نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

دخترم هستي من

کلاس مامان / خونه / فوتبال ایران و بوسنی

1393/4/4 19:49
نویسنده : مامانيه نيكا
514 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازمبوسسلام دوستاي مهربونممحبت

گفته بودم خونمونو ميخوايم عوض كنيم و دنبال خونه بزرگتر ميگرديم بالاخره پيدا كرديم چند روز پيشا با بابايي رفتيم ديديم نزديك همين خونمونه  و از اين بابت خيلي خوبه اخه من اينجارو خيلي دوست دارم ...

امروز قرار بود با بابايي بريم واسه بستن قرار داد يه سري چيز ميز ، خلاصه بابايي ساعت يه ربع به ٤ اومد دنبالمون رفتيم، هوا خيلي سرد بود و بارون ميومد، لباس گرم تن شما كردمو رفتيم پايين تا بابايي بياد دقيقا ١ دقيقا بعد بابايي اومد... 

ديگه تا بابايي داشت قرار داد وسايلارو ميبست من هم دوباره خونه رو نگاه كردم خونه خوبيه همه جا پاركته فقط اتاق شما موكته، يه بالكن خيلي خوشگلم داره كه ويوش خيلي قشنگه ... 

بعدشم زود اومديم خونه ، بابايي يه نيم ساعتي باهات بازي كرد بعدم رفت سر كار و شما هم خوابيدي الان كه دارم مينويسم شما كنارم خوابي، حول وحوش ٤٠ دقيقه ديكه بازي ايران و بوسنيه   چقدر بده بابايي نيست فوتبال با بابايي خيلي كيف ميده نگا كني اخه كلي سرو صدا ميكنه كيف ميده... واي خيلي استرس بازي رو دارم اميد وارم ببريم خدايا خودت كمك كن... 

هر چي از خوشمزگيات بگم كمه خيلي خيلييييييي شيرين شدي يعني دوست دارم درسته بخورمت بعضي شبا نصف شب بيدار ميشي كلي ميخندي و خودتو واسه بابايي لوس ميكني بعدم خودت ميخوابي واااااااي اون موقع ها منو بابايي خيلي جلو خودمونو ميگيريم كه نخوريمت 

قربون اون دست رو دست گذاشتنت 

اینجا اماده شدی منتظر بابایی هستی...

فدای جفتتون بشم مننننننننننننن

عاشق این عکسم(تو اسانسور)

لپاشو ببین قربونت برم من عسلممممممممم

هر کاری کردم نگاه دوربین کنی بی فایده بود( داریم سوار ماشین میشیم برگردیم)

الهی قربون اوم صورت مثل ماهت شم مامانییییییییییی

اینحا بابایی داشت میرفت بیرون هرچی عکس میگرفتم تار میشد اخه اینقدر تکون میخوری ... این یکی شانسی خوب شد...

وقتی بازی ایران و بوسنی نگاه میکردیم وحشتناک بارون میومد این عکسا از پنجره اتاق خوابه...

این عکسا هم موقع بازی ایران و بوسنیه...

الهی قربون خندیدنات

ای جونممممممممممممممممممممم

چجوری نگام میکنی...

ببین مامانی یه دقیقه نمیشینی 

عزيزم اينارو (بالا)ديروز نوشتم ...

 امروز : دخترم بازي ايران و بوسني ما باختيم خيلي ناراحت شدم ولش كن هيچي نگم بهتره...

امروز اولين جلسه كلاس ورزش من بود ( براي بعد از زايمان براي كوچيك شدن شكم و...) عزيزم هفته يك بار١٠ جلسه بايد برم ...

بابايي ظهر اومد دنبالمون قرار يود بابايي تو رو اونجا نگه داره تا من برم ورزش ولي تا رفتيم ديديم كه گفتن ني ني میتونه پيش مامانش بمونه شما میتونین برين خلاصه تا رفتيم يه خانمه با يه ني ني  بود و يه ماما بود كه ورزشا رو باهامون كار ميكرد كلا ٣ تا خانم بوديم و يه ماما خيلي خوب بود شما اروم كنارم بودي اصلااااااااا اذيت نكردي  ولي يكي از ني نيا خيلي اذيت كرد طفلي مامانش نتونست درست ورزش كنه  خلاصه روي هم رفته عالي بود ماما هم خيلي مهربونو با حوصله بود.  وقتي كلاس تموم شد زنك زدم بابايي اومد دنبالمون...  وقتي  رسيديم جلوي خونه  كالسكه رو برداشتم با هم رفتيم يه دوري زديم  بعد زود اومديم خونه... تا رسیدیم خونه بهت میوه دادم که یجا بالا اوردیش... دیگه بعد لالا کردی...

