نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

دخترم هستي من

تولد 24 سالگي و سوپرايز شدن ...

1393/12/5 2:23
نویسنده : مامانيه نيكا
1,232 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولدم بود و ديروز بعد از ظهر خاله رويا زنگ زد و گفت ي فروشگاه لباس بچه ها رو تخفيف زده مياي فردا بريم ببينيم اسباب بازي و همه چي داره منم گفتم اره بريم ساعتشو تعين كن بريم و خاله رويا گفت تا 10 شب اونجا بازه كمي تعجب برانگيز بود اخه اينجا همه مغازه ها فقط تا ٨ شب و بعضي مغازه ها تا ٩ ولي خاله رويا گفت اينجا فردا استثناست ،خلاصه قرار بر اين شد فردا با خاله رويا بريم خريد...

كالسكه صندق عقب ماشين بود و بابايي صبح فراموش ميكنه واسم بزاره خونه و من وقتي از خواب بيدار شدم به بابايي زنگ زدم و گفتن كالسكه رو گذاشتي و متوجه شدم فراموش كرده و بابايي گفت طرفاي ساعت 6 با يكي نزديكاي خونه قرار كاري دارم ميام كالسكه رو بهت ميدم و با كلي چك و چونه قرار شد بابايي مارو تا خونه خاله رويا برسونه اخه اونجايي كه ميخواستيم واسه خريد بريم گويا نزديك خونه خاله رويا بود...

خلاصه بابايي بعد از 45 دقيقه تاخير اومد دنبالمون و ديدم خاله ملوكم تو ماشينه و بابايي گفت من تو رو ميزارم پيش رويا و من با ملوك ميرم فلان جا واسش قرار دادا فلان چيزو ببندم و بعدش با ي نفر قرار كاري دارم و بعدخريد ت تموم شد ميام دنبالت و ما رو گذاشت خونه خاله رويا و عمو محمد و برداشت و رفتن ( محمد شوهر رويا) كاملا عادي و من اصلا به چيزي شك نكردم ...

و رويا ي كوچولو لغتش داد و رفتيم بيرون و رويا ميگفت ادرس اون فروشگاه رو محمد بلده و زنگ ميزد مدام ادرس ميگرفت و بعد از كلي گشتن رسيديم به ي پمپ بنزين كه كنار اون ي رستوران بود كه من قبلا اونجا رفته بود و خيلي جاي دنج و شيكي بود و رويا هم گفت بابا اين فروشگاه معلوم نيست كجاست بزار برم از اين رستوران بپرسم كه من گفتم برو من بيرون منتظر ميمونم كه گفت نه بيا و ...

و وقتي وارد رستوران شديم ديدم بابا بهزاد و خاله ملوك و دوست خاله ملوك (محمد) و عمو محمد اونجا هستن و تا ما اومديم همه بلند شدن و تولدمو تبريك گفتن و من كاملا سوپرايز شدم ، ي حدسايي ميزدم ولي مطمئن نبودم وپيش خودم فكر ميكردم چرا رويا و بهزاد ويا ملوك اصلا تولدمو تبريك نگفتن و... خلاصه كه حسابي خوشحال و سوپرايز شدم وانصافا بابا بهزاد و خاله ملوك و خاله رويا و عمو محمد خيلي خوب نقش بازي كردن و دستشون درد نكنه خوشحال شدم

و بهزاد كه واقعا زحمت كشيده بود وگويا روز قبل با رويا هماهنگ كرده بودن 

خلاصه شام خورديم و بعد كيك و كادو هديه هايي خيلي خوبي گيرم اومد بابا بهزاد بغير از رستوران و ... ي ساعت خيلي خوشگل و دقيقا همون مارك و مدلي كه ميخواستم و خاله رويا و عمو محمد و هليا كوچولو ي ادكلان خيلي خوب كه تو همون مايه هايي هست كه دوست دارم و هميشه ميزنم (ملايم و خاص) و خاله ملوك ي كارت خريد

خيلي سعي كردم خلاصه بنويسم و ولي خلاصه تر از اين نتونستم امروز واسه هميشه تو ذهنم ميمونه و من به داشتن همچنين همسري و دوستايي به خودم ميبالم 

خدايا شكرت واسه اين شب خيلييييي خوب

فردا در اسرع وقت عكس هديه هامو ميزارم تا به يادگار واسم بمونه

پسندها (8)

نظرات (13)

