نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

دخترم هستي من

اتفاقات این چند روز...

1393/3/11 1:28
نویسنده : مامانيه نيكا
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگلممم 

چند روز پیش با دوست بابایی ومامانشون که از ایران اومده بودن رفتیم خرید که هم من واسه شما لباس و یکسری چیزای دیگه بخرم وهم اینکه مامان دوست بابایی سوغاتی بگیرن... موقع رفتن خیلی خوب بود شما قشنگ تو ماشین خوابیدی ولی بعد که دوباره سوار ماشین شدیم بریم یه جایی دیگه یکدفعه اینقدر گریه کردی وااااااای اینقدر ترسیده بودم اخه خیلی عجیب بود هیچ وقت اینطوری نمیشدی دیگه مامان دوست بابایی بغلت کرد همینطوری خودتو سفت کرده بودی... گفتیم شاید گرمت شده اخه هوای اینجا اصلا معلوم نیست تا روز قبلش همه با تاب شلوارک تو خیابون بودن ولی فرداش همه با پالتو و بوت خیلی هوا سرد شده بود و همینطور بارون میومد بخاطر همین من یه کاپشن سرهمی تنت کرده بودم خلاصه رسیدیم بابایی اومد بغلت کرد و همون موقع یه سویشرت با شلوارش واست خریدیم همونجا هم تنت کردم ولی بازم بیقرار بودی وهمش بغلمون بودی کالسکه تو هم نبرده بودیم دیگه رسما از کتو کول افتادیم

مامان دوست بابایی میگفت خیلی ترسیدم که اینجوری گریه میکرد بابایی هم میگفت مهشادم جلوی شما گریه نکرد اخه هر وقت نیکا گریه میکنه مهشادم باهاش گریه میکنه حالا من میمونم کدومشونو اروم کنمخندونک

دیگه عزیزم هر طوری بود خرید کردیم واسه شما عسل طلا چند دست لباس خریدم تو این هفته هم میخواییم واست صندلی غذا و روروعک و یه سری اسباب بازی بخریم ولی واسه روروعک هنوز تصمیم نگرفتیم اخه بعضیا میگن اصلا خوب نیست... دیگه داشتیم  بر میگشتیم دوست بابایی میگفت بریم بار گفتم مگه من با این فسقلی میتونم بیام تو بار بشینمخنده ذیگه خلاصه کنسل شد اونا رو رسوندیم و اومدیم خونه وقتی اومدیم باباجون ومامان جون اینا اومدن اینترنت که خانوم کوچیک و ببینن بعدم دیگه شما یه کو چولو فرنی خوردی و خوابیدی خیلی این چند روزه کم غذا میخوری وای اینقدر سر غذا خوردنت اعصابم خورد میشه که خدا میدونه روزا هم خیلی کم پیش میاد شیر بخوری اگه تو خواب بتو نم بهت شیر بدم وگرنه نمیخوری ولی شبا چند بار بیدار میشی شیر میخوری. شیر خشکم اصلا نمیخوری چند روزه ذارم سعی میکنم بهت بدم که حداقل تو روز یه کوچولو بخوری البته به دکترت گفتم گفت اشکال نداره ...

دیگه اینکه چند روز توهم زده بودم که خیلی لاغری ولی همه میگفتن نه بابا لاغر نیست غذا هم نمیخوردی دیگه اعصابم خیلی خورد میشد. شیر خشک تو امشب عوض کردم خدا کنه بخوری ...

چند شب چیش هم واسه شام خونه یکی از دوستای بابایی دعوت بودیم پدر و مادر دوست دخترش از ایران اومده بودن یه مهمونی گرفته بودن البته 8 یا 9 نفر بیشتر نبودیم وقتی رفتیم تا یک ساعت اول خیلی خوب بود و شما اروم بودی و واسه خودت بازی میکردی ولی کم کم شروع کردی به گریه کردن خوابت میومد نمیخوابیدی اخه عادت داری تا همه جا ساکت نباشه خوابت نمیبره دیگه اینقدر گریه کردییییییییییییییی ... طوری که چراغا رو خاموش کردیم تا شما بخوابی ذیگه با هزار زورو زحمت تو بغلم خوابیدی ولی تا میذاشتمت زمین وااااااااااااااای همینطور گریه میکردی ذیگه واسه نیم ساعت تو بغلم خوابیدی بعد هم که بیدار شدی همش بغلم بودی دست سمت چپم خیلی درد گرفته بود البته بابایی هم کمکم کرد ولی کم...