اینجا منتظریم بابایی بیاد دنبالمون بریم کلاس

اینجا تو کلاسه نتونستم عکس بگیرم اخه یادم رفت اینم اخر کلاس گرفتم کلی وسایل بازی داشت...

ببین چه جوری نگاه نی نیه میکنی

عزیزم ماما و همه اونایی که تو کلاس بودن کلی ازت خوششون اومده بود همش میگفتن چقدر شیرینه...

اینجا منتظریم بابایی بیاد دنبالمون

منتظر بابایی که بودیم دو تا خانوم رد میشدن خیلی ازت خوششون اومده بود میگفتن فروشیه؟ ما میخوایم...

میگفتن واااااای لاکشو ببین دیگه تا بابابی بیاد حسابی ذوقت کردن... اینجا بابایی رسید

اینم عکسای بعد از کلاس که رفتیم دور زدیم...

هواش اصلا معلوم نیست یه دفعه اینقدر سرد شذ

الهی من قربونت بشم که ذوق کرده بودی

بیچاره خانوم بزی که همش داری میخوریش...

بسه مامانیییییییی ولش کن...

افرین دختر نازمممممممممممم

خیلی خوابم میاد در مورد کارای شیرینت بعد واست مینویسم 

دوستت دارم زندگییییییییییییییمحبتبوس

 

پسندها (15)

نظرات (40)

