نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

دخترم هستي من

افتادن از تخت / تولد بابایی

1393/5/23 15:34
نویسنده : مامانيه نيكا
746 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر مثل ماهم

چند روز پيش يعني دقيقا سه شنبه ٢١ مرداد ، ظهر من حالم خيلي بد بود به بابايي زنگ زدم بابايي گفت الان ميام دنبالت بريم دكتر ديگه تا قبل از اينكه بريم ناهار شما رو دادم و خيالم راحت شد ... خلاصه رفتيم دكتر و تو مطب دكتر كلي خنديدي و بازي كردي دكترم تا ديدت گفت واي چقدر بزرگ و خوشگل شده چه نازه ... يعد دكتر واسه خونه خريد كرديم و اومديم خونه و به عمو علي ( دوست بابايي) و اقا محمد زنگ زديم كه فردا شب به مناسبت تولد بابايي بيان پيشمون ، عمو علي از قبل زحمت كشيده بود و واسه بابايي يه زنجير ( گردنبد) طلا خريده بود...

(راستي ماماني روز قبلش يعني دقيقا روز تولد بابايي منو شما با هم رفتيم بيرون و واسه بابايي ادكلن مورد علاقه شو خريديم و همونجا واسمون كادو گرفتن و بعد رفتيم واسه شما قند عسل شير خشك و ميوه و... خريدم و پوشكتو عوض كردم رفتيم يه كوچولو  خريد كرديم و بعد اومديم خونه...)

و بعد از اينكه دعوتشون كرديم اومديم خونه و من مشغول كارام شدم و شما هم همينجور بازي ميكردي وشيطوني  با بابايي كيك درست كرديم  و و قتي داشتم مرغ تو مواد ميزاشتم  بابايي اومد پيشم و شما هم تو تخت خودت بودي يه هو يه صداي و حشتناكي (بوم) اومد منو بابايي بدو اومديم سمت اتاق و ديديم شما از تخت افتادي واااااااااي اگه بدوني پي كشيديم بابايي زود بقلت  كرد همينطور گريه ميكردي الهي من واست بميرم منو ميگي داشتم ميمردم همينطور گريه ميكردم  يعني داشتم سكته ميكردم. حال بابايي هم بهتر از من نبود ولي اون رو خودش نمیذاشت بابايي از عصبانيت تختو ميخواست بشكونهعصبانی همينطور بابايي راه ميبردت و يه ثانيه ميزاشتيمت رو زمين گريه ميكردي يه ربع گريه كردي بعد اروم شدي ديگه بابايي رفت تخت تو اورد بايين ترين حد ممكن ، شما هم يه كوچولو بازي كردي و من ١ ساعت بعد بهت غذا دادم خوردي و خوابيدي وقتي خوابيدي يكي دو بار بيدار شدي گريه كردي  من و بابايي داشتيم ديوانه ميشديم بابايي زنگ زد از دكتر و ماما پرسيد گفتن اگه بالا نياره و گيج نباشه موردي نداره و حتي خاله مهتاب هم زنگ زده بود بيمارستان سوال كرده بود اونا هم گفته بودن ترسيده موردي نداره و لي حالا مگه منو بابايي اروم ميشديم من كه اينقدر گريه كردم چشمام كلي باد كرده بود.  يعني واقعا بدترين شب زندگيمون بود هزار تا فكراي ناجور تو ذهنم ميومد ...

مامان جون و بابا جون اینا هم كلي ناراحت شدن با مامان جون كه صحبت كردم يكم حالم بهتر شد منو بابا تا كلي وفت بالا سرت نشسته بوديم و اون موقع بود كه فهميديم خيلي خيلي دوستت داريم و دنياموني و اگه خداي نكرده كوچكترين اتفاقي واست بيوفته ما ميميريم مامان جون به من ميگفت بسكه گريه كردي صدات گرفته هيچي نيست نگران نباش بهزادم وقتي كوچيك بوده از تخت افتاده...

همينطور كه داشتيم با مامان جون اينا صحبت ميكرديم رفتيم كيك تولد بابايي تزعين كرديم ولي خدايش با اين حال و روزي كه داشتم بهتر از اين نميتونستم ولي مزه اش عالی شده بود...

