نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

دخترم هستي من

کارا و غذاها

1393/8/5 18:41
نویسنده : مامانيه نيكا
1,267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلمبوس

سلام دوستاي مهربونمبوس

الان تا خوابي اومدم از كارات و برنامه ي روزانمون مفصل بنويسم

گلم شما چند شب بود كه خيلي دير وقت ميخوابيدي ولي دیشب ساعت ٩ شام خوردي و بعد حمامت كردم كلي هم اب بازي كردي و بعد ساعت ١٠:٣٠ خوابيديخواب آلود

دو سه شب ساعت ١ يا١:٣٠ ميخوابيدي و صبح ساعت ١١ يا ١٢ بيدار ميشدي كه خوب خيلي بد بود...

صبح حول و حوشه ساعت ٩ بيدار ميشي و دستتو ميگيري به تخت بلند ميشي بهت صبح بخير ميگم و شما هم ذوق ميكني ميخندي تا تخت خودمونو مرتب ميكنم باهات حرف ميزنم و تو سر سري ميكني ميخندي ، دالي ميكني...

بعد شما رو ميزارم رو زمين و تخت تو مرتب ميكنم و تا ميزارمت زمين فرار ميكني اينقدر تند تند چهار دست و پا ميري كه خندم ميگيره، منم هي ميگم بگيرش بگيرش

ديگه پوشك و اگه لازم باشه لباساتو عوض ميكنم بعد بهت سرلاك و بعضي وقتا فرني تخم مرغي درست ميكنم بهت میذم ميخوري خوشمزه البته با كلي بازي و سرگرم كردنت جديدا فيلم خودتو ميزارم خوشت مياد ميخندي منم زود ميكنم دهنتچشمک

بعد از صبحانه من خيالم راحت ميشه ميرم دنبال كاراي خودم و شما هم پشت سرم و هر جا ميرم دنبالم میای

وقتي كارام تموم ميشه ميشينيم با هم بازي ميكنيم و بهت شير خشك يا از شيراي اماده ميدم كه شير گندم و شير با ميوه و شير عسل خريدم كه شكر خدا ميخوري البته جا داره بازم تاكيد كنم با ادا اصول ميخوري بايد يه اسباب بازي و يا يه چي كه  حواست باهاش پرت شه بگيرم بالا سرت باهاش بازي كني و شير بخوري

ظهر ساعت ٢ سوپ ميخوري كه اگه يه ذره سفت باشه يا يه چيزيش ميكس نشده باشه عق ميزني ومن سوپا تو ميكس ميكنم اخه هنوزم دندون در نياوردي، سوپاي كه تاحالا واست درست كردم، يه روزسوپ:خوشمزه

مرغ. هويج. سيب زميني.پياز. برنج. جعفري يا گشنيز 

ماهيچه.  سيب زميني. هويچ. پياز. جعفري با گشنيز يا كرفس. و برنج

گوشت بوقلمون. سيب زميني. هويچ.  برنج. پياز. يه نوع سبزي 

  مرغ. پياز. عدس.  برنج

مرغ. كدو.  سيب زميني. گوجه. هويج. برنج. و البته پياز

كلم بروكلي هم تو بيشتر سوپات ميريزم

مرغ. پياز. لوبيا چشم بلبلي. برنج. شيويد ( لوبيا پلو شيرازي)

غذاهاي كه يكي دو هفته هست تو برنامه غذايت اومده

ماهي. سيب زميني. سير سبزي. هويج

ميگو.  برنج. پياز. شيويد

گوشت چرخ كرده. ماكاروني. گوجه. قارچ

ذیگه هرچی دم دستم برسهچشمک

فعلا همينا يادم بود البته همه اينا حتي ميگو و ماهي همش بصورت سوپ ميخوري و با كلي بازي و سر گرمي

غذاي اماده زياد دوست نداري ومن خودم واست سوپ درست ميكنم ولي پوره ميوه و پودينك و هرچيزي كه بتوني بخوري ميگيرم واست...

خيلي رو غذا خوردنت حساس بودم ولي الان يه كم راحت تر ميزارمت مثلا اگه صبحانه نخوري يا كم بخوري بعد بهت ميوه ميدم و ديگه سرلاك نميدم...

هر چيزي هم كه خودمون بخوريم يه كوچولو بهت ميدم تا كم كم عادت كني،از كارات بگم كه خيلي شيرين شدي ماشالله هرچي بگم كم گفتم وقتي گوشيم دستمه سرتو مياري توش انقدر بامزه كه همون موقعه ميخورمت مثل فوضولا...

وقتي برات اهنك ميزارم انگشتاتو ميبندي و مچتو ميچرخوني تكون ميديتشویق سر چيزاي كه خطرناكه ميخواي بري و ميدوني من ميگم نه قبلش بر ميگردي منو نگاه ميكني و ميخندي بعد ميري...

جديدا ياد گرفتي دست دسي ميكنيتشویق عاشق دالي موشه هستي ميري پرده رو ميكشي رو صورتت بعد ورش ميداري ميخندي تا من بگم دالي موشه، يا ميري زير ميز اين كارو ميكني يا هر جا كه بشه...

خيلي حساسي البته فكر كنم همه بچه ها همينن، تا يه كم صدامون بلند شه گريهههههههه، منو بابا بهزاد يه كوچولو بلند صحبت كنيم نه دعواها گريهههه اگه بهت اخم كنيم سرتو ميندازي پايين بعد بلند ميكني ميخندي خيلي باحال و با نمكه وقتي صدا درو ميشنوي بدو بدو ميري خيلي بانمكه من خيلي خندم ميگيره 

دراتاق  ميبندي و بعد گريه كه درو باز كنيد و وقتي داريم باز ميكنيم تو ميبنديکچل

چند روز بيشا تو اشبزخونه بودم و بابايي هم تو هال صدا بسته شدن در اومد و بعد  صدای گريه شما فكر كردم بابا بهزاد رفته تو اتاق با تلفن صحبت كنه و درو بسته و شما گريه كردي ...توجه نكردم گفتم الان بهزاد درو بازميكنه .و صدا گريه شما هم ديگه نميومد چند دقيقه بعد از اشبزخونه اومدم بيرون ديدم بهزاد نشسته گفتم نيكا كو بابايي هم بلند شد هر جارو نگاه ميكردم ديدم نيستي بعد متوجه شدیم رفتي تو حمام در رو بستي درو باز كرديم اومدي بيرون ولي خدا خيلي رحم كرد اخه اگه دستت رو ميگرفتي به وان واميستادي بعد خداي نكردي سر ميخورديترسو

كشوهاي لباس هامونو باز ميكني همه لباسارو ميريزي بيرونکچلخسته

سر كابينت اشپزخونه ميري و من چيزاي شكستني و خطرناكو جابه جا كردمزبان

عاشق نشستن لب پنجره و ديدن رهگذرا و ماشينا هستي كه از شانس ما خيلي كم كسي رد شه يا ماشيني برهخنده

ديكه چيسوال

امروز خیلی بی قراری لثه هات سفید و متورم شده و یه کوچولو تب داری الانم ی 1 ساعتی هست خوابی که داره الان صدات میاد من برم اگه چیزی یادم اومذ و اگه وقت کردم عکس میزارم بای بای

راستی دوستای گلم  شرمنده بعضی هارو لینک نکردم اخه من همیشه با گوشیم میام و نظرارو تایید و چواب میدم 

و با گوشیم سختمه لینک کنم دلخورذوستای مهربونم اگه لینکتون نکردم لطفا تو این پست بهم بگید تا از خجالتتون در بیامچشمک

پسندها (12)

نظرات (25)

