نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

دخترم هستي من

روزهای اخر تابستان

1393/6/31 20:26
نویسنده : مامانيه نيكا
896 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

چند روز بود كه سرما خورده بودي و البته هنوز ادامه داره، دكتر رفتيم واسه سرفه يه شربت داد كه واقعا معجزه كرد الان خداروشكر ديگه سرفه نميكني ولي ابريزش بيني همچنان ادامه داره، اميدوارم زودتر خوب شي

دفعه پيش كه رفته بوديم دكتر، دكتر شك كرده بود شايد اسم داشته باشي ولي بابايي به من نگفته بود كه ناراحت نشم، اين سري كه رفتيم دكتر گفت سرما خوردي و اسم اصلا نداري خداروووووووو شكر

دكتر ميگفت وقتي سرما ميخوري تا ٣ روز سرما تو بيني هست بعد به سمت گلو ميره و يك هفته تا دو هفته طول ميكشه كه از بدن بيرون بره . البته همه همینطورن نه فقط تو عسل خانوم...

هفته پيش پنجشنبه كه كلاس داشتم شما پيش بابايي موندي ، من صبح زود بيدار شدم كلي به بابا بهزاد سفارش شمارو كردم و رفتم كلاس هزار بار سر كلاس به بابايي پيام دادم كه چيكار ميكني و هر بار بابايي ميگفت نيكا خوبه داره بازي ميكنه تو حواستو به درس بده، به بابايي ميگفتم ازش عكس بگير واسم بفرست...

ساعت ١١ بود كه به بابايي زنگ زدم كه حالت تورو بپرسم گفتم نيكا خوبه؟ گفت اره اومديم دد اينقدر گفت دد دد دد اوردمش بيرون

الهي دورت بگردم شيرين زبونم

ديگه با بابا بهزاد كلي با ماشين گشته بودين و ساعت ١ دوباره زنگ زدم گفتم كجاين؟ نيكا خوبه؟ بابايي هم گفت اره دم كلاسيم 

حالا من داشتم پرپر ميزدم زود تر بپرم بيرون بيام پيشت كه معلمه منو گرفته به حرف واي يعني وقتي گفت برو نفهميدم پجوري خودمو رسوندم به در ورودي، كه وقتي هم رسيدم ديدم خبري ازتون نيست زنگ زدم بابايي گفت ما اومديم فلان جا ( باركينك lidi)بيا اونجا داشتم ميومدم كه ديدم بابايي با شما كه تو كالسكه اي دارين مياين تو كالسكه هم بر عكس خوابيده بودي

همينطور ميخنديدي، واي اگه بدوني چي پوشيده بودي لباس برعكس به جايي اينكه دگمه هاش جلوش باشه پشت بوداينقدر خنديدم ولي اصلا ضايع نبود، ديگه بابايي بايد ميرفت سر كار و من وشما هم اومديم خونه

خاله مزده بهت ميكه توت فرنگي يه بار من گفتم تربچه كلي دعوام كرد ميگفت نيكا مثل توت فرنگي ميمونه عكسشو به هر كي نشون ميدم ميگه توت فرنگي

تشریف بیارید ادامه مطلب...

 

شب اولی که سرما خورده بودی

تو مطب دکتر الهی بمیرم اصلا حال نداشتی

اولین روروک که پسش دادیم 

سرما خورره بودی حمام رو پر بخار کردم ویه حمام حسابی دادمت تو خمام هم لباس تنت کردم 

اینحا تازه از خمام اومدی و بلافاصله که گذاشتمت رو پام خوابیدی و تا صبح راحت خوابیدی

صبح وقتی از خواب بیدار شدم با این صحنه مواجه شدم عزیزززززززززززززززززززززززززم

وقتای که تو خواب خودت شیشه شیرت میگیری

دستت همش به میز tv هست البته الان دیگه وایمیستی

دخملی اومده با مامانش مدلا رو ببینه

قربون اون خنده هات عسلمممممممممممم

اینجا صورت تو شسته بودم 

در حال فضولی

ای جونه دل

کجا رفتی عسل طلا؟

بابایی امتحان داشت و شما...