فردا صبح هم از خواب بيدار شدي يه كوچولو سرلاك خوردي با بابايي بازي كردي  و منم به كارام ميرسيدم وقتي كارام تموم شد بردمت رو تخت بخوابي و سرمو تكون دادم گفتم سر سري و شما هم سرتو تكون دادي نشوندمت رو بروم و سر سري ميكردم و شما هم تكرار ميكردي يعني دوست داشتم درسته بخورمت.بابايي رو صدا كردم اونم ديد كلي ذوقت كرديم و شما خوابيدي محبت

با بابايي تصميم گرفتيم ببريمت پيش دكترت كه معاينت كنه كه فهميديم ٤ شنبه ها دكترت نيست و بخاطر همين بيمارستان برديمت معاينت كردن و گفتن هيچي نيست نگران نباشين همه چي عاليه ... و از اونجا رفتيم دنبال اقا محمد و يه دوري زديم و يعد اومديم خونه و وقتي من تو اشيزخونه بودم بابايي رو صندلي نشسته بوده و شما ميري پيشش و ٣ بار پشت سر هم ميگي بابا بابا بابا اولش باور نكردم ولي اقا محمد گفت اره منم شنيدم و بعد از اون مدام ميگي بابا ، الهي قربون اون بابا گفتنت عسلمبوس

خلاصه اون شب گذشت ...

فرداش بابايي زنگ زد به دكتر خودت و واسه ساعت ٤ ترمين گرفت ، وبابايي اومد دنبالمون رفتيم وقتي خانوم دكتر ديدت گفت هيچي نشده . همه چی نرمال نرماله كلي معاينت كرد و... و بابايي گفت نميخواد عكس و اين چيزا بگيريم دكتر گفت اصلا وقتي هيچ مشكلي نيست چرا اين كارو كنيم اصلا نگران نباشيد وقتي داشته ميوفتاده فرشته ها كمكش كردن (مثل خودمون ميگيم خدا بهش رحم كرده، اينا اينطوري ميگن) و ميگفت مشالله همه چيزش عاليه وزنتم كرد گفت خيلي خوبه و... خلاصه ما خوشحال و شاد از مطب اومديم بيرون

اين روزا خيلي شيطون شدي واقعا به هيچ كاريم نميرسم اجازه هيچ كاري رو بهم نميدي غمگین

روزی که من حالم بد بود رفتیم دکتر/ تو مطب دکتر

عینکمو بهت دادم تا اروم بمونی

الهی من قربونت بشم. فدای خنده هات

چجوری تو بغل باباش لم داده/ دورت بگزدم شیرینم

بعد رفتیم خرید کردیم / یه دونه از این شکرای کوچولو بهت دادم تا اروم بمونی بتونیم خرید کنیم

شب اون روزی که از تخت افتادی/ تختو پایین ترین حدش اوردیم

شب تولد بابایی/ قربون جفتتون بشم

الهی دورت بگردم موش موشی

جونه دلم عسلمممممممم

اینم کیکی که با بابایی درست کردیم / عکسشو واسه خاله مزده فرستادم میگه این قلمبه ها چیه روشخنده

هدیه ای که واسه بابایی خریدیم

روزی که رفتیم بیمارستان 

روزی که رفتیم دکتر خودت / منتظریم تا نوبتمون شه

جونمممممممممممممممم عسلممممممممم

اینجا منتظر بابایی هستیم تا بریم دکتر/ موهاتو پشیمون شدم باز کردم

قربونت بشم من زندگی

چهار شنبه 22 مرداد 1393 یعنی 13/08/2014 واسه اولین بار گفتی بابا

پسندها (8)

نظرات (22)

مامانی
25 مرداد 93 23:51
عزىز دلم تولد همسرت مبارک. بابا گفتن گل دخترمون هم مبارک. خدارو شکر چىزى نشده و خدا رحم کرد.مراقب نىکا جونى باش و واسش سپند دود کن عزىزم.نىکا جونم بوس بوس
مامانيه نيكا
پاسخ
merc fadat sham azizM Are khoda kheili rahm kard, chashm golam, asale nazo bebos
مامان صفورا
26 مرداد 93 0:28
سلام خدارو شکر که چیزی نشده الاهی دور سرت بگردم نیکای خاله که افتادی تولد همسرتم مبارک عزیزم نیکاهم اولین کلمه ای که گفت بابا بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیتا هم اول بابا گفت... الان اکهی،رفت هم میگه ولی هنوز مامان نمیگه
مامانيه نيكا
پاسخ
salam merc fadat sham Mamnoon golam, are aval goft baba bishtare dokhmala aval migan baba vali pesara aval migan maman... Ghorboone bitta joni besham mam nika ham chand bar to geryehash gofte mama albate faghat to geryehash Dige kam kam bitta joni mige maman Bebos arosak khanoomo
زهرا
26 مرداد 93 0:53
من از تو گلبنی بهتر ندیدم/ ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم/ میان این همه گل های عالم/گلی خوشبوتر از دختر ندیدم نیکا جون پیشاپیش روز دختر رو بهت تبریک میگم امیدوارم اولین کسی باشم که بهت تبریک میگم
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon golam, bale avalin nafari ke be sokhtaram tabrik gofti merccccc
زهرا
26 مرداد 93 1:10
الهی فدای تو ناز دختر بشم ایشاالله دیگه هیچ وقت اتفاق بدی برات نیفته مامانی بیشتر مراقب نیکا جونی باش
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azize delam , khoda nakone Ishala, chashm hatman
شیطونک
26 مرداد 93 12:10
سلام زیبای من خدا رو شکر چیزیت نشد عزیز دلمخاله جونی ماشالله زمین تکونت میده عزیز دلمتولد آقا بهزاد مبارک بابا گفتن فسقلیتون هم مبارک باشه
مامانيه نيكا
پاسخ
salam khale jonam, merc Ghoorbonet beram merc azizam
fatima
26 مرداد 93 12:14
سلام دوستم.... به وبلاگ من یه سر بزن. خیلی خوشحالم می کنی اگه بیای...... منتظرتم نظر یادت نره..........
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam, chashm hatman miyaym
fatima
26 مرداد 93 12:17
دختر جیگری داری. من یه پسر دارم و خیلی دوست دارم که یه دختر هم داشته باشم. ولی تنبل شدم و خیلی سختمه که دوباره باردار شم. خوشحال میشم با هم دوست باشیم. اگه دوست داشتی به وبلاگ من بیا و نظر بده منتظرت می مونم
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon azizam , omidvaram khoda ye dokhtare khoshgel behet bede Chashm hatman miyaym golam, merc
مامان آروین(مهناز )
26 مرداد 93 13:24
خدا رو شکر بخیر گذشت مهشاد جونم چه کیک خوشمزه ای به نظر میرسه این قلمبه ها پولکی کنجدن نیکا جون رو ببوس
مامانيه نيكا
پاسخ
are khodaro shoker, merc azizam Are vaghean mazash kheili khob shode bod, jaton sabz Na azizam in gholombeha shokolatan, arvin jonamo bebos
مامان مینای آرتین
26 مرداد 93 15:11
فدای نیکای خوشگلم با موهای دو گوشی؟ جات بغل بابایی خوبه خاله اینقدر راحت لم دادی؟؟؟ خداروشکر که همه چیز به خیر گذشت و حال نیکاجان و مامانیش خوبهف امیدوارم دیگه هیچوقت راهتون به دکتر نیفته دختر نازم، قربون چشمهای خوشگلت برم، چه هدیه قشنگی به بابا دادی عزیزم حتما بابایی هم کلی ذوق زده شده که بهش گفتی بابا، همه چیز مبارک باشه... تولد، بابا، سلامتیتون... همیشه سلامت باشید.... هزارتا بوس شکلاتی واسه نیکای نازم از اون شکلاتهایی که روی کیک خوشمزه و خوشگل مامانی...نوش جونتون
مامانيه نيكا
پاسخ
merc azizam khoda nakone khale jooni Fadat sham azizam kheili mamnoon Mibosamet golam artin nafaso koliiiiiiii bebos
مامان آرمیتا
26 مرداد 93 19:38
بچه ها تا بزرگ بشن از این اتفاقها زیاد می افته خودتون واذیت نکنید خداروشکر چیزیش نشده مامانی کم پیدایین به ما سر نمیزنید
مامانيه نيكا
پاسخ
are doorost migid bebakhsh golam , hamin alan miyam Armita khoshgelamo bebos
مهربوون
27 مرداد 93 19:50
بابا گفتنت مبارک باشه نیکا جونیییییییییییییی وااای عزیزم درکت میکنم... خداروشکر که بخیر گذشت... من همچین ککاری با خواهرم کردم وقتی کوچیک بود...دستش رو ول کردم سرش خورد به گوشه تخت ورم کرد اومد بالا داشتم سکته میکردم مواظب دخملی خیلی باش
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khale jonam Merc khodaro shoker bekher gozasht, mibosamet azize delam
fatima
28 مرداد 93 10:56
سلام عزیزم نیومدی که....... اگه مایلی با هم تبادل لینک کنیم. از لپ و چونه این دخترت هم به جای من یه بوس بکن .....دل ما آب شد به خدا.....
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam, hatman miyaym Merc azizam lotf dari
مامانی اریان
28 مرداد 93 12:33
سلام مهشاد جون تولد مبارک ایشالله همیشا خانوادتونم کنار هم خوش و خوشحال باشه عزیزم دیگه مادر شدی قوی باش به خدا توکل کن و بچتو به خودش بسپار ایشالله هیچ اتفاقی نمیوفته وااااای دیگه سلیقه بخرج دادی .... افــــــــــــــــــــــرین باریک اللهقربونش برم خوب شیطون شده ها؟؟؟؟
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azize delam merc , hamintor shoma Khoda nakone golam, Are kheili sheton shode.... Ariyan jono bebos
شیطونک
28 مرداد 93 12:57
تقدیم به عشقم نیکا شیطون آرام ترین طپش قلبم را تقدیمت میکنم تا بدانی ارام بخش همه وجودم تویی
مامانيه نيكا
پاسخ
merc khaleye mehrabonam
مامان آتریسا
29 مرداد 93 10:40
بازم خداروشکرکه اتفاقی نیوفتاده .عزیزم همیشه به این اعتقادداشته باش که دوتادست مهربون فرشته هست که حامی نی نی هاست .وای چه کیک قشنگی .حتماخیلی خوشمزه ست.نوش جونتون .امیدوارم همیشه کام زندگیتون شیرین باشه.
مامانيه نيكا
پاسخ
merc golam , are vaghean hamintore Mamnoon azizam, jaton sabz, mibosamed dooste khobam , atrisa jonamo koli bebos
مامان دلنیا
30 مرداد 93 10:12
الهی بمیرم خاله جون. واقعا غصم شد.خداروشکر بخیر گذشته. توروخدا مواظب خودتون باشین. کیکت عالی شده اتفاقا خوشکل شده. فدای صورت ماهت نیکا عسلی خاله..فدای چشای نازت. بووووووووووووووووووووووووووووووس واس مامان گلی ونیکا جونم که عاشقشیم
مامانيه نيكا
پاسخ
khoda nakone khale jonam, fadat sham mehraboonam Vaghean kike khob shode???? Merc khale jonam Mamnoon azize delam, mibosamet golam , delniya khoshgelamo bebos
آزاده (مامان رایان کوچولو)
31 مرداد 93 0:08
سلام مامان نیکا جون .ممنون که به وب رایان سر زدی.ماشالله نیکا جون عین عروسک میمونه .کلی ببوسش از طرف من. ما تورنتو زندگی میکنیم و باعث افتخاره که دوست خوبی مثل شما داشته باشم عزیزم.من لینکتون کردم به وب رایان خوشحال میشم باهاتون در ارتباط باشم و شما هم ما رو لینک کنید.
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam, merc lotf darid Omidvaram harja ke hastid movafagh bashid, mamnoon azizam be hamchenin Rayan jono bebosid
فائزه مامانه سوگند
31 مرداد 93 1:10
سلام عزیز دلم ممنونم که از راه دور انقدر به فکر منی کلی به هم انرژی میدی گلم خذا رفتگان شما رو هم بیامورزه عزیزم تولد همسر مهربونتم مبارک گلم نیکا جونم و حسابی ماچش کن عسله خاله رو راستی موردی که نبود بردیش دکتر گلم؟ الهی فداش بشم انقدر دلبری می کنه از بابت رای به سوگند هم سپاس جبران کنم براتون انشالله
مامانيه نيكا
پاسخ
salam azizam, khahesh mikonam, in kamtarin kari bod ke mitonestam anjam bedam Merc golam, kheili mamnoon lotf dari Khahesh mikonam azizam, sogand jono bebos
نی نی عکس
1 شهریور 93 13:30
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
فاطمه & فائزه
2 شهریور 93 9:07
سلام نازی خداحفظش کنه به وبلاگ داداشی ما امین جون سر بزنید خوشحال میشم نظر فراموش نشه لطفا
مامانيه نيكا
پاسخ
salam , merc azizam Chashm miyaym
مامان مهیار (مریم )
12 شهریور 93 3:34
به به مبارک باشه هم اولین کلمه موقع تولد بابا هم تولد بابا خلاصه کلی تبریک
مامانيه نيكا
پاسخ
mamnoon, kholase koliiii merc
رها
28 دی 93 16:31
آنهایی که بی عاطفه هستند روزگاری بسیار عاشق بودند