آیداکوچولو
5 آبان 93 20:51
سلام دوست من چقدر غذاهامون شبیه به همه
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزيزم
زهرا عمه
5 آبان 93 20:56
سلام زن داداش گلم مهشاد جون مرسی عزیزم که درباره ی عشقم خیلی چیزا نوشتی کلی ذوق کردم صورت عشقم رو ببوس بهش بگو که دوسش دارم
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزيز دلم، خواهش ميكنم گلم ميبوسمت كلي
مامان افسانه
5 آبان 93 22:00
سلام خانم خوشگله خیلی ماه شدیااااا فدای دالی کردنت ریخت و پاش کردنت تپلی خانمممممممم افرین به مامان گلت که این همه غذاهای خوشمزه برات میپزه خوب بخور تا حسابی بزرگ و تپلی بشی بووووووووووووووس
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزيزم، فدات شم مرسيييييييييي خدا نكنه خاله جوني ، مرسييييي دنيا جونمو ببوس
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
5 آبان 93 22:18
مامانی به نظرم اصلا رو خوردن غذا حساسیت نداشته باش بچه ها هر وقت که گرسنه باشن خوب میخورن
مامانيه نيكا
پاسخ
اره درست ميگي ولي دست خودم نيست غذا نخوره خيلي ناراحت ميشم
مامان مینای آرتین
5 آبان 93 23:30
ای خداااا من بخورم این وروجک... هزاار ماشالله... وقتی داشتم مطلب میخوندم نیکا همش توی ذهنم تصور میشد آخه حرکاتش دقیقا مثل آرتینه... البته مامانی نیکا خیلی از من زرنگ تر و کدبانو تره... خیلی بوووووووووس برای دختر نازم
مامانيه نيكا
پاسخ
اره مينا جون بچه ها تو يه سني همه كاراشون مثل همه، ممنون گلم ماشالله خودت به اين خانومي و كدبانويي شكسته نفسي ميكني ارتين جيگرو ببوس
مهربوون
6 آبان 93 1:03
سلام عزیزممم... نیکا جونی هزار ماشااله... دست مامانی درد نکنه که این همه به فکرته... خوش بحالت...
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام گلمم مرسيييي عزيزم، فدااااااات
مهربوون
6 آبان 93 1:05
عزیزم مهشاد جون خصوصیم دستت رسیده؟ رمز و براتووون فرستادم
مامانيه نيكا
پاسخ
اره عزيزم
مامان آتریسا
6 آبان 93 8:55
تمامی غداهانوش جونت عزیزم.بخورتاقوی بشی وزودزودمریض نشی گلکم
مامانيه نيكا
پاسخ
چشم خاله جون مرسييييي
مامان
6 آبان 93 13:27
خصوصی دارید خانمی.
مامانيه نيكا
پاسخ
خيلي ممنون گلم
فریبا
6 آبان 93 13:44
سلام مهشاد جونم خوبی؟؟؟؟نیکای گلم چطوره خوشحالم که خوب غذا میخوره راستی چرا شیر خودتو بهش نمیدییییییییییییییییییی؟؟؟؟میشه هم زمان هم شیر خودمونو هم شیر خشک بهشون بدیم من از الان استرس دارمنیکارو ببوس
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزيزم ممنون تو چطوري ؟ نفس جوني چطوره؟؟ نيكا تا ٦ ماهگي بيشتر شيرمو نخورد بعد شير خشك، اره گلم ميشه ولي سعي كن شير خودتو بهش بدي اينجا هم رو شير مادر خيلي تاكيد ميكنن عزيزم اصلا استرس چيه تورو خدا اصلا استرس نداشته باش واسه بچه خوب نيست نهايتا شير خشك ميدي اينا كه ديگه استرس نداره، يادمه وقتي نيكا بدنيا اومد دكتر بهم گفت شير خودتو ميدي يا بگم شير خشك بيارن من گفتم شير خودمو ميدم ولي خيليا گفتن شير خشك بياريد ما نميخوايم شير بديم
فریبا
6 آبان 93 16:18
ممنون عزیزمممممممممممممممم دوستون داریم
مامانى عسل
6 آبان 93 23:28
ماشالله نىکا جونم چقدر شىطنت مى کنى.قربونت برم الان دىگه وقت بازىگوشىاته.مامانش ببوس نىکا جونو
مامانيه نيكا
پاسخ
خدانكنه خاله جون، مرسييي شما هم عسل جونو ببوس
مامان
7 آبان 93 1:29
سلام عزیزم خواهش میکنم.کاری نکردم گلم. دوست گلم توی وبشون فایلهای تولد رو گذاشتن راحت میتونید استفاده کنید
مامانيه نيكا
پاسخ
ممنونم عزيزم
مامان پارسا
7 آبان 93 8:10
آفرین به مامان جون که واسه دخمل خوشکلش این همه غذای خوشمزه پخته
مامانيه نيكا
پاسخ
مرسيييي گلم
شيطونك
7 آبان 93 16:51
سلام عشقكم قلبونت بلم من عسلم نوش جونت خاله اي خوب شلوغ ميكني ها
مامانيه نيكا
پاسخ
ممنون خاله جون اره چه جورم
فریبا
8 آبان 93 17:40
