نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

دخترم هستي من

پارک جنگلی

1393/3/5 22:20
نویسنده : مامانيه نيكا
489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم محبت

دیروز عصر با بابایی رفتیم جنگل دیدیم هوا خوبه گفتیم بریم یه قدمی بزنیم شما هم یه هوای بخوری گذاشتیمت تو کالسکه و رفتیم مامانی این جنگل درست کنار خونمونه شاید حدودا 40 یا 50 قدم فاصله داره اینقدر خوشگله ... وقتی شما عسل طلا تو دلم بودی واسه خودم میرفتم قدم میزدم یه بارم یه سگ افتاد دنبالم بعد صاحبش اومد جلوشو گرفت خندونک

در خونمون پره خرگوشه اینقدر خوشگلن دیگه دیروز دیدیم هوا خوبه بدو رفتیم اینجا اصلا هواش معلوم نیست میبینی افتاب افتاب بعد یه هو بارون میاد ولی من هوای اینجا رو دوست دارم اخه من سرمارو به گرما ترجیح میدم. اولش که رفتیم هوا خیلی خوب بود بعد یه هویی هوا خیلی سرد شد ما هم زود اومدیم خونه ...

قربون جفتتون برم ... محبتبوس

راحتی مامانی؟ تو کالسکه خیلی نرم وخوبه ولی من دیروز تشک هم انداختم تا حسابی جات گرم ونرم باشه خندونک

دورت بگردم مامانیییییییییییییییییی بوس

این دو تا هم مال امروز صبح. تازه از خواب بیدار شده بودی لباساتو عوض کردم گذاشتمت تو تختت تا برم به کارام برسم ...

این عکس و خیلی دوست دارم عمو علی (دوست بابایی) تازه از ترکیه اومده بود از فرودگاه رابه را اومده بود خونه ما اینجا بابایی میخواست برسونتش خونه ما هم گفتیم میایم یه دوری بزنیم خندونک

این عکسه واسه 2 یا 3 هفته پیشه 

 

پسندها (13)

نظرات (22)

