نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دخترم هستي من

گردش / اولین استخر رفتنه نیکا جونم

1393/4/28 2:31
نویسنده : مامانيه نيكا
593 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگل و مهربونم

چند روز پیشا  بعد از ظهر دوباره كالسكه رو برداشتيم و دوتايي رفتيم جنگل، كنار درياچه خيلي شلوغ بود ...

همينطور را رفتيمو چرخيديم كه  شما خسته شدي و خوابيدي  منم يه كناري رو يه نيمكت نشستم  و واست شير درست كردم كه تو خواب بخوري يه كوچولو خوابيدي و وقتي بيدار شدي شير خوردي  يه خورده رفتيم گشتيم  و يه جايي خوب بيدا كرديم زير انداز انداختيم نشستيم و شما  كلي ذوق كرده بودي ...

موز اورده بودم كه بخوري ولي اصلا لب نزدي منم زياد سخت نگرفتم و شير خوردي ...چمن ها رو ميكندي بعد ميخواستي بخوريش كه من زود ميگرفتم...

يه خوانواده ايراني اومدن پيشمون نشستن( مادر، دختر، پسرو يه خانوم ديگه) يه كوچولو باهم صحبت كرديم ١٦ سال بود كه اينجا زندگي ميكردن دخترش لهجه الماني داشت يعني وقتي فارسي صحبت ميكرد با لهجه الماني بود، ميگفت از بچكي مدام باهاش فارسي صحبت ميكرديم بعد هم گذاشتیمش مدرسه ايرانيا كه خوندنو نوشتن فارسي ياد بگيره ميگفت الان در حد كلاس دوم ابتدايي ميتونه بخونه وبنويسه ( دختره ١٤ يا ١٥ سالش بود) خيلي تاكيد داشت كه حتما باهات فارسي زياد حرف بزنم و مثل همه ميگفت كه الماني زبان اول ايناست ما بايد سعي كنيم حداقل فارسي بهشون ياد بديم ميگفت ما چه بخوايم جه نخوايم اينا الماني رو بهتر حرف ميزنن منظورش بدون لهجه بود... ديگه يه كوچولو صحبت كرديم و بارو بنديلمونو بستيمو اومديم خونه ...

چند وقت بيشا بابايي ميگفت وقت تو الكي رو وبلاگ  گذاشتي از كجا معلوم نيكا بزرك شد بتونه فارسي خوب بخونه .... منم گفتم اشگال نداره من  تا اونجا كه بتونم و بخوام مينويسم و هم اينكه نيكارو مدرسه ايرانيا ميذاريم كه بتونه فارسي رو بخونه و بنويسه ( البته جدا از اون مدرسه اي كه ميره ) 

دخترم وقتي شما رو باردار بودم يه دفتر داشتم كه خاطرات هر هفته تو اون تو مينوشتم چند وقت پيشا داشتم ميخوندمش انقدر دلم واسه اون روزا تنك شد خيلي دوران شيرينيه من خيلي دوران حاملگيمو دوست داشتم خيليييييي زياد، بعضي وقتا واقعا بدجور دلم واسه اون روزا تنگ ميشه يه حس خيلي عجيبو شيرينيه هم خوشحالي و هم پررررررر استرس، واااااااي خريد كردناش...

با چه ذوق و شوقي لباس انتخاب ميكني هيجوقت يادم نميره اولين لباسي كه واست خريدم : يادمه ميخواستيم بريم كنسرت ابي و من اون موقعه ٣ ماه يا ٤ ماهم بود، دقيقا يادمه كه پنجشنبه بود كه بابايي رفت فوتبال منم تنها رفتم خريد كلي گشتم و اون لباسي رو كه ميخواستم پيدا كردم وخريدم هر ار گاهي هم خوراكي ميخوردم هميشه تو كيفم كلي خوراكي بود از ساندويج  گرفته تا انواع مغزها، ابميوه و ...

تو يكي از اين فروشگاها بود كه يه سرهمي خوشگل ديدم ولي نميدونم جرا نخريدمش  خلاصه خريدامو كردم رفتم پيش بابايي تا با هم بريم خونه، اونجايي كه منتظر بابايي بودم يكي ازشعبه هاي اون مغازه اونجا بود ديگه وقتي بابايي اومد زود رفتيم اون سرهمي رو خريديم يادش بخير به همه نشون ميدادم چقدر تورو توش تجسم كردم چقدر تو بغلم گرفتمشو فشارش دادم...

