نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

دخترم هستي من

9 ماهگیت مبارک عسلم

1393/6/8 16:11
نویسنده : مامانيه نيكا
1,317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزترينم

چند وقته در مورد كارات و شيرين بازيات ننوشتم، عزيز دلم دستت رو به ميز tv، تخت، مبل، كاز ، لباس شويي و هر چي كه فكر كني ميگيري و بلند ميشي، چند وقته ياد گرفتي از ذوق زياد جيغ ميكشي، هر چيزي كه رو زمين باشه اول خوب بهش دقت ميكني و با دستات خوب بررسيش ميكني و بعد ميخورررررريش...

چند روز پيش بابا بهزاد واست روروعك سفارش داد كه دقيقا روز دختر رسيد، بنظر من رورعك زياد خوب نيست و الان هم خيلي كم توش ميذارمت ولي خيالم راحته بخاطر اينكه كمرت سفت شده و همينطور پاهات  فكر نميكنم ضرري داشته باشه ولي تا قبل از اين عمرا ميذاشتم تو رورعك بشيني چون ميدونم واقعا بده ... خلاصه ماماني مباركت باشه

يكي دو هفته هست هوا خيلي خيلي سرد شده، و بخاطر همين تغير هوا سرما خوردي الهي من بميرم واست ماماني اولش ابريزش بيني داشتي و بعد سرفه كردن شروع شد، ديروز رفتيم دكتر، دكتر گفت سرما خوردي و دارو اصلا نداد گفت تا يك هفته صبر ميكنيم اگه بهتر نشد دارو ميديم،و ميگفت الان به خاطر هوا بيشتر بچه ها مريض شدن...

دکتر میگفت همه چیزاش عالیه و خیلی هم باهوشه ...

دخترم شبا حالت بدتر ميشه ، با هزار زحمت ميخوابي بعد از چند دقيقه بيدار ميشي گريهههههه ، ديشب نميدونستم چيكار كنم ديگه يه قاشق شربت سرما خوردكي و یه دارو دیگه دادم که اسمشو الان نمیدونم بزور خوردي و بعد بغلت كردم تو خونه را رفتيم اروم شدي و خوابيدي ، خدارو شكر راحت تا صبح خوابيدي دو سه تا پتو كشيدم روت كه گرم گرمت شه يكي دو بارم بهت شير دادم و تو بينيت قطره ريختم، صبح هم كه بيدار شدي صدات خيلي گرفته بود ...

صبحانه تو خوردي و يه كوچولو بازي كردي و الان رو پاهام خوابي، وقتي مامان جون ميخواست بياد پيشمون مريم جون( دوستمون) گفت حتما بگو واست يه سري دارو برای بچه بيارن و مامان جونم با خودش اورد و خدارو شكر دارو تو خونه داشتم...

ديشب كه پتو زياد روت كشيده بودم خيلي عرق كردي ميخوام شب ببرمت حمام ولي نميدونم حمام واست خوبه ويا حالت رو بدتر ميكنه؟

خيلي عكس دارم كه بايد بزارم تو وبلاكت ولي فكر نكنم فعلا فرصت كنم هر وقت تونستم تو همين بست ميذارم 

الان مينويسم:

نفسم  عزیزم  قشنگم  زندگیم  9 ماهگیت مبارک 

دختر نازم سرما خوردي و خوب شدي ولي دوباره ٢ روزه كه سرفه ميكني و ابريزش بيني داري واي ماماني وقتي تو مريض ميشي دوست دارم بميرم خيلي سخته ، نميتونم مريضيتو ببينم ، اميدوارم هيج بچه اي مريض نشه ...

فردا صبح ترمين دكتر داريم خدا كنه اين دفعه دارو بده تا زود خوب شي، البته خودم تو خونه دارو دارم بهت میدم

هوا خيلي سرد شده و من دوشنبه و پنج شنبه ها كلاس دارم از ساعت 8 تا1 ظهر، طبقه ي پايين يه خانومه هست كه تو رو نگه ميداره همه كاراتو ميكنه ولي من سر كلاس بازم اروم و قرار ندارم مدام دلم پيشته،  امروز بخاطر اينكه مريض بودي نرفتم كلاس، اصلا دلم نمياد تو رو صبح زود  از خواب بيدار كنم ببرمت ولي چاره چيه ؟ تو اين مدت صبح بابا بهزاد ميرسوندمون ولي ديگه بايد خودمون بريم اخه بابايي ساعت ٦ ميره سركار ، راستي بابايي سریه كار خيلي خوب ميره كه بعد ميگم...

ديگه اينكه منتظرم خونه رو عوض كنيم تا يه سرو ساموني به خونه بديم خيلي چيزا بايد بخريم كه همه رو ديديم  بيشتر چيزا رو ميخوايم عوض كنيم ...

