نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

دخترم هستي من

دخترم نیم ساله شد

1393/3/15 22:42
نویسنده : مامانيه نيكا
501 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم ٦ ماهگیت مبارک جشنجشن

دیروز شما ٦ ماهتون تموم شد وارده ٧ ماهگی شدین ببخشید عزیزم باید دیروز واست مینوشتم ولی اصلن  وقت نکردم ... عروسکه قشنگم ٦ ماهه که به دنیا اومدی و شدی همدمم و من با تمامه وجودم دوستت دارممحبت

ناز نازی این عکسها هم دیروز ازت گرفتم ...

قربون اون چشمات بشم 

الهی ذورت بگردممممممممممممممم 

عزیز دلمممممممممممممم 

ای جونمممممممممممممم 

بخدا جونه دلی ...

پسندها (9)

نظرات (17)

مامان مهربان
15 خرداد 93 23:19
سلام عسلم قربون اون چشای نازت 6 ماهگیت مبارک خانم گلی رفتی جنگل خاله جای مارو هم خالی کن بوسسسسس به ما سر بزن
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khale jonammamnoonam cheshmaye nazeton naz mibine
زهرا
15 خرداد 93 23:27
سلام عمه جونم ماهگردت مبارک ...../// زن داداش راستی کیک درست نکردی / عمه جون ایشالله زود زود هم دیگر و میبینیم ایشالله 10000ساله شی نه 10000 سال کمه همیشه زنده باشی
مامانيه نيكا
پاسخ
salam ame jonam na azizam ba vojode in fesgheli dige vaghte nemikonam merc ame jon
مامان دلنیا
16 خرداد 93 0:53
عزیزم 6ماهگیت مبارک. فدای چشمای نازت. ایشالله 120 ساله شی.
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khale jonimerc cheshmaye khoshgeleton naz mibineaz tarafe ma delniya jonamo bebosin
فاطمه مامان باران
16 خرداد 93 1:14
سلام عزیز خاله 6ماهگیت مبارک خیلی دوست داریما عسل خاله گل سر دخملمونو ببین وااااااااااااای خدا میخولمتا بوس واسه نیکا جونی هززززززززززززززززارتا
مامانيه نيكا
پاسخ
salam kheili kheili mamnoon khale jonaminam koli bos vase baran joni va khale jonam
سمانه
16 خرداد 93 9:53
6ماهگیت مبارک نیکا خانوووو....عسل خانوووووم....جیگر خانووووووم....
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale samane jonam
مامان صفورا
16 خرداد 93 11:38
سلام الاهی دورش بگردم که روز ب روز داره ناز تر میشه مامانی از طرف من روی ماهشو ببوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامانيه نيكا
پاسخ
salam safora jonam kheili mamnoon azizam cheshmaye khoshgeleton naz mibine, inam koli bos vase bita jonam va mamane golesh
مامان جونم(سوگند من)
16 خرداد 93 13:04
وای خوشگلم خانمم مبارکت باشه عسلم هزارتا مبارکت باشه مامانی براش اگه میتونی اسفند دود کن چشم نخوره نانازه خاله بوس برای جفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتون که عزیزید برام
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale jonaaaaaaamchashm azize delam kheili kheili mamnoon golam, inam koli bos vase sogand jonam va mamane golo mehrabonesh
شیطونک
16 خرداد 93 16:14
مبارک باشه جیگری
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizaaaaaam
زهرا
16 خرداد 93 17:22
زن داداش میزاری عکس نیکا رو تلوزیون پخش کنه نیکا رو از طرف من ببوس
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azize delam
مامانی
16 خرداد 93 22:09
سلام عزیزم من صبح و شب بهش 6 تا بادوم میدم اول بادوم رو میشکونم بعد خیس میکنم تو آبجوش تا 10 ساعتی بعد پوستشو میکنم اون قسمت سفید رو رنده میکنم ریز .بعد داخل یه توری نازک میریزم داخل 30 سی سی آبجوش میزارم هی فشار میدمش تا شیره ازش خوب خارج بشه بعد یه تیکه خیلی کوچیک نبات میندازم تا شیرین بشه بعد میریزم تو شیشه بهش میدم نوش جون کنه مغز استخون بچه رو پر میکنه و تپل هم میشن ایشالا
مامانيه نيكا
پاسخ
salam golam, kheili kheili mamnoon, manam az farda be nika midam, yasna jonamo bebosin
مامانی آیلین
17 خرداد 93 17:45
مبارکه عسل خانوم قربون خوشگلیت برم خاله جون
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon khale jonam khoda nakone azizam az tarafe man aylin jonamo bebosin
مامان عسل
18 خرداد 93 14:04
قربونش بشم.شش ماهگىت مبارک خانمى.خدا تورو به مامان و بابات ببخشه
مامانيه نيكا
پاسخ
khoda nakone azizam , merc khale jonam asal jonamo az tarafe man bebosin
مامانی مهربون
18 خرداد 93 14:07
وبلاگت خیلی قشنگه خوش حال می شم به وبلاگم بیای و نظر بدی راستی در نظر سنجی هم شرکت کن
مامانيه نيكا
پاسخ
merc golam , chashm hatman
مامان اریان
18 خرداد 93 18:04
فدای چشای نازت جااااانم مامانی نیکا جونم خیلی بانمک شده ماه شده خیلی دوست داشتم از نزدیک ببینمش چند روز نبودم سفر بودم دلم واسه نیکا جونم یه ذره شد واقعا میگم هرروز بهش سر میزنیم نیکا جونمو از طرف من ببوسین
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon khale jonam merc azize delam ghorbonet beram ke inghader mehraboni khanoomibavar kon manam ariyan jonamo kheili kheili doost daram
مامان آرمیتا
22 خرداد 93 1:46
این عکس چهارم من وکشته خاله با دختر من دوست میشی
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam, are khale jon ba kamale meil
مامان مینای آرتین
22 خرداد 93 16:30
ای جووووووووووووووووووووونم موش موشک... الان میخورمت
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale joni
مامان مهيار
26 خرداد 93 1:13
اي خدا حالا مامانش تو هم با اين عكسا هي دل ما رو آب كن واسه اين شيرين عسل نيم ساله شدن مبارك عزيز دلم ، خوشگلم.
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoooooooooooon khale jonam