نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

دخترم هستي من

سه ماهگی

1393/2/8 16:30
نویسنده : مامانيه نيكا
457 بازدید
اشتراک گذاری
فدا خنده هات 

نازنازی 

دخترم داره میره خرید 

دخترم خسته شد لالا کرد 

عزیز دلممممم 

دست میخوری ؟؟؟ 

عزیزم tv واسه شما خوب نیست 

اولین باری که توتستم ازذوق کردنت عکس بگیرم جون دلم 

اواز میخونی عسلم؟؟؟ 

ای جوووووووووووووووونم 

عروسک قشنگم 

 فدا چشمات مامانی 

عسلم میخواد لالا کنه میخنده 

بخواب دیگه مامانی 

قربون نگاه کردنت  

 گل دراومد ازحموم نیکا دراومد ازحموم 

سومین ماهگردتون مبارک دخترم کیکم خودم درست کردم قلب

خامه های دورش زود اب شد ناراحت

مامان دورت بگرده 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان صفورا
8 اردیبهشت 93 17:07
وااااااااااای چقده تو نازی ملوسک البته با اجازتون مامانی این همه بوسش کردم هااااااااا
zahra
10 خرداد 93 10:47
ای فدات عمه جون دلم برات یه ذره شده