mahtab
26 اردیبهشت 93 14:21
درود خاله جون دورت بگردم عسل طلای زندگی خاله خیلی دوست دارم روز به روز ماملن تر میشی چه گالسکه قشنگی دست بابای درد نکنه راستی عکسای تو با بابای خیلی قشنگ شده .انشالله همیشه سالم وشاد باشی در کنار مامان مهشاد مهربون وبابا بهزاد خوبت میدونی که خاله عزیزم بابا مامان تو جونشون وعمرشونی .امروز اهنگ خرگوشه رو برات دانلود کردم با چنتا اهنگ لالای قشنگ .خیلی دوست دارم
فریاد
26 اردیبهشت 93 23:41
جانم چقدر نازه این نیکا جون واقعا میگم براش اسپند دود کن خوشبحالتون که جنگل کنارتونه
مامانيه نيكا
پاسخ
ممنونم عزیزم نظر لطفتونه چشم حتما اره خیلی خوبه پنجره رو که باز میکنی همه جا سر سبزه کلی حس ارامش میده
مامان مهيار
27 اردیبهشت 93 2:53
به به وااااي كه من عاشق اينجور جاهام خوش به حالتون. ببخشيد شما كجا زندگي مي كنيد؟ دخملي هم خيلي دست داشتنيه ماشاالله خدا نگهداره
مامانيه نيكا
پاسخ
ممنونم عزيز دلم اره واقعا منم خيلي اينجا رو دوست دارم راستي عزيزم ما المان ( برلين) زندكي ميكنيم
مامان دلنیا
27 اردیبهشت 93 13:26
عزیزم هزار ماشالله چ دخمل نازی دارین. خدا حفظش کنه. راستی تاریخ تولد دخملتون 14اذره .من 15اذر. خوشحال میشم به وب دلنیا بیاین وتبادل لینک کنیم.
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon golam cheshmaton naz mibine, chashm hatman
سمانه
28 اردیبهشت 93 10:20
عززززیزم نیکا جونی بووووووس راستی خیلی جای قشنگیهههههه خوش بحالتون
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoonam khoshgelam, Are vaghean kheili khoshgele
مامانی آیلین
28 اردیبهشت 93 18:30
سلام همیشه به گردش دخمل منم عاشق طبیعته. نیکا جونم
مامانيه نيكا
پاسخ
خیلی ممنونم خاله جونم اینم کلی بوس واسه ایلین جونمممممممممممممم
مامان جونم(سوگند من)
28 اردیبهشت 93 19:50
وای چه دخمل نازی داریدچقدرم اسمش قشنگه نیکا خوشگله بدو بیا بغل خاله چقدر جای که زندگی می کنید زیباست و رویایی به من سر بزنید شما تو نی نی وبلاگ جز دوستان من هستید خوشحال میشم پیشم بیایید
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoonam azize delam nazare lotfetonemerc khale jonisogand jonamo ay tarafe man bebosin
مامان مینای آرتین
28 اردیبهشت 93 20:18
سلام مامانی... با اجازتون شمارو با افتخار لینک میکنم... بووووووووووس برای نیکای خوشگا و نازم
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khanoomi mamnoon azizam baese eftekhare merc khale jonam artin jigaro bebosin
روتوش آنلاین عکس
28 اردیبهشت 93 22:32
از دیدن شما در وب سایتمون خوشحال میشیم؛ به ما سر بزنید
مامان هستی
28 اردیبهشت 93 22:45
جیگرتو بخورم خاله جون.اون عکسی که لب پنجره نشستی چقدر نازی اون چشمای قشنگتوبخورم که انقدر نازنگاه میکنی
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon khale jonam cheshmaye nazeton naz mibine hasti joni chetore khobe ?
زهرا
29 اردیبهشت 93 2:36
وای نیکاجون . عمه عاشقته دوست داره حتی بخاطرت جونش رو میده . نیکا جونمممممم عزیزم ماشالله روز به روز شرین تر میشی به ماما بگو اسپند دود کنه اینممممممممممم کلی بووسسسسس برای پرنسز دنیا
مامانيه نيكا
پاسخ
merc ame joonam chashm be mamanam migamishala hamishe zendebashi ame joonam
مامی دلسا
29 اردیبهشت 93 13:56
سلام خانومی هزار ماشالا چه دخمل نانازی داری . وچه جای قشنگی زندگی میکنید. اگه دوست داشتی به وب دخمل منم سر بزن اگه اجازه بدین که لینکت کنم
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam kheili mamnoon chashm hatman ba kamale meil
مامان عرفان
29 اردیبهشت 93 14:29
سلام عزيزم. اين كدوم جنگله و شما كدوم منطقه يا شهر هستين؟ منظره اش خيلي قشنگه. يكا هم واقعا جيگره.
مامانيه نيكا
پاسخ
salam mehrabonam ma alman zendegi mikonim mamnoon golam
سیما
29 اردیبهشت 93 17:01
سلام بابا شما که کلی دل ما رو بردین. اول با این دختر گلتون. بعد هم با اون جنگل و آب و هوا. خیلی عکی های قشنگی گرفتین. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین.
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azize delam hamin tor shoma alam omadam veb arosha jon vay che dokhtare nazi darin mashala mashala khoda hefzesh kone
سیما
29 اردیبهشت 93 17:34
ممنون عزیزم. خیلی خوشحالم کردین. چشماتون قشنگ میبینه. با هم منتظر حضور سبزتون هستم.
مامانيه نيكا
پاسخ
merc golam khahesh mikonam
مامان اریان
29 اردیبهشت 93 18:45
سلام مامانه نیکا جونی چقدر دیر پست میزاری دلمون ترکید پس کی عکسایه جدید نیکا جونو میزاری؟؟؟؟
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khanoom gol chashm azizam emroz hatman mizaram
زهرا
30 اردیبهشت 93 1:27
سلام عزیزم عمه جون خوبی امروز رفتم بلند گو رو دادم درست کنند فردا گفت درست میکنه بعد میده منم راحت باهات حرف میزنم مواظب خودت باش ایشالله فردا همو میبینیم و باهم حرف میزنیممرغ شب خوابید و من از گریه بیدارم هنوزگرچه رفتی از برم مهتاج دیدارم هنوزشمع سوزان توام ماین گونه خاموشم نکن از کنارت نمیروم اما فراموشم نکن
مامانيه نيكا
پاسخ
salam ame jon mamnoon khob kari kardi beomid didar
مامان عرفان
3 خرداد 93 10:25
سلام عزيزم. خب رمز بده بخونيم خاطرات زايمان رو مامانش
مامانی اریان
10 خرداد 93 13:32
نیکاجون دق کردم بیا دیگه وگرنه داد میزنم بلند بلند
مامانيه نيكا
پاسخ
chashm khale jonam age mamanam dast az tanbalish bar dare miyaym
zahra
10 خرداد 93 17:16
عمه جون نمی خوای بیایی من روز به روز منتظرتم عشقم
مامانيه نيكا
پاسخ
bashe ame jon miyaym
مامانی اریان
11 خرداد 93 0:18
بیاین دیگه
مامانيه نيكا
پاسخ
چشششششم اومدیم
مامانی گرفتار
27 خرداد 93 22:17
جنگل زیبایی بود ماهم مثل این داریم جنگل شهید زارع ساری استان مازندران .....خوش باشید عزیزم مراقب کوچولوتم باش..
مامانيه نيكا
پاسخ
merc golam hamintor shom az tarafe ma jigar khanoomam bebosid