ذیگه ساعت 12 اومدیم خونه اینم از مهمونی رفتن با شما اصلا فکر نمیکردم اینجوری کنی عشق کوچولو

از گریه هات بگذریم میرسیم به شیرین بازیات هر چی بگم چقدر خوردنی شدی کم گفتم یعنی بعضی وقتا دوست دارم ذرسته بخورمت ... وقتی که داری واسه خودت بازی میکنی دوست دارم همینطوری نگات کنم وقتی یه چیزی میخوای همچین دست و پاتو تکون میدی ... امروز عصر یه کوچولو بد اروم بودی بعد که بردمت تو اشپز خونه که واست فرنی درست کنم اینقدر میخندیدی واااااااااااااای منم گرفتم اینقدر چلوندمت دختر نازم خیلی خیلییییییییییییییییییییی دوستت دارم و روزام با تو یه رنگ وبوی دیگه گرفته 

عاشق بازی کردن با کاغذی ... منم یه روزنامه دستت میدم که حواست پرت شه بهت غذا بدم ولی دیگه الان جواب نمیدهغمگین

این همون روزیه که کلی تو ماشین گریه کردی الی من بمیرم واست عزیزمممممم

اینجا حمامت کرده بودم این در کرمم داده بودم دستت تا بذاری لباس تنت کنم... موهات بلند شده تو هوا میمونهخنده

الهی دورت بگردم عزیز دلمممممم 

دخترم رفته حمام تا شب بره مهمونی... عافیت باشه خوشگلم 

خانومچه رو ببین... کلاه پیدا نکردم رو سری سرت کردم اخه خیلی سرد بود گفتم از حمام اومدی خدای نکرده شاید سرما بخوری 

خواب بودی بیدار شدی ببین چجوری نگام میکنی الهی من فدات شممممممممممم

تو مهمونی همش داشتی با کیف شیرت بازی میکردی

بعد با هزار زورو زحمت تو بغلم خوابیدی 

ببین خواب خوابی ولی نمیخوابیدی مامانی مگه مجبوری بیدار باشی 

الهی قربون اون صورت معصومت بشممممممم 

تا رسیدیم خونه...

دیروز تو اشپزخونه بودم دیدم صدات نمیاد اومدم دیدم غذا تو ریختی 

دیروز با خاله ملوک (ذوستمون) رفتیم جنگل 

بغل خاله ملوک... ای جونمممممممممممم 

با خاله ملوک رفتی اردک ببینیآرام

موقع برگشت به خونه... الهی من دور سرت بگردم عسلممممممممم

پسندها (5)

نظرات (28)