چند وقت پيش خاله پريسا ( دوستمون) اومد خونمون با پيكسي( سگشون)  اول رفتيم جنگل پياده روي بعد اومديم خونه، من اول فكر ميكردم شايد از پيكسي بترسي كه ديدم اصلا انگار نه انگار اون واسه خودش تو خونه ميچرخيد هر از گاهي هم ميومد بهمون اويزون ميشد

ولي واقعا پيكسي خيلي سگ تميزي بود و من خيلي دوستش دارم 

حسابي شيطون شدي مدام جلو لب تابي ، ما لب تاب و وصل ميكنيم به tv تا سريال و اينا ببينيم تو مدام ميري خرابكاري ميكني...

هر جا كه ميرم پشت سرم مياي عاشق حمامي ولي وقتي ميخوام سرتو بشورم نميزاري ماشالله خيلي باهوشي ميدوني ميخوام چيكار كنم نميزاري...

عاشق اون خنده هاي شيرين عسليتم

راستي بابايي يه دوربين خوب واسم خريده كه از شما عسل خانوم عكساي خوشگل بگيرم

عادت كردم بيشتر با گوشيم عكس ميگيرم

جونم برات بگه كه: اينروزا واقعا خيلي خسته شدم احتياج به يه زنگ تفريح دارم، بعضي موقع ها خيلي كلافه ام ميكني ولي به قول معروف نوپا شدي يه چند وقت ديگه خوب ميشي

روروكي كه واست سفارش داديم خوشم نيومد پسش داديم يكي ديگه گرفتيم كه هنوز بدستمون نرسيده، بعضي وقتا واقعا خيلي به دردم ميخوره ميذارمت توش ميريم تو اشبزخونه به كارام ميرسم

خوشگلم هنوز دندون در نياوردي كاشکي زود تردراری راحت شي

 

پسندها (5)

نظرات (15)

