نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

دخترم هستي من

این روزها...

1393/3/5 22:00
نویسنده : مامانيه نيكا
1,057 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوووووووووووووو 

خوشگلم هر چی میگذره علاقه ام نسبت بهت بیشتر میشه و هر روز خدارو شاکرم که همچین فرشته ای بهم داده خدایا شکرت خدا جونم ممنونم...

وقتی به دنیا اومدی من یه کوچولو افسردگی زایمان گرفتم ولی خدارو شکر الان خیلی خوبم و در کنار تو و بابایی احساس ارامش و خوشبختی میکنم. 

این روزا بیشتر خونه بودیم وجایی خاصی نرفتیم ولی هوا خیلی خوب شده و ازاین به بعد میخوام هرروز  ببرمت بیرون  جتی شده روزی 1 ساعت. وااااااااای مامانی عاشق شعر یه روز یه اقا خرگوشه ... و یه دونه اهنگ لالایی هست که خیلی دوست داری و تا اونو نگذارم نمیخوابی ...

چند روز پیش اومدم لواشک بخورم دیدم همینطور نگام میکنی گفتم حتما از پلاستیکش خوشت اومده دادم دستت بعد حواسم به tv بود دیدم داری میخوری بعد زودی ازت گرفتم خنده

اینجا اومدم بخوابونمت الهی مامان دورت بگرده عسلمممممممممم 

ای جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم 

چی شد مامانیییییییییییییییی

کجا رفتی خوشگلممم 

قربون اون صورت خوشگلت مامانییییییییییی

الهی من فدات شم 

اینجا از خواب بیدار شدی لباساتو عوض کردم ببین چه شنگولی

عاشق این عکسم واااااااااااااای ببین چه جوری ذوق کردی 

فدای اون نگاه کردنت عزیز دلم 

این عکسم خیلی دوست دارم ببین چه جوری داری پای عروسکتو میخوری 

اینجا منتظری تا سرلاک بیارم بخوری 

اینم بعد از خوردن سرلاک الهی من دورت بگردم خوشگلممممممممممممممممم

یاد گرفتی خودت شیشه تو میگیری دستت افرین خانوم کوچیک 

چند روز پیش رفتم تو اشپز حونه تا اومدم با این صحنه مواجه شدم 

اولین باری که نون دادم دستت خنده

هر وقت از خواب بیدار میشی با بالشتت بازی میکنی 

این مارکشم میخوری میخواستم  بکنمش ولی ...

الههههههههههههی قربونت برم. اینحا داشتی با خانوم بزی بازی میکردی که خوابت برد 

دیروز داشتم با خاله مهتاب حرف میزدم یه دفعه  یه چیزی گفت خندیدم ببین چجوری نگام میکنی  

الهی من دورت بگردم زندگی  تو جونمی عمرمی زندگیمی همه کسمی خیلی خیلی دوستت دارم عشق کوچولوووو  الانم که دارم واست مینویسم شما داری با خانوم بزی بازی میکنی ...

امروز بردمت حمام که پاتو بشورم دیدم خانوم بزی با خودت اوردی وااااای اینقدر با مزه بود من داشتم میشوستمت شما داشتی با عروسکت بازی میکردی 

امروز پست واسمون یه چیزی اورده بود بعد یه دونه پلاستیک داشت اونو دادم دستت تا کلی وقت داشتی باهاش بازی میکردی ...

 

پسندها (13)

نظرات (24)