اميدوارم ماماني يه روزي اين حس منو درك كني  ...

الان كه واست مينويسم شما رو پام خوابي ، انقدر دوستت دارم كه واقعا زبانم از بيانش قاصره، باور كن نفسم به نفست بستس، باور كن همه ي دنيامي، باور كن تو همون چيزي هستي كه ميخواستم خيلي خوشحالم كه خدا بهم دختر داده واسه مني كه تواين غربت زندكي ميكنم بهترين همدم مونسي بهترين دوست و همراهي، خدا هيج كاريش بدون حكمت نيست...

خيلي دوستت دارم دختر نازم تو بهترين اتفاق زندگيم بودي و هستي راستی بابایی هم بهترین اتفاق زندگیم بوده ذیگه خلاصه جفتتونخندونک

 از اينكه خدا تو رو بهم داده روزي هزار بار شكرش ميكنم 

خداياااااااا شكرت دخترمو به خودت ميسپارم هميشه مواظبش باش...

دیروز با بابایی و اقا محمد ( فامیل بابایی) رفتبم استخر دور و بر استخر چمن بود و همه اونجا نشسته بودن... 

یادش بخیر پارسال چقدر با مریم اینا اینجا اومدیم...

شما تو ماشین خوابیدی وقتی هم که رسیدیم گذاشتیمت تو کالسکه خوابیدی ولی به محض اینکه گذاشتمت رو رمین بیدار شدی و با تعجب اطراف و نگاه میکردی... بابایی اینا رفتن تو اب بعد منو بابایی تو رو بردبم تو اب که باز همینطور تعجب کرده بودی دیگه دیدیم واست خیلی زوده و ممکن سرما بخوری زود اوردیمت بیرون...

دیگه قشنگ چهار دستو پا میری هر جا که باشیم زود خودتو بهمون میرسونی تا میرم تو اشپزخونه یه دقیقه بعد اونحایی ...

دو تایی رفتیم جنگل 

اینجا تازه داشتیم میرفتیم/ کیفه واسه اون کالسکه ات بود که دزدیدن ...

قربون اون قد و بالات بشم منننننننن

یه خورده که گذشت خوابیدی

ظرفی که توش موز بود میخواستی بگیری که البته گرفتی و دستتو کردی توش

الهی دورت بگردم

عزیزمیییییییییییییی

چیه مامانی؟ با اون دور لب موزیت

در راه بازگشت به خونه

قربون چهار دست و پا رفتنت مامانییییییییییییییی

اولین استخری که رفتی

تازه از خواب بیدار شدی مات و مبهوت

جونه دلمی به خدااااااااااااااااااااا

نوش جونت زندگیییییییییییییییییییییییی

دوباره رفتی سراغ چمنا...

این استخره واسه بچه های بزرگتر بود دیگه ما بردیمت اون قسمتی که واسه فسقلیا هست ولی به نظرم هنوز خیلی زود بود اخه همه کم کم یک سالشون بود حداقل میتونستن وایسن ...

اون عکسا اصلا نمیشه اینجا گذاشت

من هر روز سعی میکنم ببرمت بیرون هر روز بعداز ظهر با بابایی و یا خودمون دو تا میریم بیرون شما هم کلللللللللللللللللللللی کیف میکنی

 

پسندها (15)

نظرات (35)

مامان جونم(سوگند من)
30 تیر 93 18:13
وای قربون این دخمل بشم من انقدر دلربا شده نفس شده قربون چهاردست و پا رفتنش بشم من نوشششششششششششش جونت خاله گوشت بشه به تنت اتفاقا مهشاد جون بچه های ذو زبانه خیلی موفقتر میشند انشالله که زبان فارسی هم بدون لحجه یاد میگیره و در کنار زبان المانی لذتش و میبره مهشاد جون حالم اصلا خوب نبود ولی با عکسهای نیکا جون انرژی گرفتم برای دختر خاله ام دعا کن توی کما رفته ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسس خوشگله من و
مامانيه نيكا
پاسخ
khoda nakone azizam mamnoon khale jonam, shoma kheili lotf darid omid varam azizam akhey elahi harche zodtar haleshon khob she, khoda bozore azizam khodeto narahat nakon, bavar kon kheili narahat shodam mibosamet golam, sogando az tarfe man bebos
مامانی اریان
30 تیر 93 18:29
سلام خاله جونم قربونت برم اینبار با اون عکسی که توی استخر به نظرم توپولوتر اومدی عســـــــــــــــــیسم ...مهشاد جون مرسی از راهنماییت عزیزم اشکال نداره مهم اینه که دو تا زبان رو یاد میگیره حتما باهاش فارسی صحبت کنید تا بهتر یاد بگیره غصه نخور عزیزم ایشالله وبلاگشم میخونه
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khoda nakone khale jonam, merc Omidvaram azizam, ariyan joniro bebos
مامانی اریان
30 تیر 93 18:30
وای عزیزم مگه قبلا کالسکشو دزدیدن ؟
مامانيه نيكا
پاسخ
are azizam, gozashte bodim paein, chand roz bad mikhastam beram biron didam nist, kheili no bod
مهربوون
30 تیر 93 19:35
عزیززززززززززززززززم چخ ناز نگاه میکنه به دوربین... شاد باشی همیشه
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizaaaaam
مامان مهيار
30 تیر 93 19:49
ووووووي عزيز دلم خوش كذشته حسابي اولين استخر آفرين بر شما كه به فكر ياد دادن زبون فارسي به اين نانازي....
مامانيه نيكا
پاسخ
fadat sham azizam
مهربون
30 تیر 93 20:01
مهیار؟؟؟؟ من تازه با شما آشنا شدم
مامانيه نيكا
پاسخ
vaaaay bebakhshid azizam, age bedoni cheghader khandidam
مهربوون
30 تیر 93 20:09
خوشحالم که باعث خندتوووووووون شدم.... آخه اینجاش برام جالب بود که شما از کجا اسم داداش منو میدونید آخه اسم داداشم مهیاره که نظر پایین رو خوندم فهمیدم اشتباه شده شاد باشی همیشه مامانی کنار نیکا جونی
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azize delam, shoma ham ishala hamishe shad bashid
شیطونک
30 تیر 93 20:15
چقد لباساش خوشگله آخ که فداش بشم من دخترمونولی خاله جان گیر دادی به سبزه ها که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam, khoda nakone hamino bego, ashghe ine ke sabzeharo bekane bad bokhore
مهزاد مامان عرفان
30 تیر 93 23:35
سلام عزیزم خیلی خوش بگذره بهتون. عزیزم خوبه که ناخوداگاه دخترت المانی رو یاد میگیره. مطمئن باش با مامانی که داره زبان فارسی رو یاد میگیره. عسیس خاله خیلی جیگر میشی روز به روز.
مامانيه نيكا
پاسخ
salam ,mamnoon golam omidvaram, merc azizam, pesare goleto bebos
مامان مینای آرتین
31 تیر 93 0:27
قربون چشمهای خوشگلت عسلم... یاد ایام بخیر عزیزم... چقدر لباستخوشگله خانم خانما... مهشاد جون حتما زبان مادری رو یادش بده تا بتونه وبلاگش بخونه که سرشار از عشق مامانشه... شاید هم بعدا بخواد بیاد ایران بمونه یا سربزنه... همیشه خوش باشید
مامانيه نيكا
پاسخ
khoda nakone khale jon, merc... are hatman... merc azizam hamintor shoma artin jonamo bebos
مامان عسل
31 تیر 93 12:27
حسابى اب بازى کردى خاله جون.افرىن به مامان گلت که مىخواد زبان فارسى ىاد بگىرىو خاطراتتو خودت بخونى
مامانيه نيكا
پاسخ
ye khocholoo khale jon, fadat azizam, asale nazo bebos
مامان آرمیتا
31 تیر 93 12:48
عزیزم توکالسکه میخوای چهاردست وپا راه بری خوشگلم
مامانيه نيكا
پاسخ
dige ma inim khale jon armita jonamo bebos azizam
شیطونک
31 تیر 93 16:27
زهرا
31 تیر 93 17:58
سلام دوست خوبم ماشاالله چه بچه نازی دارین خدا حفظش کنه خیلی خوشگله من تازه با وبلاگ تون آشنا شدم شما ایران زندگی نمی کنید؟؟؟؟ خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید و نظر بدید منم دوست خودتون بدونید
مامانيه نيكا
پاسخ
salam , mamnoon azizam Na iran nistam, chashm
مامان صفورا
1 مرداد 93 1:39
قربونش بشم خانمی طلا
مامانيه نيكا
پاسخ
khoda nakone khale jon, merc
شیطونک
1 مرداد 93 23:59
واسم دعا کن مهشاد
مامانيه نيكا
پاسخ
mohtajim be doa, chi shode golam???
مهدا
2 مرداد 93 2:07
عزیزم خیلی کیف کردی رفتی اب بازی خیلی دوست دارم
مامانيه نيكا
پاسخ
are khale jon...merc
مامان دلنیا
3 مرداد 93 11:06
الهی من فدات بشم عسل خانوم چقد تو نازی ماشالله . همیشه به گردش . وای کوچلو موچلو رفتی استخر ...
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale jon, shoma kheili lotf darid Merc azizam , delniya khoshgelamo mibosam
شیطونک
3 مرداد 93 17:19
آتش زدن به یک “سرنوشت” کبریت نمی خواهد که ! “پـــا” می خواهد که لگد بزنی به همه دارایی یک نفر و بـــــــــروی ...
(◡‿◡✿)آجی جون
4 مرداد 93 14:16
سلام...وااااااای الهی دورت بگردم نیکا جونی ماشااله خدا حفظش کنه خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید درضمن اگه با لینک مشکلی ندارین حتما خبرم کنید متنظرم خانوم گلی.....
مامانيه نيكا
پاسخ
salam , kheili mamnoon, chashm hatman miyaym
مامان طاها
5 مرداد 93 1:49
سلام مامانی جون.این دفعه چهره عسل خانم خیـــــــــــــــــــــــــــــلی مظلومتر و معصومتر از قبل شده. اون عکسی که برعکس توی کالسکه دراز کشیده خیلی جالبه.تا حالا اینطوری ندیده بودم ایشالله عسل خانم ما فارسی یاد بگیره هم این پستهای قشنگ و بخونه و هم نظراتشو تا بفهمه چقدر دوستش داریم
مامانيه نيكا
پاسخ
merc golam. Taha jono beboa
فاطمه
5 مرداد 93 5:50
لهی فدات شم دورت بگردم با اون قیافه خوشگل و عسلت جیییییییییییییگر دلم واستون تنگ شده بود همیشه به گردش و تفریح جیگر طلا میبوسمتون فدای چهار دست و پا رفتنت جیگرم
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale jonam Fadat sham azizam delam ma ham delemon koli vasaton tang shode bod, bazam merc azizam Mibosamet golam barane nazamo bebos
مامانی آیلین
5 مرداد 93 15:16
آب تنی تو تابستون خیلی حال میده مخصوصا بچه ها خیلی کیف می کنن. نیکا جونم چه ماه شده
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azize delam, aylin khoshgelamo bebos
✿مامان آروشا✿
5 مرداد 93 16:29
سلام قربون دختر گلم، امیدوارم همیشه شاد باشین. گم کردن یا دزدیدین وسایلی که دوست داری خیلی سخته. یادم میاد توی دوران بارداری با کلی ذوق و شوق برای خرید سیسمونی رفتم. بعد از خرید وسایل تصمیم گرفتیم یک سری هم به خانواده همسرم بزنیم. اما وقتی می خواستیم به خونه برگردیم. دیدیم همه وسایل سیسمونی رو از صندوق دزدیدن نمی تونم توضیخ بدم که چه حالی شده بودم. امیدوارم دیگه از این اتفاق ها براتون نیوفته و همیشه شاد باشین.
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam.merc hamintor shoma Vaaaaaaay azizam che bad mifahmam chi keshidi... Fadat sham azizam, rasti barname ghazaei vasam nafrestadiya , mishe lotfan vasam befresti???? Bazam merc golam Mibosamet azizam arosha jonamo bebos
شیطونک
5 مرداد 93 22:40
