نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

دخترم هستي من

جشن خیابونی (karneval der kultur)

1393/3/18 20:17
نویسنده : مامانيه نيكا
730 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولو بوس
چند روزه هوا خیلی خیلی خوب شده دیروز یه جشن خیابونی بود و دیدیم هوا عالیه رفتیم دوسته بابایی و مامانشو ن هم باهامو امدن 

خیلی خوب بود هوا خیلی گرم بود شما هم قرمز شده بودی از وقتی به دنیا اومدی با ماشین این ور و اون ور میریم ولی دیروز بدونه ماشین رفتیم با این حال دیروز رو هم رفته خیلی خوب بود .
این جشنه در مورد فرهنگهای کشور های مختلف مثله نوشیدنیهاشون لباساشون آهنگاشون و یه جور دیسکو خیابونی و ... بود.

اینجا بابایی رفته واسه شما خوشکل خانم اب بخره ...

از گرما قرمز شدی اگه میدونستم اینقدر گرمه یه چیز دبگه تنت میکردم ... الهییییییییییییییییییییی

همش لباستو گرفته بودی ...

دو تا عکس از جشن

جون دلمی به خدااااا

چ

چی داری میخوری فسقلی ؟؟؟ 

تو کالسکه اگه افتاب میخورد بهت گریه میکردی 

الهی قربونت برم وقتی بغلی هیچی نمیگی 

عاشق اینی که بری تو هواااااا 

من فکر میکردم هوا سرد میشه سویشرت واست اوردم البته خیس بود گذاشتم رو دسته کالسکه تا خشک شه 

الهی من دورت بگردممممممممممممم

خسته شده بودی رفتیم یه جا نشستیم تا شما شیر بخوری و...

خنده

هر کاری کردم تا به عروسکت نگاه کنی نمیکردی گیر داده بودی به سبزه ها 

ای خدااااااااااااا چجوری ذوق کرده 

کجا رفتیییییییییییی؟؟؟

تو راه برگشت به خونه... به چی فکر میکنی عزیز دلممممممممم

چند روز پیش رفته بودیم خرید کنیم این عکسا رو ازت گرفتم هوا هم خیلی خیلی خوب بود

الهی دوووووووووووووووووووووووووورت بگردم عسلم 

الهی قربونت بشم با این نگاه کردنت 

پسندها (18)

نظرات (14)

مامانی اریان
18 خرداد 93 23:07
سلام نیکا جونم ماشالله روز به روز داری خوشکل تر میشی واااااای حتی صورت قرمزم بهت میادخاله فدات شه اخه مامانی مراقبه دخترمون باش یه وقت گرمایی نشه معلومه خیلی خوش گذشته که اینقد ذوق کرده چشاشو نگا چه جوری به دوربین نگا میکنه این بچه ها از همون شش ماهگی میفهمن باید جلو دوربین ژست بگیرن چه ژستیم گرفته اووووووووووووووووووووووووووو
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khale jon, mamnoon lotf dari, ariyan jono bebos
مامانی آیلین
19 خرداد 93 11:56
قربون لپای قرمزش برم من عاشق خندهاتم
مامانيه نيكا
پاسخ
khoda nakone azizam mamnoon golam aylin khoshgelamo bebosin
فاطمه مامان باران
19 خرداد 93 18:35
سلام عزیز دلم همیشه به گردش و تفریح عسلم همیشه خوش باشی گلم جشن خوش گدشت؟ قربونت برم عزیزم که قرمز شدنم بهت میاد مامانی مواظب دخملمون باش گرمازده نشه البته تقصیری نداری منم به باران زیاد میپوشونم اخه میدونی هوای بهار دزده عسل خاله میبوسمت هزار بار
مامانيه نيكا
پاسخ
salam merc khale jonam khob bod , jaye shoma khali...are vaghean makhsosan inja ke aslan havash malom nist ... Mibosamet azizam baran jonamo bebosin
مامان عرفان
20 خرداد 93 9:28
سلام عزیزم خیلی دلم براتون تنگ شده بود. مامانی گل جشن مناسبتی بود؟دخترت ماشالله داره بزرگ میشه دیگه باید بپاییش ها. یهو دیدی پسرای المانی دلشون رفت و دزدینش
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizaaaaam, merc golam ma ham kheili kheili delemon vasaton tang shode bod, are vaghean bayad havasemono kheili jam konim bazam merc azize delam, erfan jonamo bebosin
مامانی مهربون
20 خرداد 93 17:04
سلام عزیزم وبلاگت خیلی زیباست به وبلاگ منم بیا و حتما برم نظر بده
مامانی مهربون
20 خرداد 93 17:07
وای خیلی وبلاگت قشنگه به وبلاگ منم سر بزن و نظر بده
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam, chashm hatman miyam
✿مامان آروشا✿
21 خرداد 93 12:14
سلام خانومی نیکای گلم چقدر ماه شده. حتماً مامانی اگه تونستی براش اسپند دود کن. خدا حفظش کنه. مواظب خودتون باشین.
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam, mamnoonam golam, shoma ham moraghebe khodeton bashin,
مامان جونم(سوگند من)
22 خرداد 93 13:23
خاله جونی چقدر دلم برات تنگیده بود ای جونم چقدر خوشگله نفسم نوش جونت عزیزم گوشت بشه به تنت عسلم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس ممنونم دوست گلم بابت تبریک تولد
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale jonamcheshmaton khoshgel mibine azizam... Khahesh mikonam sogand jonamo bebosin
مامان مینای آرتین
22 خرداد 93 16:28
نیکای نازم سلام، چه خانمی شده واسه خودت توی این چند روز که ندیدمت... چقدر صوتری بهت میاد خاله جونم... خوش باشین همیشه
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khale jonam mamnon... Mer azizam
مامان آرمیتا
24 خرداد 93 12:01
خصوصی
مامان آرمیتا
24 خرداد 93 17:56
خصوصی
مامان مهيار
26 خرداد 93 1:11
جون دلمي ، بانمك ، شيرين ، آخ كه اگه جاي مامانت بودم مي خوردمت .....!!!! هميشه به تفريح و گردش خوشگل خانم ناناز، البته اينم بگم ماماني لپاش كه از گرما گل انداخته خيلي خيلي هم قشنگ تر و با نمك تر شده عززززززززززيييييزم
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon khale jonammamnoon azize delam, delemon vasaton tang shode bod mahyar joni ro bebosin
مامانی اریان
27 خرداد 93 0:23
سلام دوست خوبم امروز کلی یاد نیکا جونو کردم اخه یه مهمونی بودم یه نی نی خیلی شبیه نیکا جونم بود اونقد نیکا نیکا کردم و بوسش کردم و فشارش دادم که دلم خنک شد همه فکر میکردن نیکا یکی از اطرافیانه که اینقد به یادشم زودی عکسای جدید نیکا جونیمو بزار
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizaaaam, shoma kheili kheili be ma lotf dari... Chashm azize delam emshab hatman mizaram,inam koli bos vase ariyan jonam va dooste mehrabonam
مامانی اریان
21 تیر 93 10:33
رمز دوم بدو بـــــــــــــــــــــــــدو منم میخوام
مامانيه نيكا
پاسخ
hamon ramze ghabliye azizam