نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

دخترم هستي من

دوشنبه 17.6.2014

1393/3/27 1:59
نویسنده : مامانيه نيكا
857 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسممحبت

اين چند وقته هيج جايي خاصي نرفتيم بيشتر خونه بوديم و هر از گاهي ميرفتيم بيرون... جديدا هر وقت ميريم بيرون و ميذارمت تو كالسكه  اولش خوبه ولي كم كم ميگي منو بغل كن به خاطر همين بيشتر سعي ميكنم با بابايي بريم بيرون و صد البته با ماشين...  عزيز دلم ٢ ماه ديكه كلاسهاي من شروع ميشه  و شما هم با من ميايي شما رو نگه ميدارن من ميرم سر كلاس يه جور مثل مهد كودك میمونه  ولي فكر كنم ٤ يا ٥ تا ني ني بيشتر نباشين ولي خوبيش اينه كه پيشمي و هر وقت بخوام ميام ببينمت و اينكه مطمئنم الماني ها خيلي خيلي بر خوردشون با بچه خوبه  حالا بريم ببينيم چه جوريه... خوب از بيدار شدن صبح ها بگم ، اكه بابايي كلاس داشته باشه و بخواد ساعت ٨ بره شما هم بيدار ميشی البته بابايي اصلا سرو صدا نميكنه ولي شما با كوچكترين صدايي مثل پيس ادكلن بيدار ميشي ولي اكه بابايي نخواد جايي بره پا به پاي ما ميخوابي ... ماماني خدارو شكر شير خشك رو ديگه يه كم ميخوري غذا هم كه صبح سرلاك سيب و موز و گندم ميخوري ديگه ٦ ماهشو واست گرفتم قبل از اين سرلاك گندم و عسل بهت ميدادم واسه ني ني هاي ٤ ماهه بود كه خيلي دوست داشتي... ناهار بهت سوپ ميدم كه شامل سيب زميني، هويج، مرغ،برنج،كلم بروكلي ، كدو، و هر دفعه جعفري يا گشنيز تو سوپت ميريزم البته امروز به جايي سبزي يه كوچولو كرفس ريختم... بعد همه اينهارو قشنك ميكس ميكنم بهت ميدم نوش جان كني، شب قبل از خواب هم دوباره سوپ ميدم بخوري... غذاي اماده هم واست ميگيرم و هر از كاهي از اون غذاها ميدم چندين دفعه واست يه غذايي گرفتم كه توش ماهي و سيب زميني و هويج بود واسه ني ني هاي ٤ ماه به بعد اينقدر دوست داشتي... هر وقت تونستم يه پست در مورده غذاهايي كه ميخوري و دوست داري با عكس هاش واست ميذارم...چند وقتيه كه شيره بادام هم بهت ميدم از دوست خوبم مامان يسنا جون ياد گرفتم كه زحمت كشيدن بهم ياد دادن بازم ممنون مامان يسنا جون.... 

الان که دارم واست مینویسم شما خوشکل خانم خوابی و منو بابایی هم داشتیم فوتبال میدیدیم ... 

الان اومدم پیشت بخوابم ولی گفتم بیام یه پست بزارم بعد بخوابم...

دختر نازم هر چقدر بگم که چقدر شیرینی و چقدر دوستت دارم و چقدر عاشقتم و چقدر خدارو شکر میکنم واسه وجودت کمه ... 

حمید طالب زاده یه اهنگ جدید خوانده به اسم (پا قدم ) هر کاری کردم بزارم اهنگ وبلاگت نشدغمگین مامانی این اهنگ رو کلی دوست دارم و روزی هزار بار واست میخونم...

الهی قربونت برم عروسکم چند تا عکس که واسه 2 روز پیشه و خیلی دوست دارمو واست میذارم 

اینجا عزیزم بهت میوه داده بودم هنوز نبرده بودم صورت  تو بشورم...

وای عسلم عاشق این عکستم ببین یه هو چیکار کردی 

الهی من دووووووووووووووووووووورت بگردم نوش جونت مامانیییییییییی

دوست بابایی گرفته بودت تو هوا و شما هم ذوق میکردی ولی حیف نتونستم عکس قشنگی ازت بگیرم...

این دو تا عکس هم واسه امروز صبح هست...

واست میمیرم مامانییییییییییییییییییییییی

جدیدن یاد گرفتی ایجوری میخوابی 

خوب دیگه منم برم بخوابم نیکا جونم خیلی خیلی خیلی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی دوستت دارم دختر نازممحبتبوس

پسندها (6)

نظرات (14)

