نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

دخترم هستي من

15 ماهگی وروجک من

1393/12/14 0:36
نویسنده : مامانيه نيكا
1,129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهونه ي زندگيم سلام به يكي يك دانه ام سلام به دختر خوشگلمممممحبت

عسل مامان 15  ماهگيت مبارك جشنجشنجشنجشنجشنجشن

انشالله 15000000000 ماهگیت عروسک قشنگمممممممممممممممجشنجشنجشنجشنجشن

قشنگم ماه اسفنده و همه در تكاپو و خونه تكوني و خريد عيد و خلاصه كلي شوق و هيجان براي شروع سال جديد بلهههه دخترم سال جديد داره از راه ميرسه .زمستون تموم ميشه و بهار از راه ميرسه واااي كه چقدر اسفند ماهه خوبيه ...

در مورد اين ماهي كه گذشت ميخوام بنويسم خوب چي بگممتفکر

دكتر رفتيم و وروجك من قدري تپل تشريف داره و شير خشك قطع شد بلههه خانوم كوچولو اين ماه با شير خشك باي باي كردي بای بایو شير خشك تعطيل شد و شير پاستو ريزه جايگزين شدراضی

دكتر گفت  وزنت كمي زياده ولي اصلا جايي نگراني نيست و يكسري سفارشات كردن كه من مو به مو رعايت ميكنم و همچنين دو تا واكسن زدي به هر دو دست خوشگلتتشویق

اين ماه علاقه شديدي به برنامه كودك و اهنگ كودكانه پيدا كردي به طوري كه وقتي تموم ميشه كلي جيغ و گريه ميكني تا دوباره و يا يكي ديگه بزارم اين ماه به وضوح ميبينم كه كاملا دقت ميكني و برات جالبه ...

خيلي وروجك شدي و كلي كارايي بامزه انجام ميدي و حسابي خوردنيييييي شدی

در حال حاضر 4 تا مروارید سفید خوشگل داری دوتا بالا دو تا پاببن و دو تا ذیگه کنار مرواریدای بالا در حال نمایان شدنن...

ديروز با خاله ملوك رفتيم ارايشگاه و تا وقتي كار من تموم بشه كلي بازي كردي وجلوموهات رو چتري زديم اخه جديدا نميزاري گل سر به موهات بزنم وبیدار که بودی  نزاشتي واست كوتاه كنيم ولي وقتي خوابيدي تو خواب واست كوتاه كرديم البته تو خواب هم هي نميزاشتي... ولي بد هم نشدزیبا

الان که مینویسم شما خوابی و من خونه رو حسابی تمیز کردم و در ارامش کامل مینویسمراضی نیکای مامان این روزا اتفاق بدی واسه خاله مرجان افتاده و حسابی طفلک ناراحته و غصه میخوره با دل پاکت واسش دعا کن . این روزا خیلی تو فکر خاله هستم و واقعا تمام لحظاتم به فکرشم و واسش دعا میکنم .خدایا به بزرگیت قسمت میدم که مشکله  ابجی من حل شه و دلش شاد شه خودت میدونی چقدر غصه میخوره...

عسلم دوست نداشتم اینجا بنویسم ولی ی حسی تو وجودم دستامو وادار میکنه بنویسم نمیدونم شاید دارم درد ودل میکنم...

خوشگلم بابا بهزاد مثل همیشه در گیر کاره و منو شما روزا رو با هم خوش میگذرونیم و میریم بیرون و یا تو خونه بازی میکنیم و شما حسابی فوضولی میکنی و وسایل تو کشوها رو بیرون میریزی...

