نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دخترم هستي من

دو ماهگی

1393/2/7 4:08
نویسنده : مامانيه نيكا
360 بازدید
اشتراک گذاری

 اخمشو ببین 

قربونت بشم الهی 

فدا چشمات بشم من 

جونمممممممممممممم 

جون دلمممم 

مامان دورت بگرده 

نازنازی 

 کحا نگاه میکنی مامانی؟ 

فدا خنده هات زندگی کیک خودم درست کردمخجالت

 

نفسممممم  

قربون قدت بشم مامانی 

جونممممم مامانییییی 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فریاد
8 اردیبهشت 93 23:43
سلام مامان نیکا چه دختر نازی چه موهای خوشکلی نیکا جونو از طرف من ببوسین ممنون که به وب من سر زدین بازم منتظرتون هستم .من شما رو لینک میکنم شما چطور؟
مامانيه نيكا
پاسخ
سلام قربونتون برم چشماتون خوشکل می بینه شماهم اریان جونمو ببوسین.چشم منم همینطور
maman joon
14 اردیبهشت 93 19:18
tavallodet mobarar azizam
مامانيه نيكا
پاسخ
خيلي ممنون مامان جونم