نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

دخترم هستي من

16ماهگي

1394/1/16 1:32
نویسنده : مامانيه نيكا
754 بازدید
اشتراک گذاری

وااي كه چقدر روزا تند تند ميگذره ، يك ماه ديگه هم گذشت و شما الان يك سال و 4 ماه و 2 روز سن داري 

16 ماهگيت مبارك عزيزمممممجشن

تو اين مدت عيد نوروز از را رسيد و سال نو شد منم سفره كوچولويي روي ميز بغل tv انداختم كه دسته شما فوضولچه بهش نرسه خيلي دوست داشتم ي سفره خوشگل بزرگ بندازم مثلا با ترمه و كاسه هاي قديمي و يا سفالي ولي متاسفانه نداشتم و دير به فكر افتادم ولي سال ديگه انشالله حتماميندازمآرام

جمعه عصر بابا بهزاد زود اومد خونه و اماده شديم رفتيم بيرون خريد كرديم و سمنويي كه به خاله رويا گفته بودم واسم بگيره ازش گرفتم و بعد از اونجا رفتيم رستوران ايراني شام خورديم هميشه هروقت ميريم رستوران من بدون استثنا ماهي سفارش ميدم مخصوصا تو دوران حاملگيم هميشه ماهي سفارش ميدادم ولي اون روز كه شب عيد بود كباب سفارش دادمخنده

وبعد از شام خوردن اومديم خونه و وقتی سال تحويل ميشد من قران به دست دعايي تحويل سال رو از tv گوش ميدادم و ميخوندم و بهزادم كنارم نشسته بود و تا سال تحويل شد همديگرو بغل كرديم و تبريك گفتيم و بعد من شمارو بغل كردم و سال نو رو بهت تبريك گفتم و شما همچنان در حال بازي كردن بودي...بغلبغل

فردا صبحش هم يعني شنبه ازت چند تا عكس با سفره كوچولو موچولومون گرفتمخسته

خوب بريم سراغ اين ماهي كه گذشت

شما خوشگل من تو اين ماه تو را رفتن حرفه ای شدی تشویقو بدون كمك و يا اينكه مدام بترسم بيوفتي را ميري ، بيرون كه ميريم اصلاتو كالسكه نميموني و ميخواي را بري واگه مسيرمون سمت راست باشه شما سمت چپ ميري و من كالسكه به دست دنبال شما ميدوم خستهشاکیو هركي هم ميبينتمون كلي ميخنده و ميگه چه شيرينهبوس

روزا هم اگه هوا خوب باشه ميريم تو حياط كلي بازي ميكنيم 

عزيزم اهنگ هاجر عروسي كرده و سه ماهی و يك بركه و فيل ها رو خيلي دوست داری  واين ماه علاقه عجيبي به ي كارتون انگليسي پيدا كردي كه حروف و يا رنگ ها رو به انگليسي اموزش ميده ( همينطور شانسي تو you tube ديديم) Johny Johny Yes Papa and Many More Videos | Popular Nursery Rhymes Collection by ChuChu TV

هر وقت ميخوايم بريم بيرون ميفهمي و كاپشن و كفشتو مياري كه تنت كنمبغل

تو اين ماه چند دفعه با خاله رويا و هليا كوچولو رفتيم بيرون كه عكساشو واست ميزارم

الهي بميرم اين ماه دستت سوخت نميدونم چجوري دستت خورده بود به قابلمه كه داغ بود  تفهمیدم غمگیناولش من متوجه نشدم باور كن يك ثانيه ازت چشم ورداشتم و فكر كردم همينطور الكي گريه ميكني و بعد اروم شدي ولي يكي دو ساعت بعد اتفاقي انگشت دستت رو ديدم كه تاول زده باور نميكني كه چقدر ناراحت شدم گریهغمگین

از ميل و تخت و بلندي قشنگ بالا  ميريتشویق

عاشق اهنگ هستي و تا صدای اهنگ ميشنوي ميرقصي و نگاه من هم ميكني و ميگي برقص و وقتي هم تموم ميشه دست ميزني تشویق

ماماني خيلي دوست دارم جونم به جونت بنده ، نفسم به نفست بندهبوسمحبت

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان طیبه
1 خرداد 94 17:28
سلام مهشاد جونم. 16 ماهگیت مبارک خوشگلم ایشاالله که همیشه لبت خندون باشه قربونت برم که انگشتت اوف شده. منتظرعکسای نانازی هستیم.بووووووووووس