میکنین؟
مامانيه نيكا
پاسخ
salam golam merc yasna jonam khobe???mamnon azizam... Ma alman zendegi mikonim
مامانی
28 خرداد 93 13:52
چرا یه عکس از خودت و نیکا نمیزاری
مامانيه نيكا
پاسخ
doost daram bezaram vali shoharam khoshesh nemiyad
مامان طاها
28 خرداد 93 14:36
سلام مامانی.منم لینکتون کردم.. امان از دست این وروجکها .هرچی بگی ازشون بر میاد.به زودی گوشی شما هم به روز گوشی من میافته.گوشی منو آقا طاها دیشب یه آب بندی حسابی کرد.هرکاری میکنم روشن نمیشه.فکر کنم سکته کرد. دخمل ناز ما رو ببوس..
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam, merc, are dige chikar mishe kard az daste in fesgheliya... Az tarafe ma taha jonamo bebos
فاطمه مامان باران
28 خرداد 93 15:38
سلام عسل خانوم مامانی این دخمل همینجوری خوردنی هست به پاهای خوشگلش لاک میزنی درسته بخوریمش عافیت باشه عزیزم حموم عروسیت انشاالله عسل خانوم میبوسمت جیییییییییییییییییییییییییگر
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khale joniiiiiiii... Mamnoonam azize delam... Barane khoshgelamo bebos
مامانی آیلین
28 خرداد 93 20:13
عافیت باشه عسلم چقد لاک بهت میاد خوشگلتر شدی خاله
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale jonam cheshmaye khoshgeleton khoshgel mibine
مامانی بهار
28 خرداد 93 20:16
سلام گل نازم ماشاءالله خیلی نازی عزیزم.
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mmnoon, shoma lotf darid
مامانی اریان
29 خرداد 93 18:13
ممنون عزیزم برا اریان سوپ رو هم شروع کردم براش حریره بادوم درست میکنم توش جای شیر شیر خشک میریزم با بادوم و پودر نارگیل امروز موز هم بهش دادم شوهرم امروز میگفت فک کنم بهتر شده یکم رشد کرده
مامانيه نيكا
پاسخ
khahesh mikonam golam, manam fereniro hamintori doorost mikonam vali podre nargil nemirizam... behtarin karo kardi, nooshe jonesh gosht beshe be tanesh
مامانی اریان
29 خرداد 93 19:53
ببخشیدا یه سواله خصوصی دارم شما چرا رفتی المان و چند ساله اونجایی ؟؟؟؟ببخشیییییییدااااااااااااا ذهنه دیگه فضولی میکنه!
مامانيه نيكا
پاسخ
azizam soalet khaoaiye javabetam khososi midam... Rasti ninigap nemiyay????
مامان طاها
30 خرداد 93 10:32
.
شیما مامان شاهین کوچولو
30 خرداد 93 11:00
دختر خیلی نازی داری. خدا حفظش کنه اسمش هم خیلی قشنگه
مامانيه نيكا
پاسخ
cheshmaton naz mibine, merc azizam...
مامان مریم
31 خرداد 93 10:52
سلام عزیزم عافیت باشه مبارک لاک زدنت
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon azizam , lotf darin
✿مامان آروشا✿
31 خرداد 93 12:18
عزیز دلم. ماشاا... به این نیکا عسلی مامانی دل ما رو که حسابی با این عروسکت بردی. خدا حفظش کنه. از طرف من این دختر خوشگل و بانکم رو ببوس.
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azize delam, shoma kheili kheili lotf darid... Arosha khoshgelamo bebos
مامان جونم(سوگند من)
31 خرداد 93 22:09
خدا جونم قربونش بشم عزیزم با اون پاهای کوچولوش بوسسسس عافیت باشه خاله اب بازی خوش گذشت نفس چقدر شما خوشگلی ناز داری ملوسکی عروسکی خلاصه نفسی نفسسسس
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale joniiii, kheili mamnoon azize delam , kheili lotf darin
مامان صفورا
15 تیر 93 13:38
ای جونم عزیزم که آب تنی میکنی اینقه نازنینی
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon khale jonam, bita khoshgelamo bebos
مامان مینای آرتین
23 تیر 93 18:00
ای خداااااااااااا چقدر پاهات خوشگل شدن ناناز خانم
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnooooon khale jon