مامان مریم
6 تیر 93 12:48
خیلی ماهی عزیزم انشاالله همیشه زنده و پایدار باشی
مامانيه نيكا
پاسخ
merc golam, hamintor shoma azizam
مامان رها
6 تیر 93 15:50
عزيزدلم باعث شاديه كه دوستاى همشهريم زياد بشن با افتخار لينكتون كردم مرسى از اينكه پيشمون اومدين و اميدوارم دوستاى خوبى براى هم بشيم ببوس نيكا جونم رو راستى رمز رو هم خصوصى برات فرستادم
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam, manam shomaro link mikonam, khahesh mikonam azize delam... Merc azizam kheili lotf kardi
مامانی اریان
6 تیر 93 18:19
ما خیلی دوست داریم نیکا جون لحظه لحظه کارات برامون جذابهمبارک باشه منزل جدید دیگه نیکا جون کلی ذوق میکنه قربونه دستای کوچولوت بشم که اینجوری رو هم گذاشتیاونجایی که میخندی میخوام بخورمت بس که با نمکی و نازیچی اونجا قایم کردی شیطون
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon khale joniiiii Merc azizam, khoda nakone fadat sham Bazam merc khale jonam Ariyan jonamo koli mibosam
مامان آروین
7 تیر 93 12:11
الهی فدات بشم خاله جون با اون دستهای ناز و خوشگلت خیلی دوستون دارم
مامانيه نيكا
پاسخ
khoda nakone azize delam, merc khale jonam Mamnoon azizaaaam ma bishtar
فاطمه مامان باران
7 تیر 93 14:51
سلام عزیزم خونه نو پیشاپیش مبارک امیدوارم توش همش شادی ببینین عزیزم تو کلاس رفتنم موفق باشین گلم در مورد فوتبالم حرف نزنیم بهتره چون گند زدن نیکا جون خالرو ببین تورو خدا اینقدر عکساشو نذار ادم هوس میکنه یه گاز گنده از اون لپای خوشگلش بگیره میبوسمش هزار تاخدا عزیزاتو حفظ کنه گلم
مامانيه نيكا
پاسخ
salam mehrabonam, merc azize delam kheili lotf dari Mamnoon azizam, hamin tor shom... Mibosamet dooste golo mehrabonam , baran jonamo bebos
مامان دلنیا
7 تیر 93 17:46
عزیزم عسل خاله چه ناز شدی . فدای دستای کوچلوت . مبارکه خونه جدید . ایشالله پرخیر وبرکت باشه ولحظات خوبی وتوش داشته باشین
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale jonam cheshmaye nazeton naz mibine Khoda nakone khale jonam Mamnoon azizam , delniya khoshgelamo bebosin
مامان دلنیا
7 تیر 93 17:49
عزیزم ساکن ایران نیستین؟
مامانيه نيكا
پاسخ
na azizam, alman zendegi mikonim
✿مامان آروشا✿
8 تیر 93 12:10
سلام خانومی. خونه نو مبارک عزیزم امیدوارم به خوبی و خوشی خونه جدید برید و خاطرات خوبی رو توش رقم بزنید. ماشاا.. نیکا جون گلم چقدر ماه شده. مامان خانومی حتماً برای نیکای گلم اسپند دود کن. روی ماهتون رو می بوسم.
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam mamnoonam merc azize delam kheili lotf dari, chaaaaaaaaashm manam mibosamet azizam arosha khoshgelamo bebos
مامان دلنیا
8 تیر 93 17:07
بسلامتی . ایشالله هر جا هستین موفق باشین
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam hamintor shoma
شیطونک
8 تیر 93 18:42
سلام مهشاد جان منزل نو مبارک به خوشی و سلامتی حالشوو ببرین انقد این نیکا شیرینه که میبینمش هوس میکنم بخورمش روحم شاد میشه میبینمش واسش اسفند دود کن ماشاالله ماشالله بابت بازی ایران هم خودتو ناراحت نکن ولی دستم به اون علیرضا حقیقی(دروازه بان)برسه تیکه تیکه اش میکنم تو رو خدا از طرف من ببوسش
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azize delam, merc kheili lotf dari, chashm azizam Bazam merc golam, mibosamet mehrabonam
مامانی اریان
9 تیر 93 22:34
نیکا عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم
مامانيه نيكا
پاسخ
ma bishtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar khale jonam Fadat sham azizaaaam
مامانی اریان
10 تیر 93 0:06
خیلی نگرانه اریانم الان دلم میخواد گریه کنم وای نمیدونی چه حالی دارم اریان چند روزه که اسهال و استفراغه چند روز پیش رفتم دکتر دارو داد گفت اگه خوب نشد بیارش براش ازمایش بنویسم نمیدونم ازمایشه چیه اما دکتر گفت ویروسیه از بس که همه چیو تو دهنش میکنه وااااااای برام دعا کن چیزی نباشه چون دق میکنم
مامانيه نيكا
پاسخ