مامانی آیلین
11 خرداد 93 9:21
ای جان همیشه به گردش خریدای گفتی خواهر جان آیلینم تو عروسی یا مهمونی همش گریه می کنه منم ترجیح میدم کمتر برم بیرون
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizamvay kheili bade adam asabesh kord mishe manam goftam age injori bashe tarjih midam khone bemonam aylin jonamo beboshin
zahra
11 خرداد 93 9:59
سلام عمه جونم خوبی ای خدا کی تابستون سر میرسه تا من نیکا عسلم رو ببینماینم کلی بوس برای جیگر عمه
مامانيه نيكا
پاسخ
salam ame jonam ishala zod hamdigaro mibinim
✿مامان آروشا✿
11 خرداد 93 12:01
سلام خانومی امیدوارم همیشه خوب و خوش باشین. باز خدا روشکر که همسرت آرومه. همسر منکه وقتی آروشا گریه میکنه، انقدر بهم می ریزه و قرقر میکنه که واقعاً من اذیت میشم. من هم مثل شما بعضی وقتها خیلی نگران غذا خوردن دخترم میشم. ممکنه شام خوب نخوره ولی صبحانش رو با اشتها بخوره. میدونم که نباید خیلی سخت بگیرم و خودم رو اذیت کنم. امیدوارم همه بچه ها سلامت و شاد باشن. نیکای گلم رو از طرف من ببوس.
مامانيه نيكا
پاسخ
salam golammerc azizam hamin tor shoma...are shoharam to in mozo kheili arome taze be manam deldari mide...bazam merc azizam arosha jonam bebos
مامان مینای آرتین
11 خرداد 93 15:56
به به نیکا خانم... لباسهای نو مبارک عسلک... مهمونی خوش گذشت خاله؟؟؟ مامانی رو اذیت کردی چطوز بود؟؟؟ عزیزم تو خودت اردک کوچولویی...
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale jonam mehmoni kheili khob bod az aval ta akharesh tobaghale mamanam bodam
مامانی اریان
11 خرداد 93 16:10
سلام اووووووووووووووووووووووووو چه عجبیه پست میزاری میری دیگه پیدات نمیشه چه خوکشل غذاهاشو ریختهوای خدا خیلی دلم براش تنگ شده بودوای خدا موهاشو ببین خیلی ناز شدهراستی نیکا جونم که مثله اریان شده اریانم تو وقتی خسته میشه مینجوری خودشو سفت نگه میداره و نمیزاره کسی بغلش کنه ...راستی قرار بود هر روز نیکاجونمو ببری بیرون بردی؟؟؟؟همیشه به تفریح عزیزم یه چیزی:چرا گریه شما مادری باید قوی باشی هنوز کلی راه موندهنیکا جونی خیلی دوست داریم
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azize delam mamnoon aziiiiiiiiizam har vaght hava khob bashe hatman mibaramesh biron vali in chand roze baron miyomad ...har vaght gerye mikone daste khodam nist geryam migire khale joonam manam shomaro kheili kheili doost daram
سمانه
11 خرداد 93 16:29
سلااام ایشالله همیشه به خوشیو شادیو گردشو مهمونییییی
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon golam
مامان جونم(سوگند من)
11 خرداد 93 19:28
عزیز دلم نفس خاله خیلی جیگری نیکا عسلی چقدر داری خوشگلتر و نانازتر میشی عسلکم این نی نی ها موقع مهمونی از پس ما خوب بر می یان مگه نه که بهمون خوش نگذره ولی بازم شیرینه و دوست داشتنی هست این دوران همیشه به شادی دوست گلم چقدرم روسری بهش می یاد نیکا جونی لوپ لوپی دوست دارم بووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoonam khale joonam shoma kheili kheili lotf darin are vaghean ba bache mehmooni raftan va biron raftam kheili kheili sakhte... Didin be khanoomche rosari cheghader miyadmerc azizam sogand jonamo bebosin
سمانه
11 خرداد 93 19:49
سلام عزیز 1223sa
سمانه
11 خرداد 93 19:49
عزیزم رمزمو تایید نکنی یادم رفت خصوصی بفرستم!
شیطونک
11 خرداد 93 23:10
خدا حفظش کنه این دخملتون روعکساشو نشون دخترخالم دادم عاشقش شد بس که بانمکه نیکا خانومبخورمت نیکاوبم بیا
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon nazare lotfetone
zahra
12 خرداد 93 0:55
میدونم خیلی چیز های چرت و پرت مینویسم من دیگه نظر نمیدم
مامانيه نيكا
پاسخ
na azize delam in che harfiye man kheili khoshhal misham ke nazar mizari
فاطمه مامان باران
12 خرداد 93 2:29
سلام خوشگل خاله فدات شم که انقدر نازی لباسای خوشگلت مبارک عزیزم دوست دارم عسلهمیشه به مهمونی گلم
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khale jonam kheili mamnoon... Manam shomaro koli doost daram
zahra
12 خرداد 93 17:27