مهربوون
26 شهریور 93 8:27
9ماهگیت مبارک نیکاجونی
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam
fatima
26 شهریور 93 13:58
سلام مهشاد جون، خوبی عزیزم؟ نیکا خانم چطوره... من خواهرزاده ندارم اگه اشکالی نداره من بشم خاله نیکا عسلی... کجایی نیستی؟ خبری ازت نیست؟ پست جدید هم که نمیزاری! به ما هم که سر نمیزنی! بی معرفت شدی ها.... حداقل چند تا از عکسهای جدید نیکا رو بزار تا ببینیم چه خانومی شده.....
مامانيه نيكا
پاسخ
salam merc golam hame khobim Baese eftekhare azizam , azizam nika sarma khorde hamash gereftaram, chashm hatman miyam Hatman azizam dar avalin forsat aks mizaram, bazam merc golam
شیطونک
26 شهریور 93 16:50
سلام مهشاد جان خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من دانشجو شدم اونم رشته باستان شناسی ترم اول و سال اولم... الهی بمیرم دخملمون چرا ملیض شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عزیز دلم نگران نباش ببرش حمام واسش خوبه اتفاقا مریضی از تنش میره بیرون بهش سوپ بده البته اگه میتونه بخوره ها مرتب هم لباساش رو عوض کن و دست و صورت خوشگلشو بشور.... من و مامانم از 3 ماهگی به پسر خواهرم غذا دادیم دو روز پیش هم دختر خواهرم از پله های طبقه دوم افتاد کف حیاط البته چیزیش نشد بچه ام
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam mamnoon, vay che khob, kheili khoshhal shodam omid varam movafagh shi, manam asheghe reshte bastan shenasiyam Vay khodaro shoker chizi nashod Azizam edame matlabo nakhondi? Nika khob shod dobare sarma khord
زهرا عمه
26 شهریور 93 17:17
سلام نیکا جونم خوبی عمه دلم برات یه ذره شده تازگیا خیلی برات گریه میکنم ایشا...زود ببینمت عسلم دیگه مواظب خودت باش که سرما نخوری و زود خوب بشی بهت خیلی سر میزنم
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azize delam, chera gerye?? Ishala zod zod mibinish
فائزه مامانه سوگند
26 شهریور 93 20:48
نه ماهگیت مبارک عروسک خانم ملوسک خانم الهی خاله جون نبینم مریضی عسلمویروسهای بدجنس بدوید بیای بیرون از بدنه خوشگل خانم ما بدویید دوستم حمام و داغ کن بزار بخار داخلش جمع بشه بعد عروسک خانمو ببرش توش اینطوری باعث میشه راحتر نفس بکشه سوگند هم موقع کوچولو سرما بدی خورد اینطوری خیلی خوب جواب گرفتم و خیلی موثر بود قربونت برم دندوناشم در میاد می بوسمت عروسکه خاله
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azize delam, ghorbone mohabatet azizam Merc golam manam hamin karo kardam va hamame ab garm javab dad Mibosamet azizam, arosak khanoomo bebos
مامان دلنیا
30 شهریور 93 0:21
سلام عزیزم 9ماهگیت مبارک. الهی عزیزم ایشالله هیچوقت مریض نشی. قربونت برم خوشحالم حالت خوب شده. پس عکسای عسلمون کوووووووووووووووو؟؟ روروئکتم مبارکه .اره عزیزم فقط واسه اینکه کاراتو انجام بدی خوبه.ولی نباید چشم ازش ورداری. راستش منم با روروئک موافق نیستم ایشالله همیشه سلامت باشی عزیزکم. بوووووووووووووووووووووس
مامانيه نيكا
پاسخ
salam mehrabonam, merc azizam Khoda nakone azize delam, merc az mohabatet Chashm dar avalin forsat akse khanomche ham mizaram Mibosamet azizam,delniya khoshgelamo bebos
مامان آروین(مهناز )
30 شهریور 93 13:28
سلام عزیزم الهی بمیرم نیکا جون سرما خورده ؟به نظر من اگر حمام نبریش فعلاً بهتره چون سلامتیش مهمتر از تمیزیه نگران دندوناش نباش به زودی در میان و کباب خور میشه باید یک سور حسابی بدی هاااااااااااا
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azize delam, khoda nakone golam, are sarma khorde alan behtare ... Vali hamam bordamesh Ishala dandonash zod tar dar biyad rahat sham esteresesho daram Mibosamet golam arvin nafaso bebos
مامان طاها
31 شهریور 93 10:06
سلام مامانی.خدا قوت.نبینم مریضی دخترمون و خستگی مامانشو. چقدر رفتار بچه ها شبیه همه.من خیلی وقته طاها رو توی روروک نمیزارم.واسه دندونش هم میگن بچه هر چی دیرتر دندون در بیاره جنسش بهتره.راستی کلاس چی میری؟
مامانيه نيكا
پاسخ
salam golam, merc azizam fadat sham Azizam kelas zaban miram( zabane almani) vaghti bardar shodam natonestam beram Mibosamet azizam taha jigaro bebos
فاطمه مامان باران
31 شهریور 93 12:56
سلام دوست گلم ببخشید دیر اومدم نتم مشکل داشت نیکا جون نه ماهگیت و روز دخملی مبارک عسلم الهی فدات شم گلم نبینم مریضیتو مهشاد جون حموم واسه بچه ی مریض خوبه به شرطی که بعدش خوب بپوشونیش و سوپ داغ به عسلمون بدی برات ارزوی سلامتی دارم خوشگلم میبوسمت
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam, khahesh mikonam golam Merc azize delam fadaaaaat Mamnoon azizam manam hamin karo kardam ham hamamesh kardaham sop garm dadamesh Mibosamet azizam baran jono bebos
زهرا عمه
31 شهریور 93 23:43
سلام عمه جونم خوبی ایشا.. که زود خوب بشی زنداداش گلم ماما میگه حموم گرم خیلی براش خوبه البته بخار داشته باشه دوست دارم زیاد
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azize delam, mamnon azizam
مامان آتریسا
1 مهر 93 10:16
9ماهگیت مبارک عزیزم.آخی سرماخوردی؟مهشادجون آتریسام تازه حالش خوب شده .منکه پدرم دراومدتاحالش یه کم بهترشد.ولی حموم نکنیش بهتره .چون دکترآتربسا مبگه درومواقع سرماخوردگی عفونت ودردگوش بچه ها ممکنه زیادترباشه وباحموم کردن ممکنه که یه ذره توگوششون آب بره واین عفونت روبه اوج برسه .حالاکه هوا هم سردتره کمترازتابستون حمومش کن عزیزم تازودزود حال نیکاعسلیمون خوب بشه .منتظرخبرای خوب خوب هستیم
مامانيه نيكا
پاسخ
merc golam, azizam atrisa khoshgelam sarma khorde bod? Omidvaram dige hiche vaght mariz nashe Merc golam, vali hamamesh dadam Atrisa jono mibosam
زهرا
1 مهر 93 12:54
نیکا جونم 9 ماهگیت مبارک انشاالله که زود زود خوب میشی منم سرما خوردم بد جور راستی روروکتم مبارک باشه همیشه سلامت باشی نیکا جونی
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam, ishala harche zodtar khob shi Bazam merc
مامان مهیار (مریم )
1 مهر 93 22:54
وا اااا عزیزم مبارکا باشه سه ماه دیگه دخملی یک سالش میشه مبار مبارک
مامانيه نيكا
پاسخ
koli ba in nazaret zogh kardam, Fadat sham azizam Mibini che zod migzare ingar hamin diroz bod ke montazere be donya omadanesh bodam Bebos mahyar jigaro
مامان مینای آرتین
2 مهر 93 0:06
نیکای نازم کجا هستی خاله دلم واست یه ذره شده عزیزم. بمیرم واست عزیزم خداکنه دیگه سرما نخوری، مهشاد جون حموم آبگرم خیلی خوبه، اگر میتونی بخور هم بده عالیه.... زودی عکسهای گل دختر بذار دلم واسش یه ذره شده
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azize delam, khoda nakone golam Are hamamesh dadam, chashm azizam alan aks mizaram Bebos jigar talaro
مامان صفورا
8 مهر 93 2:11
مباااااااااااااااااااااااااااااارکه مباررررررررررررررررررررررررررررک
مامانيه نيكا
پاسخ
merc merccccccc