سلام مهشاد جونم خوبی؟؟نیکا چطوره؟؟؟من که هر چی مزاحمته رو برات دارم شرمنده ی سوال عزیزم برای وزن گیری بچم چی بخورم بهترههههههههههه؟؟
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزيزم خوبي؟؟ ما هم خوبيم ممنون گلم، خواهش ميكن اين چه حرفيه! الان ميام بهت ميگم چيزايي كه ميدونم
مامان آروین(مهناز )
10 آبان 93 13:10
سلام مهشاد جون خوبی ؟ خوش به حال نیکا جون مامان چه کارا میکنه براش فداش بشم من یاد غذا خوردن آروینم افتادم کلا بچه ها همه این مدلی غذا میخورن با ناز و ادا اصلا دوست دارن باهاشون بازی منیم تا غذا بخورن ببوس نفس خاله رو
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزيزم مرسي اره دقيقا همه بچه ها تا يه دوره اي همه كاراشون مثل همه... اروين عسل رو ببوس
مامان یه پسر بازیگوش
11 آبان 93 8:45
مباركه پيوندتون
مامانيه نيكا
پاسخ
ممنون گلم
✿مامان آروشا✿
11 آبان 93 14:19
قربون نیکای گلم برم, هزار ماشاا... چقدر شیرین و ماه شده. همه بچه ها خیلی معصوم و ماهن به همین خاطره که انقدر شبیه به هم هستند. کارها نیکا جون خیلی من رو یاد اروشا میندازه. هرچند که هنوز هم خیلی کارها از جمله خالی کردن کشوی لباس ها و میز تحریر و انجام میده. خدا شما و نیکای گلم رو حفظ کنه. راستی مامانی من یک لیست از غذاهای مناسب این سن رو براتون ارسال میکنم.
مامانيه نيكا
پاسخ
خدا نكنه عزيزدلم... قربون اروشا جونم بشم ، خدا حفظش كنه خوشگل خانومو...دستت گلت درد نكنه عزيزم ، خيلي لطف كردي... اروشا جوني و ببوس
شيطونك
11 آبان 93 17:17
مهشاد جون از روز شمار بالاي وبلاگ و توضيحات وبلاگ فهميدم امروز يني 11 آبان سالگرد پيوندتونه حالا عقد يا عروسي رو نميدونم مبارك باشه عزيزم عشق من رو هم ببوس
مامانيه نيكا
پاسخ
مرسي عزيزدلم، لطف كردي
مامان آرزو
17 آبان 93 15:44
سلام عزیزم هزینه طراحی های من آیتمی هستش اکثرا هم هرآیتم 1000 تومنه بستگی به اقلامی داره که شمامیخاین و اما تم صورتی قهوه ای باید ببینم میرسم طراحی کنم یا نه اول شمااون چیزایی که میخاین را بهم بگین و بعدشم اگه عکسی چیزی دارین برام بفرستید مثلا آپلود کنید ادرسش و بذارین که درست متوجه بشم چی میخاین من جواب قطعی را میگم عزیزم
مامان آرزو
17 آبان 93 15:47
قبلش به ادرسی که گذاشتم برو و نمونه کارهام را ببین دخترونه های قشنگی دارم
عمه فروغ
17 آبان 93 18:09
سلام.دختر نازی دارید خدا براتون نگهش داره به من هم سر بزنید خوشحال میشم اگه مایلید همدیگر رو لینک کنیم
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام ممنونم...حتما عزيزم
مامان طاها
19 آبان 93 7:39
سلام مامانی مهربون.خیلی وقته بهت سر نزدم.شرمنده خانمی .با اول مهر گرفتاریها و مشغله های زیادی واسم شروع شد.بدتر از همه هم وضعیت اینترنتم بود که هنوز داغونه .دلم واسه گذشته ها و زود به زود آپ کردنها خیلی تنگ شده.خیلی خوبه که نیکا جونم این وعده های غذایی رو داره.طاها که خیلی بد غذا شده. تا 12 میخوابه .روزهایی که من مدرسه ام تا 12 یا تا 2 هیچی نمیخوره و عدت به صبحانه نداره.چون بچه این دست اون دست میشه نمیتونم عادت ثابتی واسش بوجود بیارم.غذا خوردنشون با هزار ادا و اصوله.بقیه که حوصله مادر رو ندارند.بخاطر همین سعی به غذا دادنش نمیکنند.خلاصه نیکا جونم بزرگ شدی بدون چه مامان زحمت کش و مهربونی داری...مامانی خدا قوت... یازده ماهگیت مبارک خوشگل خانم...
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام عزيزم، خواهش ميكنم... حتما طاها جون شب خيلي دير وقت ميخوابه كه تا ١٢ ميخوابه، بنظر من عادتش بده شب ساعت ١٠ بخوابه اينطوري ميلش به صبحانه بيشتره ولي اگه فكر ميكني اينطوري بهتره ويا نميشه سعي كن ناهار و شام خوب بهش بدي و همينطور وعده ي ميونه ناهار و شام ... ولي قبول دارم خيلي سخته ... ببوس طاها جوني رو
مامانی
23 دی 93 18:27
وای عزیز دلم چقده بزرگ شده تولدش با تاخیر مبارک میبوسمت نیکای نازم چقده کاراشون عین همه
مامانيه نيكا
پاسخ
مرسي گلم ببوس دختر گلتو