khiyalet rahat bashe azizam hichi nist, hame bacheha vaghti mikhan dandon dar biyaran hamintori mishan , mamanam chand vaght pisha behem goft age nika intori shod hol nakoni beshini gerye koni, migoft az alan behet migam ke amade bashi hame hamin tor mishan
مامانی اریان
10 تیر 93 0:18
یعنی از دندون در اوردنه؟؟؟دکتر اریان گفت ویروسه گلوشو معاینه کرد البته به دکترای اینجا اعتمادی نیست اما نمیتونم وزن کم کردنشو ضعیف شدنشو ببینم؟وااااااااااااااااای خدا کنه همینطور که میگی باشه
مامانيه نيكا
پاسخ
are azizam hamin tore negaran nabash
مامان جونم(سوگند من)
10 تیر 93 1:59
سلام سلام وای وای بخورمش ملوسکو چقدرم خانمه گذاشته مامانش ورزش کنه افرین نیکا جونم چه عکس خوشگلی با بابایی انداختی نیکا عسلی خونه جدید مبارک دوست گلم وای این ژست ها رو از کجا بلدی خانم کوچولو عزیزم من امشب طرفدار المانم فقط بخاطر دوست گلم
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam, mamnoonam , are dokhtaram kheili khanoome vali dar bazi mavagheham koli mishe Merc azizam
مهزاد مامان عرفان
10 تیر 93 10:54
سلام عزیز خاله.تو چقدر جیگر شدی مامانی. مامانی چقدر تو رو دوست دار. مامان راست میگه بچه تمام زندگی ادمه.عزیزم تمام لحظات برای مامانا شیرینن و همه توی ذهنشون ثبت میشه. خاله جون قربونت برم. می بوسمت گلم. عرفانم خورده و خوابیده.تازه سحر هم بلند میشه و سحری میخوره از شیر مامانش.
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khale jonam merc Vaghean hamin tore... Khoda nakone khale jonam, manam mibosamet azizam Azizaaaam khoda hefzesh kone sorate mahesho bebos
مامانی اریان
10 تیر 93 13:43
سلام مهشاد جون خوشحالم از داشتنه دوسته خوبی مثله شما دیشب با حرفات خیلی اروم شدم اخه یهو اضطراب شدید گرفتم همون لحظه دیشب یهو اریان بالا اورد فکرم رفت به ازمایش و بیمارستان و... راستی دیشب سحر خواب موندیم خخخخخخ
مامانيه نيكا
پاسخ
salam golam, fadat sham azizam nazare lotfete... Akhey ishala zod khob mishe ... Akhey azizam bi sahari roze gerefti????
مامانی اریان
10 تیر 93 13:52
مرسی گلم از راهنماییهات حتما این کارا رو میکنم راستی یه بار سر شیشه شو عوض کردم فایده نداشت همین امروز هم رفتم واسش یه شیشه ضد نفخ گرفتم ... خواهش میکنم گلم شما لطف داری مرسی که پرسیدی
مامانيه نيكا
پاسخ
khahesh mikonam azizam, negaran nabash zod khob mishe hatman on kararo anjam bede zarar nadare...
مامان طاها
13 تیر 93 2:27
سلام خاله . مبارکه خونه جدید. قربونت بشم گل دختر که اینقدر خانمی و مامانی رو اذیت نمیکنی. مامانی خوش به حالت ورزش رو شروع کردی و داری شکم کوچیک میکنی.من هنوز نتونستم این کار رو بکنم .فقط اگه تنبلی نکنم توی خونه دراز نشست میرم که تا حالا جواب نداد چون خیلی مداوم انجام نمیدم.عزیزم یه سوال شخصی البته اگه دوست داشتی جواب بده.سزارین کردی یا طبیعی؟آخه خودم سزارین کردم میخوام بدونم توی کوچک کردن شکم تاثیر داره یا نه؟
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khale jonam , merc Khoda nakone khale jon, mamnoonam Man hafte ye bar miram kelas to khone ham ke ta hala tamrin nakardam, kaahki mishod varzeshay ke bahamon tamrin mikone behet migoftam... Taha golamo bebos
مامانی اریان
13 تیر 93 23:32
سلام گلم مرسی از لطفت اریانم تقریبا یه کمی بهتر شده بازم ممنون از راهنماییها و همدلیات
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam, khahesh mikonam golam,khodaro shoker ariyan jonam behtar shode omid varam hamishe salemo shad bashe... Fadat sham azizam
شیما مامان شاهین کوچولو
14 تیر 93 18:42
ای جوووووونم قربونت بشم تپلی من یعنی باید درسته قورتت بدی مامانی ممنون بهمون سر میزنی خونتون هم خیلی قشنگه ...مخصوصا ویووی بیرون که رو به جنگله... ایشاله پستهای بعدی تو خونه جدیدتون
مامانيه نيكا
پاسخ
khoda nakone azizam, merc Khahesh mikonam golm, bazam merc azizam, shahine khoshgelamo bebos
مامان صفورا
15 تیر 93 13:36
سلام عزیزم خوبید ؟ چقده این دختر تون نازه و دوس داشتنیه فدات بشم که دستاتو گذاشتی رو هم
مامانيه نيكا
پاسخ
salam merc azizam Merc azizam cheshmaton naz mibine Khoda nakone khale jonam, bazam merc azizam
نينا
18 تیر 93 14:09
Azizam mishe ramzetono be manam bedid?nika khanom bebosss
مامانيه نيكا
پاسخ
azizam adrese weblageto bezar ta vasat befrestam
شیطونک
18 تیر 93 23:16
مهشاد جوووووووووووونننننننننننننننننننم منم رمز میخوام
شیطونک
18 تیر 93 23:25
سلام مهشاد جان خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من 19 سالمه و اسمم زهراس و مجردمرمز رو یه بار دیگه بده جان خودم هر چی رمز رو زدم نیومد مطلبه یه چیز دیگه تو رو به جدت جواب کامنت ها رو فارسی بدهمیگما اون جوجت رو یه ماچش بکن از طرف من
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزيزم مرسي، من جوابه كامنت ها رو با موبايلم ميدم و موبايلم بعضي حروف فارسي رو نداره ... دوباره واست ميفرستم، مرسي عزيزم لطف داري
مامان دلنیا
19 تیر 93 10:13
میشه به منم رمز بدین؟[پاسخare azizam vasat mifrestam
مامان مریم
20 تیر 93 9:57
سلام خانمی خوبید نماز روزهاتون قبول باشه اگه دوست داشتی به منم رمز بده
مامانيه نيكا
پاسخ
salam mamnoon azizam
سمانه
21 تیر 93 13:29
سلام عزیزم به منم رمز میدی؟ دختر نازتم ببووووووووووش
مامانيه نيكا
پاسخ
salam golam vasat ferestadam
مامان طاها
22 تیر 93 1:16
سلام عزیزم.ورود به هشت ماهگی مبارک.نتونستم توی پست جدیدت تبریک بگم چون رمز نداشتم.عسل خانوم مارو ببوس
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam, lotf kardi Taha jono bebos
نینا
22 تیر 93 12:51
منتظر رمزت هستیم خانومی.
مامان آروین
22 تیر 93 13:50
سلام عزیزم خوبی نیکا جون خوبه ؟چرا پستات رمز دار شده بوس برای نیکا عسلی
مامانيه نيكا
پاسخ
salam merc azizam khobin, ramzo vasaton mifrestam
مامان يسنا جون
22 تیر 93 15:24
سلام مامان نیکا وبلاگتون ریباست...من لینکتون کردم... اگه با تبادل لینک موافقید بگید لطفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منو یسنا خوشحال میشیم...
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam, merc Khoshal misham golam, manam shomaro link mikonam
نینا
22 تیر 93 15:28
مامان خانم کامنتای من بهتون رسیده؟رمز چی شد؟!
مامان امیرعلی
23 تیر 93 1:37
سلام مامانی خوشحال میشم بهمون سر بزنی منتظرم
مامانيه نيكا
پاسخ
salam , chashm hatman miyaym
مامان مهيار
23 تیر 93 3:47
از بس كه شيرينه اين عزيز دلم همه رو به خودش جذب مي كنه
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon mehrabonam
مامان مینای آرتین
23 تیر 93 17:56
ای جااااااااااااان چقدر خانمتر تر تر تر شدی عسل خانم... خیلی دلم واست تنگ شده بود
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale jonam , dele ma ham koliiiiiii vasaton tang shode bod... Artin jonamo bebos
مامان مینای آرتین
23 تیر 93 17:58
عزیزم اسم رمزت عوض شده؟؟؟ نمیتونم با رمز قبلی وارد بشم. لطفا دوباره واسم کامنت بذار میخوام نیکا جونم ببینم
مامانيه نيكا
پاسخ
are azizam avaz shode, vasaton mifrestam
مامان مریم
23 تیر 93 23:21
سلام خانمی خوبی پس چی شد دوست نداشتی بهم رمز بدی و به وبلاگ دخملی منم سر بزنی
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam alan vasat mifrestam
مهسا مامان نفس
23 تیر 93 23:31
سلام عزیزم دومین باره به وبتون میام.خوشحال میشم با هم دوست بشیم
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam, manam hamintor
مامان آرمیتا
24 تیر 93 11:07
مامانی چرا رمز دارشدین پس به ما رمز نمیدین
زهرا
22 مرداد 93 0:59
سلام عمه جون تازه کامپیوترمون درست شد همین 2.3ساعتی میشه که درست شده .قبلا ها دلم برات خیلی تنگ میشد .اما حالا که کامپیوترم درست شده هر روز میتونم عکسات رو نگاه کنم دلتنگیمم دیگه بر طرف شد چون هر وقت دلم برات تنگ میشه زود میام به سایتت کاش میشد 7ماهگیتم نگاه کنم ولی رمز گذاشتی دوست دارم عزیزم خیییییییییلی
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عمه جونم مرررررررررررررررررررسی رمزو بهت میدم عزیرم