نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

دخترم هستي من

ما اومدیم...

1393/2/30 2:01
نویسنده : مامانيه نيكا
492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم سلام نفسم  سلام نازنازی که اینقدر بلا شدی بوس

سلام دوستای مهربونم از همتون ممنونم واقعا خیلی با محبت هستینمحبتبوس

الان کلی نوشتم با هزار زحمت بعد نمیدونم دستم به چی خورد پاک شد ولی اشکال نداره دوباره مینویسم ...

دختر نازم این روزا حسابی شیرین شدی شیرین که چه عرض کنم داری نوچ میشیخنده مدام در حال ذوق کردنی یا داری میخندی هزار ماشاا... 

دیگه کم کم داری فوضول میشی به همه چی دست میزنی چند روز پیشا صبح از خواب بیدار شدی پوشکتو عوض کردم گذاشتمت تو هال بعد رفتم واست سرلاک درست کنم یه دقیقه بعد اومدم دیدم خودتو رسوندی به tv داری سیمشو میکشی وای از دست تو عسل طلااااااااااا تا میذاریمت رو زمین تو چشم برهم زدن غلت میزنی 

پوشکتو میخوام عوض کنم اصلا نمیذاری میخوای زود اون وری شی ...

وقتی بشکن میزنیم یا دستامونو تکون میدیم کلی ذوق میکنی ...

چند روز پیش خاله مهتاب گفت بیا skype نیکارو ببینم بعد وقتی دیدت اینقدر قربون صدقه ات رفت که متین حسودی میکرد وقتی میخوام خاله اینا رو ببینم زباد با لب تاب on نمیشم اخه خیلی سختمه چون همش گیر شما هستم نمیتونم یه جا بشینم حرف بزنم با موبایل خیلی راحت ترم از طریق whatsapp ,viber باهاشون حرف میزنم عکس میگیرم فیلم میگیرم واسشون میفرستم خلاصه خاله مهتاب گفت بهزاد چطوره تو برگشتی نگاه در ورودی کردی من فکر کردم اتفاقی نگاه کردی ولی بعد که چندین دفعه گفتم بازم نگاه کردی  اونوقت اینقدر بوست کردم که خدا میدونه عاشقتم نفسیییییییییییییی 

عزیز دلم بابایی رو خیلی دوست داری هر وقت میبینیش کلی ذوق میکنی و میخندی اونم زود بغلت میکنه و بوست میکنه بوس

الان که دارم مینویسم شما خوابی بابایی هم رفته فوتبال واااااااااااااااااااااااااااای از دیشب بگم

دیشب فکر کنم دم صبح بود یه ان از خواب بیدار شدم دیدم رو شکم خوابیدی صورتت هم رو زمینه واااااااااااااااااااااااااااااای من مردم دیگه زود اون وریت کردم خدارو شکر به خیر گذشت هر وفت یادم میوفته تمام بدنم میلرزه خدارو هزار مرتبه شکر به خیر گذشت ...

دختر قشنگم اگر خدای نکرده کوچکترین اتفاقی واست بیوفته من میمیرم ... عاشقتم عشق کوچولووووووووووووووووووووو محبت

خیلی دوستت دارم همه کسممممممممممممممممممممم محبتبوس

میخواستم بهت غذا بدم یه دونه کیک اوردم بخورم که وقتی نگام کردی بهت غذا بدم اخه هروقت ما یه چیزی میخوریم تو همینطور نگامون میکنی... 

پا پوستش سرگرم بودی منم از موقعیت استفاده کردم بهت غذا میدادم اتفاقا خیلی جواب داد 

 

بعد از این همه کثیف کاری یه حمام اب گرم خیلی میچسبه 

الهی دورت بگردم زندگیییییییییییییییییییییییی 

پسندها (8)

نظرات (19)