مامانی اریان
27 خرداد 93 11:05
عزیزم نیکا جون روز به روز با نمک تر میشه قررررررربونش برم جانم نیگا چه ژستی گرفته!!!میشه بپرسم شما دانشجو هستید؟؟؟؟اگه دانشجو هستید چقد خوب که اونجا مهد داره بازم امکانات...
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam. khoda nakoneeeeeeeeee, na azizam daneshjo nistam bayad chand dore kelase zaban beram akhe bardar shodam natonestam edame bedam
مامانی اریان
27 خرداد 93 11:11
عزیزم اگه میشه طرز درست کردن شیره ی بادام رو برام بنویس راستی من فکر میکردم عسل رو باید از یک سالگی به بچه داد حتی شوهرم یه سرلاک گندم و چند میوه گرفت اما گفتم پسش بده الان فقط سرلاک گندم و شیر و موز میدم ... یه چیز دیگه:میشه یه مولتی ویتامین خوب برا اریان بهم معرف ی کنی که توی ایران هم باشه اخه بهداشت گفته باید بهش مولتی ویتامین بدم
مامانيه نيكا
پاسخ
hatman hamin alan vasat minevisam... azizam dar morede ghaza ziyad sakht nagir in tori pishe bere khodaye nakarde ariyan jon bad ghaza mishe ino hame be man migoftan...dar morede vitaminam hatman miram nega mikonam behet migam akhe man be nika vitamin nemidam ye done ghorse ke az nozadi doktoresh dad ono mikore vitamin k hast . inja hame nini ha ino mikhoran
مامان آرمیتا
27 خرداد 93 11:15
خاله چه خوبه که شما همیشه خنده روهستین معلومه خوش قلب ومهربون میشی عزیزم
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon khale jonaaaaaaaaaaam, armita jonamo az tarafe ma bebosin
..
27 خرداد 93 14:30
سلام چه بچه ي نازي
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon lotf darid
مامانی اریان
27 خرداد 93 16:07
ممنون بابت راهنماییهات خیلی خوبه که من شما دوستای وبلاگیو دارم کلی چیز یاد میگیرم راستی یه سوال نیکا جون 4 دست و پا نمیره ؟یا سعی نمیکنه میخواستم ببینم اریان یه خورده دیر یاد نرفته 4 دستو پارو؟؟؟؟
مامانيه نيكا
پاسخ
khahesh mikonam azizam... Nika hanoz char dasto pa nemire albate ye kocholo say mikone... Har bache ba bache dige fargh dare mibini baziya aslan char dasto pa naraftam bad yeho dasteshono gereftam be chizi boland shodan rah oftadan vali aksaran char dasto paro miran....
مامان جونم(سوگند من)
27 خرداد 93 18:52
عسلم عزیزم چقدر بزرگ شدی جیگر طلا خانم بلا من خواهر زاده ندارم و خاله همه نی نی ها و صد البته اگه شما قبول کنی خاله نیکا عسلی هستم جونم چی می خولی از اون بالا بالا ها هم خوشگلی قربونش برم چیزهای جدید یاد میگیره
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale joni, man kheili khosh halam ke khale be in mehraboni va mahi peda kardam...cheshmaye khoshgeleton khoshgel mibine azizaaaaaam, inam koli bos vase sogand jonam va dooste mehrabono khoshgelam
مامان جونم(سوگند من)
27 خرداد 93 18:57
عزیزم تو نی نی گپ من نیستی چرا؟
مامانيه نيكا
پاسخ
are alan nega kardam shoma nisti, nakone mano andakhti biron, nakoneeeeeee hazfam kardiiiiiiiiiiiiiiiiiii??????????
مامان جونم(سوگند من)
27 خرداد 93 19:05
نه گلم عزیزم نکنه شما من و حذف کردی من شما رو دوست دارم عزیزم
مامانيه نيكا
پاسخ
akhe mage mishe man shomaro hazf konam... Harchi ham mizanam dar khaste doosti mizane doostid vali vaghti liste doostamo nega mikonam mibinam nistin
مامانی گرفتار
27 خرداد 93 22:13
عزیزم چقدر دختر نازی داری شمارو ندیدم اما بنظرم خیلی شبیه باباجونشه خدا برات نگهش داره واسه دخملی من دعا کن ..
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon azizam, are hame migan shabihe babashe vali ye kocholo ham shabi mane... Omadam vebeton dokhtare khoshgeletono didam... Kheili narahat shodam azizam vali khoda bozorge ishala harche zodtar khoshgel khanoom khobe khob she
فاطمه مامان باران
28 خرداد 93 2:07
سلام عزیز دل خاله مثل همیشه ناز و خوشگلی فدات بشم دخمل خوش خنده خیلی دوست داریما خانم گل بوس بوس بوس واسه نیکا عسلی و مامان مهربون
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khale joni merc cheshmaye khoshgeleton khoshgel mibinan merc azize delam ma ham shomaro koliiiiiiiiiiiiiiiiii doost darim
مامان مهيار
28 خرداد 93 2:39
من ديگه هيچي نميگم با احساسات من كم بازي كن تو رو خدا
مامانيه نيكا
پاسخ
aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam
مامانی اریان
28 خرداد 93 8:31
سلام عزیزم یه خبر مامانیه گرفتار که برات نظر داده خواهر منه ها!!!
مامانيه نيكا
پاسخ
are motevaje shode bodam
مامانی اریان
29 خرداد 93 10:24
راستی به نظرت سرلاکی که روش نوشته بالای یه سال عسل و چند میوه به اریان بدم؟؟؟
مامانيه نيكا
پاسخ
na azizam aslan nade
مامانی و بابایی
31 خرداد 93 22:43
عزیییییییییزم چه ناز خوابیدی
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizaaaaaaaaaam