نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

دخترم هستي من

مهر ماه

1393/7/23 17:12
نویسنده : مامانيه نيكا
925 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزترينم

سلام دوستای گلم

10 ماهگیت با کلیییییییییییییییییی تاخیر مبارک شیرینمجشن

اين چند وقته اصلا فرصت نكردم وبلاگتو اپ كنم، الان نميدونم از كجا شروع كنم ...

خدارو شكر همه چي خوبه و شما هر روز شيرين تر و خواستني تر ميشي ، هر وقت كاري داشته باشم و يا خريدي داشته باشم با هم ميريم بيرون  و شما اولش خوبي و لي كم كم  اذيت ميكني خوابت ميگيره نميدوني چه جوري بخوابي كه بعد از يه نيم ساعت كلنجار رفتن ميخوابي...

تو اين مدت خيلي بيرون رفتيم. سه شنبه و پنج شنبه هم كه طبق معمول ميريم كلاس، صبح زودتر از شما بيدار ميشم خودم اماده ميشم بعد با نازو قربون صدقه شما عسل طلا رو بيدار ميكنم كه تا پشماتو باز ميكني ميخندي، ولي بعضي موقع هم زود تر از من بيدار ميشي...

خلاصه بيدار كه شدي، پوشك عوض ميكنم صبحانه ميخوري و لباساتو عوض ميكنم اين موقع هست كه ميريم بابايي رو بيدار ميكنيم و بعد از حاضر شدن بابايي ميريم...

بابا بهزاد ميرسونتمون ولي برگشتن خودمون ميايم، هر وقتم سر كلاس فرصت كنم بلافاصله ميام بهت سر ميزنم  

دو ماه ديگه تولدت هست اصلا باورم نميشه خيلي زود گذشت انگار همين ديروز بود ميرفتم واست خريد يا منتظر بدنيا اومدنت بودم، نميدونم واسه تولدت چيكار كنم، البته دو سه تا ايده دارم ولي نميدونم ...

غذا خوردنت دوباره بد شده همش ميخواي فرار كني

اب پرتقال اصلا دوست نداري يه ذره كه ميخوري قيافتو يه حالتي ميكني خيلي بامزه هست

عکسهای این چند وقت که نزاشتم

الهی دورت بگردم

نگاه کردن  یواشکییییییییییییییییییی

یه روز که با بابایی و زهره جون و شوهرش رفته بودیم بیرون

رفته بودیم گلاس

وسط کلاس اومدم بهت سر بزنم که دیدم نیستی دیدم اومدیم تو حیاط...

اصلا از تاب خوشت نیومد فکر کنم بخاطر اینکه افتاب تو چشمت بود اون وری هم گذاشتیمت ولی بازم نخواستی

در راه برگشت به خونه که دیدم خانوم بلند شد وایسااااااااااااااااااااااد

این عکست خیلی بامرست تازه از حمام اومده بودی

و یه دفعه خودت خوابیدی

کالسکتم پیدا شد

یه روز بعداز ظهر که از خواب بیدار شدی

یه روز که با هم رفتیم خرید

اینجا هم کلاس

لب پنجره

روز تغطیل بابایی خواب بود و شما ...

مدل نشستنه خانوم کوچیک

اینقدر نگرانه اینطور نشستنه نیکا هستم نمیدونم بد نیست؟

اینم کفش عسلی

دیگه باید صندلی ماشین بگیریم

قربونه اون صورتت مامانی

اینم عکسهای 3 یا 4 روز گذشته

خونه عمو علی (دوست بابایی)

لب پنجره 

الهی من قربونت بشم عسلممممممم

فدات شم دختر نازم

هر وقت tv روشن باشه شما اینجایی

در مورده کارات و چیرای که یاد گرفتی تو پست بعد مینویسم

خیلی خیلییییییییییییییییییی دوستت دارم فرشته کوچولوووووووووووووو

 

پسندها (15)

نظرات (24)

مامان مریم
30 مهر 93 22:11
سلام عزیزم قربون دخملی.. اصلا نگران نباش همه بچه ها یه مدت همین شکلی میشینند...تازه خیلی هم بامزه هست...
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam merc Vaghean?? Hame bache ha ye modat injori mishinan????
زهرا عمه
30 مهر 93 22:18
عشقم چقدر دلم برات تنگ شده زنداداش گلم زیاد پست میزاشتی مثلا محرم روز سیدا و.... خیلی دلم براش تنگ شده عکس و چیکارا که چیامیکنه روخیلی دوست دارم زیاد بنویس یا میخوای بیام نگردارم به کارات برسی
مامانيه نيكا
پاسخ
chashm azize delam Bekhoda forsat nemikonam haminam khab bod nika tonestam Chashm to post badi dar morede karash mofasal minevisam golam
مهربوون
1 آبان 93 0:01
عزیزززززم ناز بودی نازتر شدی.... دلمون تنگ شده بود برا نیکا جووونی...کلی ذوق کردم از دیدن عکساش....انرژی مثبت گرفتم....ای جووونم عزیزم 10ماهگیت با تاخیر مباررررررک
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam, fadat sham mehraboonam Mamnoon golam kheili lotf kardi mibosamet
سمانه
1 آبان 93 9:30
سلااااام دلمون تنگیده بود برا عکسای نیکا گلییییی زود زود بیااااا ده ماهگیشم مبااااااااارک
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam Mamnoon golam, chashm az in bebd say mikonam zod zod ap konamt
مامان عسل 
1 آبان 93 9:58
عزییییییییییییییزم خصوصی داری چک کن
مامانيه نيكا
پاسخ
merc golam, chaaaashm
مامان مینای آرتین
1 آبان 93 14:45
نیکا عسلی چقدر خانم شدی قربونت برم... مهشاد mo جون آرتین هم مثل نیکا میشینه، چرا بد باشه؟؟؟ فکرنمیکنم مشکلی باشه.... لباس زمستونی خیلی بهت میاد فرشته صورتی...1000 تا بووووس با طعم توت فرنگی مخصوص نیکا خانم گل
مامانيه نيكا
پاسخ
khoda nakone azizam,merc Mina jon migan in tor neshastan kodaye nakarde pa parantezi mishe, albate nemidoonam dooroste ya na, man to internet khondam,vali feker kon eshtebahe... Merc golm, artin jono bebos
شيطونك
1 آبان 93 19:01
سلللللللللللللللااااااااااااااااااااااااااااااااااام مهشاد جون خيليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي دلم تنگ شده بود الهي فدات بشم عزيز دلم جوجه طلاي من توت فرنگي منمنم بچه موخوااااااااااااااااااااااااااااااااااام واسم دعا كن مهشاد جان عكس نيكا رو نشون دختر خالم و دوستام دادم كلييييييييييييييييييي عاشقش شدن مخصوصا دخترخالم آخ كه با اون تل پاپيوني خال خالي صولتي دلم برات ضعفففففففففففففف رفت منم موخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام پيش منم بيا عزيزم
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam, merc fadat sham, ma ham hamintor Akhey merc lotf dari azizam Inshala be harchi doost dari beresi golan
شيطونك
1 آبان 93 19:03
راستي 10 ماهگيت مبارك توت فرنگي من عكست بك گراند گوشيمه عشق كوشولو
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnon fadaye toooo Merc, kodom aksesh??
مهربوون
1 آبان 93 22:44
خصوصی داری عزیزم
مامانيه نيكا
پاسخ
merc golam
ساسان اس ام اس
2 آبان 93 11:44
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
شيطونك
2 آبان 93 16:54
اون عكسش كه اونروز كه حالت بد شده بود رفته بودي بيمارستان ازش انداخته بودي موهاي نيكا رو خرگوشي بسته بودي بالا اون بك گراند گوشيمه همه عكساش قشنگه ها ولي اون عكس دلم رو برده
شيطونك
2 آبان 93 16:55
تو پستم گذاشتم عكس بك گراند گوشيم رو
مامانی
3 آبان 93 11:33
سلام نیکای نازم ماشالا چه تپلی و خوردنی شده پس کو دندوناش؟ بهش غذا چیا میدی تو پست بعدی حتما بنویس رنگ صورتی خیلی بهش میاد ولی رنگای دیگه رو هم امتحان کن چون سفیده ناز میشه
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam, merc golam Chashm hatman minevisam Are rast migi man bishtarsorati vasash migiram akhe be nazaram khoshmel tare vase dokhtar Bebos yasna jonamo
مامان آنیسا
3 آبان 93 14:36
به به چه عکسای خوشکلی چه دختر نانازی
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam, lotf darin
مامان آنیسا
3 آبان 93 18:59
آره عزیزم شیرازی هستم ؟ شما اهل کجایید؟
مامانيه نيكا
پاسخ
bah bah salam ham shahri Manam shiraziyam
مامان افسانه
3 آبان 93 19:11
سلام دوست عزیزم مرسی از اینکه به وب دخمل من اومدی با افتخار تمام لینک شدی خیلی دخمل ناز وماهی داری براش اسپند دود کن بووووووووووووووووووس برای نیکای ماه و عسل اینم برای مامان گلش
مامانيه نيكا
پاسخ
salam golam, kheili mamnoon nazare lotfete azizam Mibosamet dooste golam donya jonamo bebos
مامان صفورا
4 آبان 93 2:08
عزیزم نیکا جان سلام چه ماه شدی خانمی
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam, merc cheshmat naz mibine golam
زهرا
4 آبان 93 10:36
سلام مهشاد جونم دلم واسه نیکا جون تنگ شده بود مثل همیشه توی عکس خوشگل و خوردنی شده بود خدا حفظش کنه
مامانيه نيكا
پاسخ
salam doost jonaaam Fadat sham merc azizam
مامان آروین(مهناز )
4 آبان 93 10:41
سلام عزیزم خیلی خوشحالم از اینکه دوباره عکسای خوشگل نیکا جون رو میبینم فداش بشم مننننننننننن چقدر با حال میشینه آروین اصلا اینطوری ننشست فکر نکنم ضرر داشته باشه ولی نذار مدت زیادی اینطوری بشینه شاید پاهاش یا خدای نکرده کمرش درد بگیره ... خیلی ببوسش عزیزم
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khanoomi Merc golam, khoda nakone azizam Are doorost migi manam say mikonam nazaram ziyad in modeli beshine Arvin jono bebos
✿مامان آروشا✿
4 آبان 93 12:46
الهی قربونت برم من. چقدر ماه و ناز شدی. مامانی نگران نباش بچه ها بعضی وقتها بد غذا میشن و دوباره اشتهاشون بر میگرده. پیشاپیش تولد یک سالگی نیکای گلم رو هم بهش تبریک میگم. امیدوارم همیشه دلتون شاد و تنتون سلامت باشه. چه عکس های ماهی از نیکای گلم گذاشتی. منکه هروقت می بینمش دلم براش ضعف میره. قربون اون نگاه کردنش. چقدر بامزه نگاه میکنه. عزیزم فکر نمیکنم اینجور نشستن مشکلی برای نیکا جون بوجود بیاره. خواهر من هم زمانی که کوچیم بود همینطوری می نشست و کم کم عادتش رو عوض کرد. دخترش هم به خودش رفته بود و الان هیچ مشکلی نداره.
مامانيه نيكا
پاسخ
khoda nakone azize delam, kheili mamnoon nazare lotfete golam Merc Kiyalamo rahat kari manoon azizam Arosha khoshgelamo bebos
فریبا
4 آبان 93 18:13
sُلام عزیزم خوبی ممنونم ازت به خاطر راهنمایی هات چشم حتما رعایت میکنممممممممممممممممممم ماشالاه نیکا جون نازه خیلییی من لینک کردم دوست دارم دوستای خوبی باشیم ممنون که به وب من اومدی ممنون به خاطر خصوصیت
مامانيه نيكا
پاسخ
salam golam, merc khobam Khahesh mikonam azizam Merc khanoomi, manam shomaro link mikonam, omidvaram
فائزه مامانه سوگند
4 آبان 93 20:23
سلاااااااااااااااااااااااااااام عزیزم وای قربون این دخمل نازنیین برم من وای چه لباسهای ملوسی تنشه الهی فداش بشم روروئکشو مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه دلم براتون نقطه نقطه شده بود چه عکسای از دیدنش سیر نمیشم ای جووووووووونم فداش بشم چی جوری نشسته ای جان وای مهشاد جون چرا میترسی همه بچه ها اینطوری میشنن بعد نشستنشون اصلاح میشه خودتو برای مسائل طبیعی ازار نده جاااااااااااااااااانم کفشاشو هر دوتونو میبوسم هزاااااااااااااارتا بووووووووووس
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azize delam Khoda nokone merc golam , nazare lotfete Del be del rah dare ma ham delemon tang shode bod Bazam merc golam Mibosamet mehrabonam, sogande nazamo bebos
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
5 آبان 93 20:22
آخی چه قدر نازی خاله جون بوس بوس بوس
مامانيه نيكا
پاسخ
مرسي عزيزم چشمات ناز ميبينه
آزیتا
27 اسفند 93 8:15
سلام عزیزم. خوبی. وبلاگت خیلی خیلی قشنگ و دلنشین و خوندنیه. ماشاءالله دخترت خیلی خیلی ناز و شیرینه. الهی قربونش برم من. خدا حفظش کنه. راستی عزیزم اگه میشه رمز پستای رمزدارت بهم بده. البته اگه میشه. ممنونم خوشحال میشم به منم سری بزنی. بووووووووس