الهی قربون اون خنده هات شیرینم

اینم روروک جدید

وااااااااااااااای این عکست خیلی بامزست

اینم دیشب  که کلی خودتو واسم لوس میکردی

عشقی به خدا

و اما عکسای که با مامانش میره کلاس

این مال دومین باره که میرفتیم کلاس

اینجا منتظری تا پرستارت بهت صبحانه بده . الهی ببین چه خوابالوه

الهی من دورت بگردم

قربونه اون دستات بشم که اینطوری گذاشتی

اینا هم واسه امروزه 

امروز صبح قبل از اینکه بریم صبحانتو دادم و بعد رفتبم و بخاطر همین امروز خیلی خوب بودی 

الهی من قربونت بشم 

وسط کلاس اومدم بهت سر زدم که دیدم قشنگ نشستی داری بازی میکنی و تا منو دیدی کلی خندیدی

الهی که من واست بمیرم دختر خوشگلمممممممممممممم

دفعه بعد که اومدم بهت سر بزنم دیدم تو بغل مربیت خوابیدی

دختر نازم خیلی خیلیییییییییییییییی دوستت دارم تو تمام دنیامیییییییییییییییییییییییییییبوسبوسمحبتمحبتمحبت

پسندها (8)

نظرات (9)

مامان آروین(مهناز )
2 مهر 93 8:36
سلام عزیزم خدا رو شکر که نیکا عسلی حالش خوب شده خیلی خوردنی شده این توت فرنگی بوس برای نیکا جون و مامانش
مامانيه نيكا
پاسخ
merc dooste ba marefatam Fadaaaat
مامان مینای آرتین
2 مهر 93 14:04
جان دل نیکا عسلی نازم... خیلللللللللللللللی خوشگل شدی خاله جونم به نظر منم که نیکا جون شبیه یه توت فرنگی توپولی قرمزه خوشگله مامانی... چه صحنه قشنگی وقتی صبح از خواب بیدار شدی چه لذتی بردی مهشاد جون... قربون خنده هات عزیزم....
مامانيه نيكا
پاسخ
fadat sham dooste golo mehrabonam, nazare lotfete Are kheili lezat bordam va bad koli chelondamesh Bazam merc artin nafaso bebos
زهرا
2 مهر 93 17:12
عزیز دلم شما واقعا مثل توت فرنگی شیرین و نازی خدا حفظت کنه قربون اون خند های نازت بشم خیلی خوشگل می خندی دلم واست تنگ شده بود خوب شد مامانی عکس هاتو گذاشت انشاالله هیچ وقت دیگه مریض نشی
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam nazare lotfete Mamnoon golam, mibosamet
زهرا عمه
2 مهر 93 17:48
سلام عشقم خوبی عزیزم ایشا... هیچ وقت مریض نشی فکر کنم موقعی که همو میبینیم دیگه خانوم شدی خوشگل تر شدی عسل تر شدی عشقم با تمام وجودم دوست دارم باید ببینمت/ چراکه روی نوار قلبی ام پیوسته نام توبود و پزشک نیز بر اخرین نسخه ام... تو را تجویز کرده است/// بیااااااااااااااا.پیشم
مامانيه نيكا
پاسخ
merc ameye mehrabon Ishala azizam...
مامان آتریسا
3 مهر 93 11:32
امیدوارن هرچه زودترخوب خوب بشی خاله جونی.کلی ازدیدن عکسات ذوق زده شدم .خبلی باحالی
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azize delam Fadaaaat sham, arisa khoshgelamo bebos
مامانی
3 مهر 93 15:01
عزیز دلم خنده هاش واقعا نازه عاشقشمممممممم عین دخمل خودم
مامانيه نيكا
پاسخ
merc mehrabonam, kheili kheili lotf dari Yasa khoshglamo koli bebos
شیطونک
3 مهر 93 17:28
سلام عشق من الهی دورت بگردم من جوجه طلایی مهشاد من دو تا از عکس های نیکا رو برداشتم یکیش رو گذاشتم تو لاین یکیش رو هم گذاشتم تو بی تالک کلی لایک گرفته عشق من آخ فدای اون نگاه مظلومش راستی من تازه دانشجو شدم تو و آقا بهزاد هم دانشجویین؟؟؟؟؟؟؟؟رشته اتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟رشته من باستان شناسیه
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam Ghorbone mohabatet golam, merc Ishala movafagh bashi Man ke daneshjo nistam hamsaramam to iran modiriyat khonde
مامان بهی
5 مهر 93 12:20
خدا كنه بچه ها هيچ موقع مريض نشن خدا نگهش داره واستون نيكا خوشگله خاله را
مامانيه نيكا
پاسخ
elahi amin Kheil mamnoon azizam
مامان عسل 
15 مهر 93 9:37
ایشالله هیچ وقت مریض نشی گلم
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon golam