سلام ممنون زن داداش گلم....//سلام عمه جون اینجا یه گردوغباریه که ادم رو میبره خیلی خطر ناکه -------زن داداش گلم مگه میشه من به سایت نیکا جونم نیام و نظر نزارم
مامانيه نيكا
پاسخ
salam golamare shenidam... aziiiiiiiiiizam kheili khob kari mikoni behemon sar mizani
zahra
12 خرداد 93 19:26
اخ نیکا عسلم چه جوری غذاش رو ریخته داره میخنده اخ خدا من کی میبینمش راستی چرا اینگلیسی مینویسی خیلی سخته برای من راستی ماما گفت به ملوک خانوم سلام بر سونی نیکای خوشگلمو از طرف من ببوس
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam, salamt bashan,man ba goshim javab midam goshimam bazi horof farsi ro nadare
zahra
12 خرداد 93 20:31
دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره هیچ کی به اندازه ی من نگاتو دوست نداره تولدت پر از نور.خوش اومدی ستاره اگر چه از راه دورهیچ فایده ای نداره تولدت مبارک عزیز دلم از طرف عمه
مامانيه نيكا
پاسخ
merc ame jon vali tavalodam nist ke
مامان جون
12 خرداد 93 20:44
امروز هوا دوباره حس قشنگی داره نم نم عشق و مستی از اسمون میباره تولدت مبارک ای گل گلدون من هزار سال زنده باشی بسته به تو جون من از طرف مامان جون /مامان بابایی/
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon maman jon
بابا جون
12 خرداد 93 21:02
میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که میتوان با ان به رنج های زندگی هم دل بست و در میان این روز های شتابزده عاشقانه ترزیست میلاد تو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر میگویم تولدت مبارک از طرف باباجون ////بابا ی بابایی//////
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoonam baba jon
عمو
12 خرداد 93 21:12
سلام عشقم بهترین صدایی که دوست دارم صدای تپش قلب توست وقتی به دنیا امدی خداوند به من خبر امدنت را و صدای قلبت را به من اموخت تتتتتتتتتولدت مبارککککککککک از طرف . . . بهنام ////داداش بابایی
مامانيه نيكا
پاسخ
merc amo jonam vali man taze 6 mahame be khoda tavalodam nist
عمو
12 خرداد 93 23:15
میدونم ولی ماهگرد هم فرقی با تولد نداره
مامانيه نيكا
پاسخ
are dooroste, merc
زهرا
12 خرداد 93 23:21
ببخشید عمه جون ماهگردت مبارک البته فرقی نمیکه
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon ame jonam
شجره نامه
13 خرداد 93 9:09
آیا شما هم می خواهید شجره نامه کودکان دلبند و خانواده گرامیتون در پایگاه "نی نی سرچ" برای سالهای سال به یادگار بماند؟ ساخت شجره نامه توسط سیستم هوشمند نی نی سرچ به طور 100% رایگان در کمتر از پنج دقیقه. www.ninisearch.com/familytree
زهرا
13 خرداد 93 17:56
دیگه نمیاینبیاین دیگه دارم دق میکنمزود زود بیاینبیایییییییییییییییین
مامانيه نيكا
پاسخ
bashe azizam, miyaym
مامان هستی
14 خرداد 93 17:18
سلام خاله جونی قربون این شیطونیات ووروجکم.غذاتوچرا ریختی خاله؟؟؟؟؟ مامانی اصلا نگران نباش بعضی وقتا میشه که بچه ها کم اشتها میشن هرچی بزرگتر میشن بازیگوش میشن کمتر غذا میخورن ولی سعی نکن به زور بهش غذا بدی همین که شبا شیر میخوره خیلی خوبه گلم
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khale jonam, mamnoonare vaghean harchi migzare bazigosh tar mishan, na aslan dige bezor behesh ghaza nemidam,merc azizam
مامانی
14 خرداد 93 22:23
سلام نیکای نازم من از خدامه اولین دوستم تو باشی ........
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam merc
مامانی
14 خرداد 93 22:24
سلام مامان نیکا جون فونت نوشته هات تیره تر نمیشن؟ خیلی کمرنگه خودت دیدی؟ شاید واسه من اشتباه باز میشه
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam, man ke mibinam khobe, nemidoonam shayad vase shoma injoriye
مامانی
14 خرداد 93 22:26
من نمیتونم تو وبلاگم عکس بزارم خیلی غمگینم
مامانيه نيكا
پاسخ
akhe chera??? Aksatono apload mikonid?????
مامان مهيار
15 خرداد 93 2:02
اى خدا جون بخورمت خوشمزه, عزيز دوست داشتنى بوس,بوس هزارتا لباسات مبارک خوشملم, هميشه به گردش و تفريح....
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khale jonamkheili kheili mamnoon
خاله عاطی
23 تیر 93 21:57
منم رمز میخوام