نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

دخترم هستي من

سال ١٣٩٤

1394/1/1 20:43
نویسنده : مامانيه نيكا
1,232 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر فرزندان پارس و میراث داران کورش بزرگ

آغاز سال ۷۰۴۰ آریایی

سال ۳۷۵۳ زرتشتی

۲۵۷۴ هخامنشی

و ۱۳۹۴ خورشیدى

بر شما مبارك
.

.

.

“نوروز”

یادگار دین زرتشت

مهر کورش

جام جمشید

تیر آرش

خون سهراب

رخش رستم

عشق بابک

بزرگترین جشن ایرانیان

خجسته باد

دختر نازم عیدت  مبااااااااااااااااااارک عزیزم واست دنیا دنیا سلامتی و عشق ارزو کردم ...

سال نو مبااااااااااااااااااااارک خوشگلمبوسبوسبوسبوسمحبت

دوستای گلم واستون بهترینهارو ارزو میکنم امیدوارم در سال جدید به تمام ارزوهاتون برسیدمحبتبوسبوس

پسندها (8)

نظرات (8)

عمه فروغ
2 فروردین 94 19:12
فرا رسیدن نوروز باستانی ، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار ، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد . . . سال نو مبارک ان شاا.. سال خوبی داشته باشید
حدیث
4 فروردین 94 0:16
سال نوتون مبارک عزیزم ایشالله سال خوبی باشه براتون
مسلم
12 فروردین 94 20:12
سلام وقت بخیر
مسلم
12 فروردین 94 20:15
اولا تبریک می گم واسه داشتن همچین دختر نازی ان شاالله که همیشه سایه شما و پدرشون بالا سرش باشه و خدا بهتون این فرشته کوچولو رو ببخشه سلامت و موفق باشید من و بانو هم اگه خدا بخواد بعد از یه اتفاق که خواست خدا بود (از دست دادن دو فرزند دوقلو پسر در سن 6 ماهگی) خرداد ماه امسال سال 94صاحب فرزند دختر بشیم من اسم نیکا رو پیشنهاد دادم ولی اون راضی نیست البته 50 درصد راصیه حالا ببینم چی میشه ولی من از اسمش خوشم اومده راستی تو زبان انگلیسی یا سایر زبان ها معنیش چی میشه؟ میشه یه سوال بفرمایید با تشکر فراوان
مامانی اریان
13 فروردین 94 22:40
سلام نیکا جونم عیدت مبارک امیدوارم سال خوب و خوشی در پیش داشته باشی کلی بوس برا لپای نازت مهشاد جون ارزوی بهترینها رو توی این سال جدید براتون دارم
مامان طاها
16 فروردین 94 10:12
سلام عزیزم.سال نو مبارک.امیدوارم همیشه سلامت باشی.
✿مامان آروشا✿
16 فروردین 94 16:53
من هم متقابلا فرارسیدن نوروز باستانی را به شما و خانواده محترم تبریک گفته وبرایتان سالی پربرکت و پر نشاط توام با سعادت و سلامت ارزومندم. مامانی نیکای نازم رو هم از طرف من ببوسین. امیدوارم روزهای خوب و خوشی رو پیش رو داشته باشین.
مامان آتریسا
17 فروردین 94 8:07
سلام عزیزم.سال نومبارک.ان شااله درکنار نیکاجونم روزهای خوب وخوشی روداشته باشید.هزاربوس برای شما