سمانه
4 خرداد 93 21:03
عزیزم نیکا جونی چقد ناز و خواستنی شدی خاله
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale joonam
مامان اریان
4 خرداد 93 21:48
افرین کوچولوی نازه خاله که یاد گرفتی شیشتو خودت تو دستت میگیری.چقد خوب که تصمیم گرفتی نیکا جونمو هر روز ببری بیرون اینجوری کلی ذوق میکنه از تفریح.روز به روز بانمک تر میشه ما همیشه وبتو نو چک میکنیم خیلی نیکاجونو دوست داریم
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon azize delam are vaghean biron raftan vase bacheha kheili khobe migaan hade aghal rozi 1 saat bayad bacheharo bord biron aziiiiiiiiiiiiiiiiiizam ma ham ariyan jooniro kheili kheili doost darim
مامان عرفان
4 خرداد 93 23:10
سلام ماماني. سلام نيكا جون. ماماني خوشگل چقدر خوب به همه حركاتش توجه مي كني و دونه دوه ثبتش ميكني. خدا مي دونه كه چقدر دوستش داري. عزيزم خدا حفظش كنه. خيلي لذت بردم.
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam, salam khale jon,fadat sham azizam kheili mamnoon khoda ishala hame bacheharo hefz kone
mahtab
4 خرداد 93 23:15
عزیزه خاله مهتاب دورت بگردم شیرین عسلی ماشالله هر روز که میگدره بیشتر عاشقت میشم میبوسمت
مامان جونم(سوگند من)
5 خرداد 93 11:05
سلام نفس خاله عزیز خاله نیکا عسلی داری یواش یواش بزرگ میشی همدم مامانت میشی قربونت برم من عزیز دلم هزارتا بوووووووووووووووووووووووس برای نیکا جونم و مامان گلش
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khale jooniiiii, khoda nakone azize delam, kheili mamnooon
فاطمه مامان باران
5 خرداد 93 11:25
سلام به نیکا جونه خوشگل و مامان ماهش چه قدر ماه شده دخترمون عزیزم میدونم چه لذتی از این روزا میبری درکت میکنم یاد باران میفتم نیکا جونو میبوسم هزارتا
مامانيه نيكا
پاسخ
salam golam, fadat sham azize delam baran jonamo bebos
سیما مامان آروشا
5 خرداد 93 14:57
وای ی ی مامانی چه عکسهای خوشگلی. نمیگی دل ما ضعف میره . برای نیکا جون حتماً اسپند دود کن. چقدر ماه شده. به خدا می سپارمتون.
مامانيه نيكا
پاسخ
fadat sham azizam, shoma kheili lotf dari, chashm hatman arosha jonamo bebosin
zahra
5 خرداد 93 16:52
سلام عمه چقدر تو نازترشدی نمیدونستم مامانی کار خوبی کرد تا عکسا خاطراته قشنگه تو گذاشت وگرنه دق میکردم دوست ارم الان نمیتونی بخونی ولی من با کلی بوس عشقم رو بهت نشون میدم تا ببینی فغلا خداحافظ
مامانيه نيكا
پاسخ
salam ame jonam merc azize delam
مامانی آیلین
5 خرداد 93 22:44
ای جان روز به روز شیرینتر میشی نانازم
مامانيه نيكا
پاسخ
merc kkhale jonam
مامانی اریان
6 خرداد 93 10:39
سلام عزیزم من اسمم فریده هست و متولد ساله 67 هستم شما چطور؟
مامانی اریان
6 خرداد 93 10:43
قربونت بشم نیکا جون که با اون لبای کوچولوت اینجوری میخندی.مامان نیکا جونی قالب جدید مبارکه ایشالله به سلامتی استفاده کنید
مامانيه نيكا
پاسخ
khoda nakone azizam merc golam
zahra
6 خرداد 93 17:38
سلام عمه جون میایی تا چند دقیقه دیگه هم دیگه رو ببینیم
مامان مهيار
6 خرداد 93 17:56
عزيزم چه شيرين شده ما شاالله,بوس بوس,راستى قالب جديد مبارک
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon golam
مامان مهيار
6 خرداد 93 17:59
عزيزم چه شيرين شده خانم عسل, بوس بوس,راستى قالب جديدتون مبارک
مامان مهيار
6 خرداد 93 18:00
براى پست قبلى هم رمز نداشتم
شیطونک
7 خرداد 93 13:29
ماشاالله چقد نازه دخترتون خدا حفظش کنه
مامانيه نيكا
پاسخ
merc, lotf darin
مامان مینای آرتین
7 خرداد 93 15:42
نیکای عزیزم... چقدر خواستنی شدی خانمی... وقتی داری نون میخوری چقدر چشمهات خوشگل شدن خاله... الهی ببین چه جوری به عروسکش ذوق کرده؟؟؟ خاله جونم بعد سرلاک خوردن چقدر شبیه بابایی هستی... بووووووووس برای نیکای ناز عسلی
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale joniii azizam kheili lotf dari vaghean shabi babash shode???? Artin nafaso bebos
مامان مهربان
8 خرداد 93 9:56
سلااااااااااااااام خاله جووووون، جوجوی من خیلی نازی میبوسم اون لپاتو خاله
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon kale joooniiiii
مامان مینای آرتین
8 خرداد 93 12:31
عزیزم من که شما رو ندیدم ولی توی عکس واقعا به بابایی شباهت داره... دختر گلم خیلی ناز شده... چشمهای گرد خوشگلش فوق العاده ان... 1000 ماشالله
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azize delam nazare lotfetone
مامان هستی
8 خرداد 93 18:39
خاله جونی تو چقدر نازی عکسات یکی از یکی قشنگتر.قربون اون چشمای نازت برم که خیلی خوشگلن بوووس بووووس
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon khale jonam khoda nakone kale jooni
مامان هستی
8 خرداد 93 18:42
آخه من دوس دارم خاطره زایمانتو بخونم چرا رمز گذاشتی مامانی یعنی اجازه نیس ما بخونیم؟؟؟؟؟؟؟
شجره نامه
9 خرداد 93 2:39
آیا شما هم می خواهید شجره نامه کودکان دلبند و خانواده گرامیتون در پایگاه "نی نی سرچ" برای سالهای سال به یادگار بماند؟ ساخت شجره نامه توسط سیستم هوشمند نی نی سرچ به طور 100% رایگان در کمتر از پنج دقیقه. www.ninisearch.com/familytree ضمناً خدا کوچولوی نازتون رو نیگه داره واستون
خاطرات ستایش
10 خرداد 93 2:18
بچه ی نازی دارید خدا واستون نگهش داره ای کاش ماهم یه همچین نی نی نازی داشتیم
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam
ریما مامان آیسا
10 خرداد 93 13:57
سلام توپولو عزیزم دختر ناز
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khale jon, merc