چیزدیگه ای به ذهتم نمیرسه بنویسم و در کل عاشقتم عشق کوچولوووووووووووووو

دوست دارم عکس بزارم ولی تنبلیم میشه اپلود کنم چشمک

 

پسندها (12)

نظرات (13)

مامانی
14 اسفند 93 22:03
سلام عزیزم 15 ماهگیت مبارکقربون تپلیش برم انشالله مشکل خاله جون هم رفع بشه
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام خانمي مررررسي عزيز دلممم
عمه فروغ
14 اسفند 93 22:11
15 ماهگيت مبارک نيکاي گلم ان شاا.. هميشه زنده باشي اي جوووووووونم قربون دخمل تپلي ان شاا.. مشکل خواهري هم حل بشه و هميشه شاد و خوش باشيد
مامانيه نيكا
پاسخ
ممنونم عزيزم... مررسي فروغ جان
حدیث
15 اسفند 93 10:28
سلام نیکاعسلی 15 ماهگیت مبارک خانوم خوشگل
مامانيه نيكا
پاسخ
ممنون حديث جون
مامان لیلی
15 اسفند 93 19:43
عزیزم 15 ماهگیت مبارک باشه.... آخی نازی وووروجک شدی خاله جونم... ایشااا... که مشکل خواهرتم حل میشه ببوس فرشته ی نازت و
مامانيه نيكا
پاسخ
مرسي ليلي جون اره چه وروجكي هم فوضول شده هم جيغ جيغوووووو... اميدوارم...
مامانی اریان
16 اسفند 93 10:29
سلام... به به 15ماهگیت مبارک عسله خوشمزه ی خاله.مهشاد جون ایشالله که مشکل دوست جونتون زود زود حل بشه. دلمون واسه نیکاجون خیلی تنگ شده منتظر عکساش هستیم....
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام فريده جونم خوبي؟؟؟؟؟ مررسي عزيزم هر وقت فرصت كنم حتما ميزارم فعلا لب تاب و گوشي در تصرف نيكا خانومه خخخ نميزاره الانم خوابه اومدم ... عزيزم شماره موبايلتو بزار با وايبر و واتساپ... در تماس باشيم
زهرا عمه
17 اسفند 93 22:58
سلام عزیزم 15 ماهگیت مبارک نیکاجونم عمه برات یه عالمه دلش تنگ شده خیلی دوست دارم مهشاد جون عزیزم عکس نیکا رو بزار تا نگاه کنیم
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزيزم چشم عزيزم در اولين فرصت ميزارم
مامان افسانه
18 اسفند 93 0:48
تپل مپل من سلاااام 15 ماهگیت مبارکت عزیزم ان شاالله همیشه تنت سالم باشه عزییییییزم واکسنت هم مبارکههههه بووووووس برای روی ماهت سلام دوست جونم مگه این ماه باید واکسن بزنن مگه 16 ماهگی نیست؟؟؟ یعنی باید دنیا رو ببرم واکسن؟؟ راستی چه خوبه تو دستش میزنن اخه شنیدم تو پاش میزنن
مامانيه نيكا
پاسخ
فدات شم مررررسي عزيز دلممممم سلام گلم والله نميدونم من هر وقت نيكارو بردم دكتر واكسن زده خخخخخ نه اين دفعه و دفعه پيش تو دستش زدن... افسانه جون ميپرسم بهت ميگم ببوس روي ماهه دنيا جونموووو
مامان لیلی
19 اسفند 93 18:02
خصوصی داری عزیزم
مامانيه نيكا
پاسخ
مرسي ليلي جونم
مامان راحله
20 اسفند 93 16:54
ماهگردت مبارککککککککک عسل خانوم خدا حفظت کنه گلم
مامانيه نيكا
پاسخ
ممنون خدا دختر شما هم حفظ كنه
مهربوون(محیا)
21 اسفند 93 1:54
15ماهگییییت مبااارک عزیزززززم... منتظر عکسای خوشگل خانوووم هستیم انشاالله زودی مشکل خاله جووون حل بشه
مامانيه نيكا
پاسخ
ممنون محيا جونمممم در اولين فرصت عكساي نيكارو ميزارم اميدوارم گلممممم
مهربوون(محیا)
21 اسفند 93 1:56
15ماهگیت مبارک عزیزززززم... مشکل خاله جونم انشااله زودی حل بشه.. منتظر عکسای خوشگل خانومم هستم
مهربوون(محیا)
23 اسفند 93 23:35
15 ماهگیت مبارررررک طلا خانووووووم انشاالله مشکل خواهری هم حل بشهههه
کوثر
21 فروردین 94 14:46
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی