نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

دخترم هستي من

اولین بار که نیکا چهار دست و پا رفت

1393/4/24 21:35
نویسنده : مامانيه نيكا
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت بشم

دختر قشنكم شما در ٧ ماه و ٧ روزگي سعي كردي چهار دست و پا بري كه تو اين دو سه روز بيشرفتت خيلي خوب بوده واااااي اگه بدوني منو بابايي چقدر ذوقت كرديم همش نگران بودم فكر ميكردم خيلي ديره ولي همه ميگفتن هر بچه اي با بچه ي ديگه فرق داره...

الان ديگه تند وتند خودتو به اون جيزي كه ميخواي ميرسوني امروز داشتم جارو برقي ميكشيدم زود خودتو ميرسوندي بهش، تا ميرم تو اشبزخونه خودتو زود  به در ميرسوني  اگه بدوني اولين بار كه ديدم چقدر ذوق كردم الهي من دورت بگردم دختر نازم

عزیزم شیر خیلی کم میخوری شیر خودمم که نمیخوری تا یه کوچولو میخوری عق میزنی اگه بدونی چقدر نگرانم... مامانای گل  شما تجربه ای تو این زمینه ندارین؟ چیکار کنم نیکا شیر بیشتر بخوره؟

اولین با که چهار دست و پا رفتی

الهی که من قربونت بشم رفته بودم تو اشپز خونه خودتو داشتی میرسوندی اینقدر ذوق کردم همون موقع عکس گرفتم واسه بابایی فرستادم...

چند شب پیشا که رفته بودیم خونه دوست بابایی

الهی دووووووووووووووووووووورت بگردم که اینجوری سه بابایی نگاه میکنی

قربون چشمات بشم مننننننننننننن

اینم عکس چند تا میوه های که میخوری (واسه مامان طاها جونییییییی)

اینم از نزدیک 

اینقدر از این بدت میومد یه قاشق هم نخوردی

اینم ماست میوه ای

همینا رو بیشتر تو خونه نداشتم چیزای دیگه گرفتم دوباره میذارم

من یکی از دوستام دخترش وقتی 6 یا 7 ماهش بود روزی یه دونه موز با یه دونه پرتقال میداد میگفت موز خیلی خوبه میگفت استخوناشونو سفت میکنه

 

پسندها (5)

نظرات (13)

نیلوفر
25 تیر 93 19:13
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مهزاد مامان عرفان
25 تیر 93 20:45
مامانی تبریک. نیکاجون دیگه راه افتاده. حواست دیگه باید جمع باشه که خطرناک شده ها.
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon azizam are vaghean. erfan jono bebos
مامانی آیلین
26 تیر 93 10:22
ای جان کم کم داره واسه شیطونی کردن آماده میشه خوشگل خاله
مامانيه نيكا
پاسخ
are khale jon sheitoni mikonam chejoraaaaaaaaaaam ayline nezamo bebos
مامانی اریان
26 تیر 93 14:31
وااااااااااااااااااااااااااااای خدااااااااااااااااااااااا چه ذوقی کردم مبــــــــــــــــــــــــــــــــــارکه مبـــــــــــــــــــــــــــــارک لی لی لی لیتبریک مامانو باباش تبریـــــــــــــــــــــــــــک خیلی خوشحال شدم مهشاد جون از طرف من هزار تا ببوسش چه خوشگلم اومدی پشته در قــــــــــــــــــــــــــربونت برم دیگه خیلی باید مراقبه این شیطون بلا باش مهشاد جون دیگه وروجکی شده و داره یواش یواش خطرناک میشه من که همهی میزا و رومیزیا و ... خلاصــــــــــــــــه هر چی دم دستم بوده جمع کردم خیلی مراقب باش خدای نکرده چیزیو نندازه رو خودش اخه اریان رومیزیو میکشید با گلدون مینداخت پایین وااااااای خوا چه ذوقی کردین معلوم نیست ما که هی تشویقش میکردیم
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azize delaaaaaaam merc khaleye mehrabonam khoda nakone are vaghean doorost migi manam bayad chizai ke khatar nakaro jam konam are age bedoni che zoghi kardam ariyan joniro koliiiiiiiiiiiiiiiii bebos
مامان طاها
26 تیر 93 14:56
ای جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان. بخورم این عسل خانومو.مبارکه چهاردست و پا رفتنت. مامانی آماده اون روزی باش که موقع پوشک عوض کردن چهار دست و پا از زیر دستت فرار کنه. عزیزم ایشالله که چیزی نیست.بچه های این سن پیش میاد که میلشون به غذاها تغییر کنه.طاها هم قبلا گاهی پیش میاومد که شیر منو نخوره و شیر خشک بخواد و با من لج میکرد.من هم میترسیدم و زود بهش شیشه میدادم.اما به پیشنهاد خواهر بزرگترم من هم تا جایی که میشد بهش شیشه نمیدادم تا مجبور میشد شیر منو بخوره.الان برعکس شده با شیشه لج کرده.من ولی مثل قبل زورش نمیکنم اگه اینکار رو بکنم مجبور میشه بخوره.گذاشتم به میل خودش . گهگاهی شیشه رو میخوره.منظور از این حرفام اینه که بچه ها هر از چند گاهی میل به غذاهاشون بی دلیل عوض میشه.درست میشه کمی صبر میخواد .اگه میتونی گرسنه اش نگه دار مجبور میشه شیرتو بخوره. در مورد بالا آوردنش نمیدونم چی بگم.اگه زیاد و طولانیه ببرش دکتر خدایی نکرده ویروس نباشه.واسه شیر خودت نیست؟بعضی چیزها شیر رو بد مزه میکنه مثل فعالیت بدنی شدید و تحرک زیاد.یا اینکه اگه بعد از حموم خودت به بچه شیر بدی بالا میاره چون شیرت گرمه.یا حتی بچه هم اگه تازه از حموم بیرون اومده باشه نباید بهش شیر داد چون بالا میاره.من زیاد تجربه کردم. شاید یه غذای تازه ای بهش میدی که با شیر نمیسازه .ایشالله چیزی نیست.
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon khale jonam hamin alanesham nemizare poshakesh kon zod mikhad bere mosibati daram vase poshak kardan khanoon yani migi shisharo behesh nadam ta majbor she shire khodamo bokhore ghablana to khab shiramo mikhord alan dige nemikhore... merc azize delam kheili lotf kardi taha jonamo bebos
مامان طاها
26 تیر 93 15:02
دستت درد نکنه عزیزم بابت عکسهای میوه که واسم گذاشتی. مامانی توت فرنگی هم میدی؟اینگار توی عکس دیدم!!! یکی از چیزهایی هم نباید به نی نیهای زیر یک سال داد انواع توت مثل توت فرنگیه البته به گفته مرکز بهداشت اینجا. آخه چرا اینقدر تفاوت وجود داره؟؟!!!!! با موز هم موافقم .دکتر طاها هم بهم گفت که بهش موز و سیب بده.
مامانيه نيكا
پاسخ
khahesh mikonam golam are to mivehash hast are midoonam khaharam migoft.chemidonam khahar hatman be taha joni bede kheili khobe
مامان طاها
26 تیر 93 15:05
راستی عزیزم عکسهای میوه ها رو با اجازت ذخیره کردم.البته اگه اشکالی نداره
مامانيه نيكا
پاسخ
na azizam che eshgali...
شیطونک
26 تیر 93 17:16
ایول مهشاد خدا به دادت برسه از این به بعد چیزی تو خونتون سالم نمیمونه
مامانيه نيكا
پاسخ
eshgal nadare fada saresh faghat khodesh torish nashe
مامان صفورا
26 تیر 93 23:51
سلام عزیزم عرق رازیانه، یونجه و شنبلیله شیر رو خوشمزه میکنه اگه اونجا پیدا کنی خوبه البته به تغذیت توجه کن شاید چیزی خوردی که طعم شیرت برگشته
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam, merc hatman miram maghaze iraniya bebinam daran ya na, kheili lotf kardi... Nika nazdike 1 hafte mishe ke aslan shiramo nakhorde yani doorost mishe??? Bita jonam bebos
شیطونک
27 تیر 93 18:28
مهشاد جان نخودچی هم شیر رو خوشمزه میکنه
مامانيه نيكا
پاسخ
nika khanoooooom ke dige shir nemikhore Merc azizam
فاطمه مامان باران
30 تیر 93 0:28
الهیییییییییی دورت بگردم خاله جون به خاطر راه افتادنت خیییییییییلی عسلی عزیزم میبوسمت هزار بارعزیزم مهشاد جون شاید یه چیزی خوردی رو شیرت تاثیر گذاشته بعدشم بچه ها راحت طلبن وقتی شیر خشک باشه دیگه شیر مادرو نمیخورن اینو دکترم میگفت من کلا به باران شیر خودمو دادم و اصلا بهش شیر خشک ندادم تا عادت نکنه سعی کن تا میتونی شیر خودتو بهش بدی عزیزم که تا یک سالگی مهمتر از غذا واسه بچست واست ارزوی موفقیت دارم میبوسمت گلم
مامانيه نيكا
پاسخ
kheiliiiiiii mamnoon khale jonam Vay azizam aslan dige shiramo nemikhore, inghader narahatam yechizi mesle azabvojdan hamash migam kotahi az khodam bodam ta nakhorde zod shire khoshk dadamesh kashki nemidadam, age bedoni che haliyam Khoshbehalet ke be baran shire khodeto dadi vaghean behet ahsant migam Baran khoshgelamo mibosam
مامان مهيار
30 تیر 93 19:57
جون دلم مباركت باشه......
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam salamt bashid
مامانی
31 تیر 93 18:28
چرا 7 ماهگیش رمزداره مامانی؟
مامانيه نيكا
پاسخ
hamintori, ramzo vasat mifrestm azizam