آخ الهی فدات بشم من فسقلی من مهشاد جان عیدت مبارک عزیزم از طرف من به آقا بهزاد هم تبریک بگو جای برادر من هستن ایشونمیگما خداییش این دخترت رو میبینم چشمام نورافکن میزنهآخ فداش بشم من که انقده خوشمزه و خوشمل و تو بغلیهوای هوس کردم بخورمش
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon azize delam , eide shoma ham mobarak dooate golo mehrabonam Bazam merc aZizam kheiliiiiiiiiii lotf dari
مامانی اریان
6 مرداد 93 10:31
سلام کجایین خبری ازتون نیست زودی بیاین دلمون تنگ شد
مامانيه نيكا
پاسخ
salam golam chaaaaaaaashm
مامان مینای آرتین
6 مرداد 93 16:21
نیکا جون گل گلاب عیدت مبارک عزیزم، عید مامانو بابای مهربونتم مبارک... بوووووووس
مامانيه نيكا
پاسخ
merc golam, eide shoma ham mobarak
مامانی اریان
6 مرداد 93 17:30
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت... دوست عزیزم عید مبارک
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon azizam, eide shoma ham mobarak
شیطونک
6 مرداد 93 22:10
لالا لالا گل ریحون دوتا فال و دوتا فنجون توی فنجون تو لیلی تو خط فال من مجنون لالا لالا گل خشخاش چه نازی داره تو چشماش پر از نقاشیه خوابت تو تنها فکر اونا باش لالا لالا شبه دیره بببین ماهو داره میره هزارتا قصه هم گفتم چرا خوابت نمیگیره؟؟ لالا لالا گل لاله نبینم رویاهات کاله فرشته مثل تو پاکه فقط فرقش دوتا باله لالا لالا گل رعنا میخواد بارون بیاد اینجا کی گفته تو ازم دوری ؟؟ ببین نزدیکتم حالا لالا لالا گل پسته نشی از این روزا خسته چقد خوابی که میشینه تو چشمای تو خوشبخته لالا لالا گل مریم نشینه تو چشات شبنم یه عمره من فقط هرشب واسه تو آرزو کردم لالا لالا گل پونه کلاغ آخر رسید خونه لالا لالا گل زردم چراغارم خاموش کردم بخواب که مثل پروانه خودم دور تو میگردم اینو از طرف من واسه نیکا موقع خواب بخون
مامانيه نيكا
پاسخ
kheiliiiiiiii mamnoon azize delam, merc mehrabonam
مامان جونم(سوگند من)
8 مرداد 93 20:19
قربونت برم خاله جونی ابتنی حال داد فدات وای وای می خو ام بخورمت خوشمزه مهشاد جون ممنون که به هم سر زدی و دلداریم دادی فدای مهربونیت که با هزاران کیلومتر مسافت بدلم حسابی میشینه خیلی خانمی ماهی و عزیزی راستی چرا عکستو نمی زاری دلم می خواد ببینمت گلم دخملت که خیلی نفسه عاشقشمه ببوسش نیکا عسلی رو
مامانيه نيكا
پاسخ
khoda nakone khale jonam mer Khahesh mikonam azize delam, in kochik tarin kari bod ke mitonestam anjam bedam... Golam kheili doost daram akse khodamam bezaram vali shoharam khosheah nemiyad Bazam merc azizam kheili goli Mibosamet golam sogande khoshgelamo bebos
مامانی
11 مرداد 93 20:34
سلام مامان نیکاجونی منو میشناسی محدثه ام دوباره وبلاگ ساختم خوشحال میشم بازم در ارتباط باشیم
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam, manam khosh hal misham
زهرا
11 مرداد 93 22:32
مامان نیکا جونی پس چرا نمیای بیا دیگه عکس های جدید برامون بذار به ما هم سر بزن آپ شو دیگه
مامانيه نيكا
پاسخ
chashm azizaaaaaaaaaaaaam
مامان مینای آرتین
12 مرداد 93 21:19
عسل خاااااااااااانم کجایی؟؟؟
مامانيه نيكا
پاسخ
omadam khale jooooooonam
مامان آتریسا
13 مرداد 93 11:36
آخی ....چه نی نی نازوخوشگلی.خدابراتون حفظش کنه .خوشحا ل میشم به وب ماهم سربزنیدوباهم دوست باشیم .درضمن اگه باتبادل لینک موافقید خبربدیدخوشحال میشم
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam. hamintor khocholoye naze shomaro chashm hatman. shomaro link mikonam
مامان نیکا
14 مرداد 93 21:09
نیکاجون خیلی شیرینه ماشاله دخملی منم اسمش نیکاس به وبلاگ ما هم سر بزنین خوشحال میشم باتبادل لینکم موافقم اگه موافقین okبدین مرسی
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam, chashm hatman miyaym, man shomaro link mikonam