نيكا عشق مانيكا عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دخترم هستي من

شروع

1393/2/5 2:02
نویسنده : مامانيه نيكا
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم الان که واست مینویسم شما 140 روزه که بدنیا اومدی و منو بابایی رو خوشبخت ترین پدر و مادر دنیا کردی. امروز بابایی این وبلاگ رو ساخت که من خاطرات تو اینجا ثبت کنم . از وقتی که فهمیدم خدا یه فرشته بهم داده میخواستم واست وبلاگ درست کنم ولی ترجیح دادم خاطرات بارداریمو تو دفتر بنویسم. عسلم خاطره روز به دنیا اومدنتو که یه روز فراموش نشدی واسه من بابایی یه اینجا برات مینویسم. عزیز دلم واقعیتش چون اولین باره اینجا برات مینویسم نمیدونم از کجا شروع کنم وچی بنویسم فقط اینو میدونم که خیلی خیلی دوستت دارم تو عشق وزندگی منو بابا بهزادیقلبشش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
27 اردیبهشت 93 23:29
زن داداش گلم ایشالله همیشه شما داداش بهزادم خوش بخت باشید و ارزو ی خوشبختی میکنم
مامانيه نيكا
پاسخ
kheili mamnoon azize delam