نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

دخترم هستي من

روز مرد

1393/2/24 2:45
نویسنده : مامانيه نيكا
515 بازدید
اشتراک گذاری

همسر عزیزم بهزاد جان 

ای تمام زندگی و هستی ام  عشق را با تو تجربه کردم وبدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد  بهترینم به پای همه خوبیهایت برایت خوب بودن  خوب ماندن و خوب دیدن را ارزو می کنم  روز مرد را به تو عزیزترینم تبریک می گویم 

پدر شوهر عزیزم 

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی  سخاوت  سکوت  مهربانی و... بسیار سخت است ... پدر شوهر عزیزم روزتون مبارک ...

پسندها (5)

نظرات (4)

مهتاب
24 اردیبهشت 93 15:45
درود خواهر گلم چه نوشته های زیبای عزیزم تو گلی تو نفسی وعشقی دوست دارم مهربانم
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام خواهری مرسی عزیز دلممممممممم
mahtab
24 اردیبهشت 93 15:50
درود خواهری راستی یک تبریک ویژه خدمت داماد گلمون انشالله همیشه سالم وشاد باشن .با تو همسر عزیز و مهربان
مامانيه نيكا
پاسخ
ممنون خواهر گلم همینطور شما
بابا
24 اردیبهشت 93 15:54
ممنون نظر لطفتون اونقدر که شما میگید بزرگ نیستم خودتون بزرگید که مارو بزرگ میبینید
مامانيه نيكا
پاسخ
خواهش میکنم بابا جون انشاالله همیشه سالم باشیدو سایه تون بالا سرمون باشه
مامان مهيار
25 اردیبهشت 93 2:20
به به چه زيبا . بر همه پدراي عزيز مبارك باشه