عمه فروغ
5 اسفند 93 22:27
خوشحالم که روز خوبی داشتی مهشاد جونم ان شاا.. که همیشه در کنار عزیزانت و همسر و نیکای گلم روزهای خوبی داشته باشید.براتون روزهایی شاد و پر از خوشی رو آرزومندم هدیه هات هم مبار ک عزیزم ان شاا.. بسلامتی استفاده کنی
مامانيه نيكا
پاسخ
مرسي فروغ عزيزم مرسي بابت ارزويي قشنگت چه حس خوبي داشت...
پریسا
6 اسفند 93 9:18
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله به ما هم سر بزنید
مامانيه نيكا
پاسخ
خيلي ممنون عزيزم
مامان آتریسا
6 اسفند 93 10:14
مبارکت باشه عزیزم.ان شااله توخوشی هاازشون استفاده کنی -جای ماهم خالی
مامانيه نيكا
پاسخ
مررررسي عزيز دلم بلهههههه جاي شما حسابي خالي بود
حدیث
7 اسفند 93 19:02
سلام تولدتون مبارک ایشالله همیشه خوش باشید ودر کنار همسرتون ونیکای خوشگل زندگی خوبی داشته باشین
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزيزم ممنون حديث جان
حدیث
7 اسفند 93 19:03
با اجازه تون لینکتون میکنم
مامانيه نيكا
پاسخ
اختيار دارين ما هم شما رو لينك ميكنيم
مامان طیبه
8 اسفند 93 2:12
سلام مهشاد عزیزم هدیه های تولدت مبارک امیدوارم( سلامتی وخوشبختی )همیشه بهترین هدیه تو زندگیت باشه. ایشاالله همیشه درکنار همسرمهربون ونیکای خوشگل ودوستای عزیزت شاد وخوشبخت باشید. سوپرایزشونم باحال بود
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام طيبه جونم ممنون خانمي بابت دعايي قشنگت ي دنيا سپاس...
مامان لیلی
9 اسفند 93 21:15
ای جانم چه فازی میده سورپرایز شدن.... کادوهاتم مبارکت باشه عزیز دلمممممممممممممم ایشاا... سالیان سال همینطوری شاد و خوشبخت باشید
مامانيه نيكا
پاسخ
مرررسي ليلي جان ... ممنون بابت دعايي قشنگت عزيزم ببوس انيتا عسل رو...
مامان هدی
10 اسفند 93 7:58
مبارک باشه. چه سوپرایز خوبی.خدا همیشه همراه زندگیتون باشه
مامانيه نيكا
پاسخ
مررسي گلم واي چه جمله زيبايي ممنونم
مامان لیلی
10 اسفند 93 16:04
سلام عزیزم.... آنیتا تو مسابقه ی نی نی عکس شرک کرده.... اگه به ما لطف کنی و بری بهش رای و امتیاز بدی ممنون میشیم اگه هم نه که بازم عزیز و مهربونی سایتشم تو پست جدید برا آنیتا گذاشتم...نحوه ی رای دادن هم گفتم... هر وقت دوست داشتی میتونی بری بازدید کنی
مامانيه نيكا
پاسخ
چشم عزيزم...
مامان آروین(مهناز )
12 اسفند 93 14:10
چقدر من از سورپرایز خوشم میاد واییییییییییی عزیزم خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته امیدوارم همیشه در کنار عزیزانتون شاد و خوشبخت باشید
مامانيه نيكا
پاسخ
ممنونم عزیزم امیدوارم شما هم تو زندگیتون شاهد سوپرایزهای زیادی باشی
مامان سمیرا و بابا مسعود
15 اسفند 93 0:43
وای چه جالب بود...تولدتون مبارک انشاالله همیشه در پناه خدا و در کنار خانواده ی گلتون شادو سرزنده باشید...
مامانيه نيكا
پاسخ
خيلي ممنون عزيزم همينطور شما هميشه شادو سرزنده باشيد
مامان افسانه
20 اسفند 93 23:35
سلام دوست مهربونم بابت مطالب عالی و خوبت یه دنیا ممنونم خیلی محبت داری عزیزم همشو مو به مو خوندم خیلی خوشحالم که تونستم طوری به دنیا غذا بدم که درست تره اخه منم از ووقتی دنیا غذا خور شده از همه نوع غذا ها و سبزیجات بهش میدم البته کم نمک و کم شکر خدا رو شکر خوب میخوره خیلی ممنونممممم روی ماه خودت و نیکا جونمو میبوسممممم
مامانيه نيكا
پاسخ
خواهش ميكنم عزيزم منم شما و دنيا جونو ميبوسم
مامان مینای آرتین
20 اسفند 93 23:55
تولدت مبارک مهشاد جوووون... همیشه در کنار شوهر مهربونت و دختر گلت خوش باشی عزیزم
مامانيه نيكا
پاسخ
مرسي مينا جان اميدوارم شما هم هميشه خوش باشد...