مامان مهيار
30 اردیبهشت 93 2:32
وااااااااااااي عزيز دلم چقدر خوردنيه چه دخمل بانمكي هزار ماشااللهتازه داره شيرين كارياش شروع مي شه
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon azize delam
مامان عرفان
30 اردیبهشت 93 9:02
سلام عزيزم. خدا حفظ كنه تمام ني ني ها رو براي مامانا. منم پسرمو درددانه ام رو و يكي يكدانه ام رو خيلي دوست دارم. اونم مني كه اصلا بچه دوست نبودم. اين قدرت خداست كه مهر مادري و فرزندي رو اينطور قرار داده
مامانيه نيكا
پاسخ
salam golam are kamelan doorost migin
مامان مینای آرتین
30 اردیبهشت 93 11:53
به به آفیت باشه خانم گلی... چقدر ناز شدی
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale jon salamat bashincheshmaton naz mibine
مامان جونم(سوگند من)
30 اردیبهشت 93 14:19
وای چقدر نانازی عزیز دلم نیکا جونم دوسستتت دارم عاشقتم مامانیش دیگه خلی باید مراقبش باشی داره شیطون میشه عسل خاله
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khale jonam mamnonam manam shomaro kheili doost daram are vaghean dege dare bala mishe Sogand jonam khobe? Az tarafe man koli bebosesh
مامان اریان
30 اردیبهشت 93 18:48
وای خیلی خطرناکه اریانم غلط زدن یاد گرفته شبا هر دوطرفش بالش میزارم که غلط نزنه خیلی مواظبش باش مامانی
مامانيه نيكا
پاسخ
are vAghean azizam kheili khatar dare dige kheili havasamo jam mikonam shaba dige harchi balesht daram miyaram mizaram dorobare nika
فاطمه مامان باران
30 اردیبهشت 93 23:48
,وای عزیزمی نیکا جون کارات منو یاد بچگی بارانم میندازه دوست دارم عزیزم
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale jonam shoma kheili lotf dari mano mamanam ham shomaro kheili doost darim
سیما
31 اردیبهشت 93 10:07
قربون نیکای گلم، ماشاا... با این سن خیلی باهوش و بلاست. خدا حفظش کنه. حالا کم کم که بشینه و چهار دست و پا راه بره دلتون حسابی براش ضعف میره. راستی یادتون نره برای پریز های برق محافظ بگیرین. نیکای گلم رو هم از طرف من ببوسین
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon azize delam chashm hatman migirim merc az yadavariton
زهرا
31 اردیبهشت 93 13:02
سلام زن داداش عزیزم. من میخوام بشم هوادارت اما نمیدونم چه جوری بهم میگی
مامانيه نيكا
پاسخ
salam golam azizam faghat vase niniweblagiyast
بابا
31 اردیبهشت 93 13:07
سلام عروس گلم . باد این عکس ها دلم رو شاد میکنی وروحیه ام قوبی میشه از طرف من صورت نازه نیکارو ببوس.
مامانيه نيكا
پاسخ
salam baba jon ishala hamishe deleton shad bashe
زهرا
31 اردیبهشت 93 20:34
اوای.چقدرضایع شدم اصلا نمیدونستم ممنون که گفتی
مامانيه نيكا
پاسخ
khahesh mikonam azizam
مامان مینای آرتین
1 خرداد 93 13:56
I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ...I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........ I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........ I Love you برای نیکا عسلی قشنگم
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoonam khale joniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
zahra
1 خرداد 93 16:36
سلام عمه جونم خوبی دلم برات یک ذره شده الهی بمیرم برات الهی بمیرم برات الهی بمیرم برات الهی بمیرم برات الهی بمیرم برات الهی بمیرم برات الهی بمیرم برات الهی بمیرم برات الهی بمیرم برات الهی بمیرم برات الهی بمیرم برات الهی بمیرم برات الهی بمیرم برات الهی بمیرم برات الهی بمیرم برات الهی بمیرم برات الهی بمیرم برات الهی بمیرم بارات الهی بمیرم برات الهی بمیرم برات الهی تا زمین دارد حرارت بماند این رفاقت تاقیامت
مامانيه نيكا
پاسخ
merc ame jonam khoda nakone
مامان هستی
2 خرداد 93 18:59
خاله قربونت بره که انقدر خوش عکسی جوجویی. داری مثل هستی من ووروجک میشیا.بوووووووووس واسه نیکاجونی خودم
مامانيه نيكا
پاسخ
khoda nakon khale jonam kheili mamnoon inam vase hasti joniiii
مامانی اریان
3 خرداد 93 2:07
نیکا جون خیلی دوست داریم
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoonam khale joonam manam shomaro koli doost daram ariyan joni ro koli bebosin
مامان عرفان
3 خرداد 93 10:28
سلام عزيزم. راستي به صورت افتادن بچه 5 ماهه مشكلي نيست. تازه عرفانم گاهي مي افته و گاهي خودم ميذارم
مامانيه نيكا
پاسخ
salam golam , vaghean eshgal nadare?age khodaye nakarde gize khab bashan chi? Benazare man kheili khatar dare azizam kheili moragheb bash
فاطمه مامان باران
3 خرداد 93 12:15
سلام عزیزم ممنون میشم رمز بدین تا مطالب قشنگتو بخونم
مامان جونم(سوگند من)
3 خرداد 93 13:51
سلام عزیزم خوبینیکا جونم خوبهقربونش برم من انقدر ناناز شده خانمی به ما رمز میدی؟
مامان مینای آرتین
3 خرداد 93 23:19
بووووووووووووووس برای نیکا خانم قند عسل. مامان نیکاجونم لطفا به من و آرتینم رمز بده
مامانی اریان
4 خرداد 93 15:25
سلام عزیزم منتظر مطلب جدید بودم که قفل زدید تند تند پست بزارید دلمون تنگید
مامانيه نيكا
پاسخ
salam golam chashm hatman